Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ska ju gÄ, men ryktet sÀger att det Àr rÀtt vanligt med fuktskadade verk pÄ Àldre Aerospace. DÄligt underhÄll, eller lÀtt hÀnt? SvÄrt att veta. Efter detta blev denna tvÀttad. I vatten
![]()
Det har du sÄÄÄÄ rÀtt iTrue, men hÀr i trÄden rÄder ju nu total...
#blackwatchesmatter
#svartfnatt
#gulfeber
och stabila inslag av Aerospace och megabeatersarnas beaterbratte Steelfish. Plus mÀrker jag att ufona börjar ploppa upp lite mer och mer, respekt till er.
Min Colt Àr lika ute hÀr som valfri Rolex. Men gillar den ÀndÄ.![]()
Vad dÄ för grönt gummi? BerÀtta merJo Nato fungerar finns bilder i trÄden det kommer ett grönt gummi band frÄn Breitling ut till AD inom en snar framtid
Nej jag Àger inte denna modell.
//Simon
Tack tack. Jag hittade en bild. Jag Àr vÀldigt emot ofoget att göra armbandet till en linjal.Jo Nato fungerar finns bilder i trÄden det kommer ett grönt gummi band frÄn Breitling ut till AD inom en snar framtid
Nej jag Àger inte denna modell.
//Simon
Dom lanserar STD i militÀr grönt finns bilder i denna trÄden (denna ser ut som den svarta med mÄttband mm men i militÀr grönt)Vad dÄ för grönt gummi? BerÀtta mer
Fan va stilig den blev. Jag hoppas verkligen de slÀpper vanliga gummina Pro3 och Ocean i den gröna fÀrgen. Det skulle jag köpa.Tack tack. Jag hittade en bild. Jag Àr vÀldigt emot ofoget att göra armbandet till en linjal.
![]()
Ja den dÀr skulle jag kunna tÀnka mig. Nu börjar jakten pÄ gummi och viklÄs.Fan va stilig den blev. Jag hoppas verkligen de slÀpper vanliga gummina Pro3 och Ocean i den gröna fÀrgen. Det skulle jag köpa.
Jag tror att det Àr exakt sÄ det gÄr till. En ny, frÀsch o-ring hÄller ju rÀtt sÄ tÀtt, men en lite trött sÄdan, med sliten kronaxel och kanske lite gegga dÀromkring, kommer ju att kunna lÀcka. DÄ kan de ju dessutom vara helt tÀtt vid till exempel ett trycktest, men lÀcka veckan efter dÄ grejerna rört sig.Kan det vara sÄ att den, pga icke skruvad krona, kan vara lite extra kÀnslig för bristande underhÄll (dvs packningsbyten).
Jag mÄste sÀga att quartz Àr hÀrligt och praktiskt. Den Àr alltid redo.
Ni som har Skyracern, bÀr ni den uteslutande pÄ svarta gummit eller finns det alternativ? Funkar nato?
Dom lanserar STD i militÀr grönt finns bilder i denna trÄden (denna ser ut som den svarta med mÄttband mm men i militÀr grönt)
Bild i inlÀgg ---> https://klocksnack.se/threads/den-officiella-breitlingtrÄden.24133/page-573#post-2000835
Svar frÄn AD i inlÀgg ---> https://klocksnack.se/threads/den-officiella-breitlingtrÄden.24133/page-573#post-2001254
//Simon
Sweet. à terkoppla gÀrna svaret.Var i kontakt med Krons i veckan, de skulle undersöka saken och Äterkomma.
Den hÀr sÀljaren har den hemma pÄ grönt gummi. Bra bilder i annonsen ocksÄ.Var i kontakt med Krons i veckan, de skulle undersöka saken och Äterkomma.
Japp men tÀnkte bara eftersom att tidigare inlÀgg i trÄden tyder pÄ att svenska AD inte kÀnner till nÄgot grönt gummi sÄ gav jag det som tipsHej
DÄ bör den ju gÄ att bÀstÀlla via Breitling i TÀby eller via ERIKSON URHANDEL
Det Àr bara att ringa vet jag
//Simon
Mycket snygg!Finns ju pÄ engelska/svenska sajten nu ocksÄ
![]()
DÀr ser man, dÄ hinner man fÄ det levererat frÄn Frankrike lÄngt innan dessDet tycker jag med
Jag ringde till Breitling i TÀby Troligen i november sÄ KAN dessa komma in sedan kan man bestÀllas via AD
Vi hÀr i SWE ligger ju lite efter tydligenmed ca 2 mÄn
//Simon