Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Chronomat pÄ gummi idag.
![]()
SÄ maskulin och vacker! Precis som sin Àgare!Avenger Skyland pÄ "bagageband"..
![]()
Var inne i byn idag. MÄrtenssons var öppet, mastercardet glödde.....och brÀnde i fickan.....
Kommer en paketöppning senare, mÄste genomlida en pÄtvingad fika hos bekanta först...
Sjukt bra bild! Du Àr ju chef med kameranAvenger Skyland pÄ "bagageband"..
![]()
Imorrn! Jag tar det imorrn!!PÄ med lÀnken!
Det Àr en underbart blÄ tavla.......Nuff said
![]()
Det Àr en underbart blÄ tavla.......
men gruby, du Àr den enda som man kan lita pÄ att ha vridringen satt pÄ nÄgot udda! Vilken tidzon Àr du instÀlld pÄ den hÀr gÄngen?
Faan nu blev man ju jÀvligt sugen pÄ en Breitling!
Vad ska man ha dÄ?
M
Ja du.... Helt efter tycke o smak!Faan nu blev man ju jÀvligt sugen pÄ en Breitling!
Vad ska man ha dÄ?
M
Ăr dĂ„lig pĂ„ Breitling.
Vad finns det för modeller runt 40-42mm?
SlÀng upp lite bilder med ref
M
Du kan vÀl börja med att göra som Beasti, scrolla igenom de 96 sidorna hÀr (jag Àr inte ironisk!)![]()
Ăh, lĂ„t det bara ske, det gör bara ont i början...Det blir bara vĂ€rre![]()
Jag ska försöka förtrÀnga det hela istÀllet!
M
Nu har varit aktiva i breitling trÄden! Jag har plöjt hela (nÀstan) igÄr kvÀll och nu pÄ morgonen. Började lÀsa varje sida, sedan hoppade jag 5 sidor i taget.
Ăven om jag dĂ„ inte lĂ€st allt sĂ„ tycker jag att aerospacen lyser med sin frĂ„nvaro i trĂ„den. Visst Ă€ldre modeller poppar upp hĂ€r och dĂ€r men inte jĂ€tte mkt.
Vad tycker breitling folket om moderna aerospace? Jag tycker de Àr stenhÄrda och har fÄtt ett kanonpris hos en AD pÄ en evo med svart tavla men .....ja..... Ska man?
Det betyder att du bara bÀr klocka i privata sammanhang utanför hemmet...inte bra för klocksjÀlen.Jag gillar min skarpt men den fÄr ingen handledstid eftersom jag inte kan ha klocka frÄn/pÄ/till jobbet och bÀr inte hemma.
För jÀkla hÀrlig. Jag gillade verkligen min...Nyinkommet hÀromdagen
![]()
Nyinkommet hÀromdagen
![]()
Ja precis, nÄt dressat stÄr högt pÄ önskelistan.Det betyder att du bara bÀr klocka i privata sammanhang utanför hemmet...inte bra för klocksjÀlen.
Jag bar inte klocka hemma förut heller men har alltmer börjat göra det men kan inte svara pÄ varför...
Snygg Àr din Aerospace iaf!
Nyinkommet hÀromdagen
![]()