• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

IMG_4756.JPG
Blev rÀtt bra med gummi :D eller vad tycker ni ?:)
Alltid rÀtt med gummi :)

MÄste sÀga att @PCB s avenger blacksteel fÄr det att rycka i köptarmen rejÀlt. LÀnge sedan man sÄg ett sÄdant koncentrat av testosteron. Hade jag inte haft en colt blacksteel hade jag redan nypt den!
haha ,festlig beskrivning,,,,ja den Àr cool ,,,ett bratte militarycanvas i den dÀr stenrÀtta brun/göna nyansen hade gjort den komplett

Breitling gummi mÄste vara det som sÀljs snabbast pÄ KS :) varje gÄng det kommer upp ett sÄ försvinner det direkt!

Första inlÀgget o denna trÄd min del... Ska utöka min klockhög m en quartz och det lutar Ät Breitling Colt Skyracer. Har sett att det e rÀtt mÄnga som flippat sin Skyracer under hösten, vad beror detta pÄ?! Tröttnar man snabbt pÄ Sky? Ni som sportar Sky, e ni nöjda?

Thx!

Tillbaka
Topp