Hur Ă€r den? Ăr du nöjd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hur Ă€r den? Ăr du nöjd?
Mer sjukdomsrelaterat.Första inlÀgget o denna trÄd min del... Ska utöka min klockhög m en quartz och det lutar Ät Breitling Colt Skyracer. Har sett att det e rÀtt mÄnga som flippat sin Skyracer under hösten, vad beror detta pÄ?! Tröttnar man snabbt pÄ Sky? Ni som sportar Sky, e ni nöjda?
Thx!
Den Ă€r cool och ja, jag Ă€r nöjdHur Ă€r den? Ăr du nöjd?
Nope.Ăr inte det en riktig hairpincher?
Du menar....? =)haha ,festlig beskrivning,,,,ja den Àr cool ,,,ett bratte militarycanvas i den dÀr stenrÀtta brun/göna nyansen hade gjort den komplett
Mer sjukdomsrelaterat.
Flippsjuka. Klocksjuka. Watchaholic. Hypesjuka. Etc. Det finns flera diagnoser som har snabba flippningar som deldiagnos.Vilka sjukdomar syftar du pÄ Mr B-unit?
Ăr sj sugen pĂ„ en!
Flippsjuka. Klocksjuka. Watchaholic. Hypesjuka. Etc. Det finns flera diagnoser som har snabba flippningar som deldiagnos.![]()
Det Àr sÄ mycket man ska oroa sig för hÀr i livet.Toppen!! Det Àr ett kÀnsligt Àmne pÄ andra hÄll..![]()
ha!Mer sjukdomsrelaterat.
kombinera allt och det Àr LPT! Det Àr just dÀrför Breitling utvecklade modellen Emergency! Vi som tillhör Breitling rescueteam har ett motto: Semper Fidelis! Vi kommer!Flippsjuka. Klocksjuka. Watchaholic. Hypesjuka. Etc. Det finns flera diagnoser som har snabba flippningar som deldiagnos.![]()
Semper fidelis = alltid trogen/lojalkombinera allt och det Àr LPT! Det Àr just dÀrför Breitling utvecklade modellen Emergency! Vi som tillhör Breitling rescueteam har ett motto: Semper Fidelis! Vi kommer!
StÀmmer bra!Semper fidelis = alltid trogen/lojal![]()
Vi Àr som ett superquartsur frÄn Breitling, alltid pÄlitliga! 3 sek per Är i diff, nu snackar viStÀmmer bra!
Nej har inte testat den. Vad Àr lug-lug mÄtt pÄ den, vet du det?![]()
Har du ingen koll sÄ fungerar uppenbart klockan superbraNÄgon som vet nÀr quart byttes ut mot superquarts? Min Aero Àr frÄn 2007 och har ingen koll![]()
Det dĂ€r lumet har sĂ€kert en halveringstid pĂ„ 50 000 Ă„r, vilket innebĂ€r vĂ€sentlig tillförlitlighet i kombination med graverande strĂ„lskador och sĂ€ker död. Till yttermera visso kan den sĂ€ljas till alla möjliga âfienderâ i vardagen, sĂ„dana dĂ€r mĂ€nniskor som luktar stjĂ€rt pĂ„ jobbet och hela tiden vrĂ€ker ur sig sjĂ€lvklarheter. Sehr gut10 Ă„r gammalt lume still going strong
![]()
Jag har tre 9 karatare! Men vÄgar inte styla pga lÄg karat. Klockorna har dock bra mycket koppar i sig. Mycket bÀttre ledning av elektrisk kraft Àr 18 karat, om man nu ska mÀta sÄ...PÄ tal om guld? Vilka sitter pÄ guldbrattar hÀr?
Inte mÀrkligt! Vi Breitlingmen Àr eftertraktadeBreitling gummi mÄste vara det som sÀljs snabbast pÄ KSvarje gÄng det kommer upp ett sÄ försvinner det direkt!
NÄgonting fÄr mig att tro att du knÀcker extra som Pennywise, pga dina klÀder? Jag har flera barn i grannskapet som behöver veta mer om klockor i avloppen...
"Vi kommer" Àr vÀl en gang bang-film?kombinera allt och det Àr LPT! Det Àr just dÀrför Breitling utvecklade modellen Emergency! Vi som tillhör Breitling rescueteam har ett motto: Semper Fidelis! Vi kommer!
Göttig edit - utelÀmnar svaret pÄ frÄgan du sjÀlv frÄgade efter att du tagit reda pÄ det. Du Àr en riktig kompisNÄgon som vet nÀr quart byttes ut mot superquarts? Min Aero Àr frÄn 2007 och har ingen koll
Edit. Googlade till mig svaretyes!
Göttig edit - utelÀmnar svaret pÄ frÄgan du sjÀlv frÄgade efter att du tagit reda pÄ det. Du Àr en riktig kompis![]()
YesDu menar....? =)
![]()
Ouch, vilken drÀparsÄgning
NÄgonting fÄr mig att tro att du knÀcker extra som Pennywise, pga dina klÀder? Jag har flera barn i grannskapet som behöver veta mer om klockor i avloppen...
NÄgonting fÄr mig att tro att du inte bara knÀcker extra som clown utan att i ditt fall Àr det en heltidssyssla pÄ alla sÀtt och vis