• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Hej,
min far har en Breitling Chronomat ( B13358 ), frÄn 2006, den har aldrig varit pÄ nÄgon service tidigare, vad tror ni en service pÄ den skulle kosta och har ni nÄgon att rekomendera?

IMG_0192.JPG
Breitling som njuter av vÄrsolen i Stockholm i lördags!
Bara ren spekulation men damen vars hand och mobiltelefon syns pÄ bild sÄg inte lika nöjd och förtjust ut nör du tog bilden va? ;)

hehe jag Àlskar folks reaktioner pÄ WS och klockpekbilder; fuck you! Ta en selfie och hÄll kÀften.

Bara ren spekulation men damen vars hand och mobiltelefon syns pÄ bild sÄg inte lika nöjd och förtjust ut nör du tog bilden va? ;)

hehe jag Àlskar folks reaktioner pÄ WS och klockpekbilder; fuck you! Ta en selfie och hÄll kÀften.
Haha! Det Àr min sambo och hon suckar jÀmt o stÀndigt Ät mitt totala nörderi kring klockor. Alltid nÀr vi gÄr pÄ stan ska det in o klÀmmas pÄ klockor överallt och tas bilder :) FÄr ofta höra om kvÀllarna "Sitter du inne pÄ det dÀr jÀvla klocksnack nu igen?"

Hej,
min far har en Breitling Chronomat ( B13358 ), frÄn 2006, den har aldrig varit pÄ nÄgon service tidigare, vad tror ni en service pÄ den skulle kosta och har ni nÄgon att rekomendera?

Serva inte om det inte behövs!
MÀt gÄngsvvikelse och gÄngreserv till att börja med. KÀnns den mjuk o fin i uppdraget osv

Behöver den dÀremot servas sÄ Àr det bara att knalla till nÀrmaste AD och fÄ en prisbild av dem.

Hej,

DÄ Àr det nog dags! Nu skriver du inte var du bor, men rekommendationen Àr en AD. Jag skulle vÀlja Nymans VÀsterÄs/Stockholm(Krons). PÄ deras hemsida finns en prislista, men dÀr stÄr inte enbart service. Pris med polering 6500:- men jag gav för ett Är sedan 3900:- för enbart service.

Kom ihÄg att tÀtheten gÄr Ät fanders om man inte byter packningar dÄ och dÄ. Enbart en tÀthetsservice gÄr pÄ 1500:- och har garanti i tvÄ Är.

Kom ihÄg att tÀtheten gÄr Ät fanders om man inte byter packningar dÄ och dÄ. Enbart en tÀthetsservice gÄr pÄ 1500:- och har garanti i tvÄ Är.
Hmm dÄ bör jag lÀmna min StÄlfisk frÄn 2011 pÄ tÀthetsservice mao..? Iaf om jag tÀnkt göra mer Àn bada.

Se över den inför ev service kan jag nog lugnt ta under nÀsta Är..?

Hmm dÄ bör jag lÀmna min StÄlfisk frÄn 2011 pÄ tÀthetsservice mao..? Iaf om jag tÀnkt göra mer Àn bada.

Se över den inför ev service kan jag nog lugnt ta under nÀsta Är..?

Precis. Man kan alltid göra en tÀthetskoll för nÄgon hundring, men det sÀger ju inte mer Àn att klockan Àr tÀt just dÄ. Det Àr ju bara tÀthetsservicen som ger dig garantier. Förutsatt att du inte hÄller pÄ med knapparna under vattnet!

VÀldigt trevlig modell. SlÀng i dig en Redbull och skriv lite om skick, gÄngavvikelse osv i din annons sÄ blir det roligare.
Ok...skicket tycker jag Àr bra. Nu Àr jag nybörjare. Men inga repor pÄ glas t ex. Uttagen 2000, lÄda, papper finns sÄklart. Service historik har jag inget pÄ. Men gÄr bra ( legat 26h och tickar Àn ). Precis Köpt den till min lillebror , som tyckte den va för stor. DÀrav sÀljar jag den.

Ok...skicket tycker jag Àr bra. Nu Àr jag nybörjare. Men inga repor pÄ glas t ex. Uttagen 2000, lÄda, papper finns sÄklart. Service historik har jag inget pÄ. Men gÄr bra ( legat 26h och tickar Àn ). Precis Köpt den till min lillebror , som tyckte den va för stor. DÀrav sÀljar jag den.
Precis sÄnt dÀr ska du skriva i annonsen :D SÄ mycket du vet!

Tillbaka
Topp