Bas
Diamant
Alltid rÀtt med gummiBlev rÀtt bra med gummi![]()
eller vad tycker ni ?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Alltid rÀtt med gummiBlev rÀtt bra med gummi![]()
eller vad tycker ni ?
![]()
Snygg. Vad Àr det för canvas du har dÀr? Ser fint ut pÄ strukturen.Det Àr för lite gamla Chronomater
![]()
Det Àr en NDC. Köpt hÀr pÄ KS.Snygg. Vad Àr det för canvas du har dÀr? Ser fint ut pÄ strukturen.
raggsocksvarning ....Snygg. Vad Àr det för canvas du har dÀr? Ser fint ut pÄ strukturen.
haha ,festlig beskrivning,,,,ja den Àr cool ,,,ett bratte militarycanvas i den dÀr stenrÀtta brun/göna nyansen hade gjort den komplettMÄste sÀga att @PCB s avenger blacksteel fÄr det att rycka i köptarmen rejÀlt. LÀnge sedan man sÄg ett sÄdant koncentrat av testosteron. Hade jag inte haft en colt blacksteel hade jag redan nypt den!
OJ va gott!Hemlagad pizza ala Breitling
![]()
HÀrligt! Har aldrig prövat den lÀnken? BekvÀm?
Jovars den Àr mycket mjuk. Problemet Àr som med alla lÀnkar utan mikrojustering Àr man inte alltid fÄr den perfekt.HÀrligt! Har aldrig prövat den lÀnken? BekvÀm?
Ăr inte det en riktig hairpincher?Jovars den Ă€r mycket mjuk. Problemet Ă€r som med alla lĂ€nkar utan mikrojustering Ă€r man inte alltid fĂ„r den perfekt.
detta Àr BreitlingtrÄden,vi skiter i om bilen stod stillFrÄn igÄr...
![]()
à jag lovar. Bilen stod nÀstan still!!!
Edit: Ăr inte Aerospacen rent ĂVERJĂVLIGT bra?!?
Toppen!! Det Àr ett kÀnsligt Àmne pÄ andra hÄll..detta Àr BreitlingtrÄden,vi skiter i om bilen stod still
nice aero!
FrÄn igÄr...
![]()
à jag lovar. Bilen stod nÀstan still!!!
Edit: Ăr inte Aerospacen rent ĂVERJĂVLIGT bra?!?
Ăr benĂ€gen att hĂ„lla med till 100%!!!Speciellt med den dĂ€r tavlan med lite struktur. Snyggaste Aeron.
Har ni stÀllt om?
![]()
Var en trevlig tillstÀllning!Airborne pÄ vÀg hem frÄn ölmÀssan i VÀsterÄs.
![]()