• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Lol.. vem behöver lÀnk..

B7C4B0B1-5AD4-4B63-86E1-06732D7C54F5.jpeg

Jaha trodde att du hade samma problem som mig, att det buktade ut för mycket under armen!
Mitt centreras bra faktiskt:)
Nice dÄ vÀntar vi pÄ bilder helt enkelt! Fick du betala 4K för viklÄset?
Just hemkommen frÄn Erikson. SÄ j-a nöjd med det nya lÄset:), slÄs alltid av vilken otrolig kvalitetskÀnsla det
Àr nÀr man köper "riktiga grejjor". Mikrojusteringen Àr guld vÀrd. Nu! Àr Avengern komplett:cigar:
Som utlovat lite bilder.
UnderifrÄn.jpg

Öppet.jpg

Just hemkommen frÄn Erikson. SÄ j-a nöjd med det nya lÄset:), slÄs alltid av vilken otrolig kvalitetskÀnsla det
Àr nÀr man köper "riktiga grejjor". Mikrojusteringen Àr guld vÀrd. Nu! Àr Avengern komplett:cigar:
Som utlovat lite bilder.
UnderifrÄn.jpg

Öppet.jpg

Wow ser riktigt bra ut!! Grattis!!
Jag ska ocksÄ skaffa mig ett sÄdant !
Bara en tidsfrÄga :)

Som utlovat lite bilder.
UnderifrÄn.jpg

Öppet.jpg
HÀrligt! LÀtt bÀsta gummit och viklÄs som jag har stött pÄ hitintills.
IMG_0657.JPG

Som utlovat lite bilder.
UnderifrÄn.jpg

Öppet.jpg
NÀr man har viklÄs med brattegummi kÀnns allt annat trist, pÄ gott och ont. :)

MÄste sÀga att @PCB s avenger blacksteel fÄr det att rycka i köptarmen rejÀlt. LÀnge sedan man sÄg ett sÄdant koncentrat av testosteron. Hade jag inte haft en colt blacksteel hade jag redan nypt den!

Tillbaka
Topp