• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

9EA90984-1601-46D9-8C84-E1514F90ECBF.jpeg
Hur Ă€r den? Är du nöjd?

0A3A2D33-4AF3-45BE-96E2-634346D65830.jpeg

Jag trodde att jag hade koll pÄ varför mÄnga dykarur har sÀrskilt markering avseende 15-20 minuter pÄ bezeln (pasta och potatis) Som vanligt var jag helt fel ute och hade inte fattat nÄgot. Detta Àr en av mÄnga tjusningar med klockvÀrlden. Man avslöjas alltid i slutet och lÀr sig nytt:)!

NÄgon som vet nÀr quart byttes ut mot superquarts? Min Aero Àr frÄn 2007 och har ingen koll :)

Edit. Googlade till mig svaret :) yes!

Senast Àndrad:
10 Ă„r gammalt lume still going strong :cool:
IMG_2292.JPG
Det dĂ€r lumet har sĂ€kert en halveringstid pĂ„ 50 000 Ă„r, vilket innebĂ€r vĂ€sentlig tillförlitlighet i kombination med graverande strĂ„lskador och sĂ€ker död. Till yttermera visso kan den sĂ€ljas till alla möjliga ”fiender” i vardagen, sĂ„dana dĂ€r mĂ€nniskor som luktar stjĂ€rt pĂ„ jobbet och hela tiden vrĂ€ker ur sig sjĂ€lvklarheter. Sehr gut:rolleyes:!

Senast Àndrad:
  • Like
Reactions: Bas
Tillbaka
Topp