@Denke Àr ju med oss hÀr, like'ade tom ditt inlÀgg. VÀrre Àr det med @Ministern, han har inget skrivit pÄ 10 dagar!!!!
Har du kollat i guldrolex och spybar-trÄden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
@Denke Àr ju med oss hÀr, like'ade tom ditt inlÀgg. VÀrre Àr det med @Ministern, han har inget skrivit pÄ 10 dagar!!!!
HahaHar du kollat i guldrolex och spybar-trÄden?
@Denke. Jag trodde att du hade lÀmnat oss. Smyger du bara hÀr i lönndom?
PÄ tal om guld? Vilka sitter pÄ guldbrattar hÀr?Har du kollat i guldrolex och spybar-trÄden?
Jag skulle aldrig lÀmna er!
Du Àr mer en overseer? En Big brother kamera?
VÄr man pÄ insidanIlluminati osv.
DÀr tappade du bort mig helt, lotsa mig rÀtt!!Har du kollat i guldrolex och spybar-trÄden?
Exakt samma boett. Kanske blir för lika?Ja, men den Àr ju mindre och inte riktigt lika cool. Jag har ju en a73380
Exakt samma boett. Kanske blir för lika?
AlltsÄ samma som din 73380 menar jag. Samma lÀnk och ÀndlÀnk ocksÄ.Mindre Àn StÄlfisken.
AlltsÄ samma som din 73380 menar jag. Samma lÀnk och ÀndlÀnk ocksÄ.
Haha! Det Àr Ernst Kirschzteigers rödpang i glaset. Vad sÀger det?Kombon le creuset och Breitling vittnar om kompromisslös överklass!
Typ...ingen.Lol.. vem behöver lÀnk..
![]()
DÀr tappade du bort mig helt, lotsa mig rÀtt!!
Just hemkommen frÄn Erikson. SÄ j-a nöjd med det nya lÄsetJaha trodde att du hade samma problem som mig, att det buktade ut för mycket under armen!
Mitt centreras bra faktiskt
Nice dÄ vÀntar vi pÄ bilder helt enkelt! Fick du betala 4K för viklÄset?
Just hemkommen frÄn Erikson. SÄ j-a nöjd med det nya lÄset, slÄs alltid av vilken otrolig kvalitetskÀnsla det
Àr nÀr man köper "riktiga grejjor". Mikrojusteringen Àr guld vÀrd. Nu! Àr Avengern komplett
Som utlovat lite bilder.
![]()
![]()
HelrÀtt!Navitimer med Roma band?
![]()
HÀrligt! LÀtt bÀsta gummit och viklÄs som jag har stött pÄ hitintills.Just hemkommen frÄn Erikson. SÄ j-a nöjd med det nya lÄset, slÄs alltid av vilken otrolig kvalitetskÀnsla det
Àr nÀr man köper "riktiga grejjor". Mikrojusteringen Àr guld vÀrd. Nu! Àr Avengern komplett
Som utlovat lite bilder.
![]()
![]()
NÀr man har viklÄs med brattegummi kÀnns allt annat trist, pÄ gott och ont.Just hemkommen frÄn Erikson. SÄ j-a nöjd med det nya lÄset, slÄs alltid av vilken otrolig kvalitetskÀnsla det
Som utlovat lite bilder.
![]()
![]()