• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

DĂ„ var det dags igen. BestĂ€llt ytterligare en blacksteel till min svarta samling. Denna klocka kan vĂ€l liknas vid en modernare version av Avenger Seawolf Blacksteel Chronograph som fanns för nĂ„gra Ă„r sedan i Breitling:s sortiment. Även den var limiterad (i 2000 ex tror jag). Fler egna bilder kommer under "Paketöppning" nĂ€r klockan Ă€r levererad av min AD. Klockan visades i Basel 2015, men mĂ„nga missade nog den. Limiterad i 500 ex. Den heter Superocean M2000 Blacksteel, 46 mm i diam.
m73310b7-bb73-231x-m20basa1.jpg

DĂ„ var det dags igen. BestĂ€llt ytterligare en blacksteel till min svarta samling. Denna klocka kan vĂ€l liknas vid en modernare version av Avenger Seawolf Blacksteel Chronograph som fanns för nĂ„gra Ă„r sedan i Breitling:s sortiment. Även den var limiterad (i 2000 ex tror jag). Fler egna bilder kommer under "Paketöppning" nĂ€r klockan Ă€r levererad av min AD. Klockan visades i Basel 2015, men mĂ„nga missade nog den. Limiterad i 500 ex. Den heter Superocean M2000 Blacksteel, 46 mm i diam.
Riktigt lÀcker. Ska bli kul att se pÄ din arm nÀr den kommer!

riktigt frÀn!!

Är det skruvade pushers ? 2000 meter utan skruvade Ă€r repekt :)

Vad tycker ni om galactic 44 day date. ?
SjÀlv Àr jag grymt sugen pÄ den svarta tavlan

Bilagor

• breitling_galactic_44_ace_jewelers.jpg
    breitling_galactic_44_ace_jewelers.jpg
    62.8 KB · Visningar: 76
BestÀllde en begagnad Aerospace frÄn Holland igÄr. Hade egentligen tÀnkt mig en nyare modell men Àndrade mig och slog till snabbt och impulsivt.
Nu i efterhand undrar jag om det var ett bra pris eller ej, har noll koll pÄ Breitling.
UtgÄngspriset var 14 men jag fick den för 12,5.
Vad tror ni?

Ă„rsmodell 2001
Referens F65362
Box och papper

image.jpg
image.jpg
image.jpg

BestÀllde en begagnad Aerospace frÄn Holland igÄr. Hade egentligen tÀnkt mig en nyare modell men Àndrade mig och slog till snabbt och impulsivt.
Nu i efterhand undrar jag om det var ett bra pris eller ej, har noll koll pÄ Breitling.
Vad tror ni?

Ă„rsmodell 2001
Referens F65362
Box och papper

image.jpg
image.jpg
image.jpg

Trevlig klocka men med det Àldre kvartsverket, inte det nyare och mer exakta superkvartsverket.
Knepigt med referensen F65362 dÀr F stÄr för att det ska vara titan/guld. Guldet var vÀl för det mesta ett inslag i lÀnken.
PÄ fotona ser jag inga spÄr av guld över huvud taget sÄ kanske lÀnken Àr bytt. Normalt hade nog modellen en Aerospace-lÀnk med smalare lÀnkbitar dÀr det fanns inslag av guld. Senare kom Professional Titanium-lÀnken.
Nu har du ju köpt av en handlare och dÄ blir vÀl priset nÄgot högre Àn om du köpt av privatperson, Àven om du lyckades pruta.
Annars tycker jag ÀndÄ det ligger i högsta laget. Runt 10k kanske mer normalt.

Trevlig klocka men med det Àldre kvartsverket, inte det nyare och mer exakta superkvartsverket.
Knepigt med referensen F65362 dÀr F stÄr för att det ska vara titan/guld. Guldet var vÀl för det mesta ett inslag i lÀnken.
PÄ fotona ser jag inga spÄr av guld över huvud taget sÄ kanske lÀnken Àr bytt. Normalt hade nog modellen en Aerospace-lÀnk med smalare lÀnkbitar dÀr det fanns inslag av guld. Senare kom Professional Titanium-lÀnken.
Nu har du ju köpt av en handlare och dÄ blir vÀl priset nÄgot högre Àn om du köpt av privatperson, Àven om du lyckades pruta.
Annars tycker jag ÀndÄ det ligger i högsta laget. Runt 10k kanske mer normalt.

Ja, nÄgot verkar inte stÀmma med referensen. Jag googlade och den fanns till -00 och denna ska vara -01. Antingen Àr lÀnken och grejerna pÄ bezeln bytta eller sÄ Àr referensnumret fel.
Tycker ÀndÄ att den ser frÀsch ut i metallen, mÄnga andra ex ser grÄdassiga ut.

Vad tror ni?

Ă„rsmodell 2001
Referens F65362
Box och papper

image.jpg
image.jpg
image.jpg
12,5 verkar vara ett riktigt bra pris för den modellen, skulle bli riktigt förvÄnad om man inte kan sÀlja den för samma pris ganska omgÄende. Men mycket riktigt Àr det nÄgot fuffens med referensen. Iof föredrar jag bara titan utan guld...

SÄ hÀr ska en F65362 se ut.

image.jpg

Din ser dock fin ut men som andra redan pÄpekat Àr refnr felaktigt eller
klockan "renoverad" och ihopsatt med fel lÀnk och riders.

• Like
Reactions: TiE
Under 10' hade varit mer accepterat pris enligt mig. Resten Àr redan sagt.
I vilket fall som helst sÄ Àr det en schysst modell, jag upprepar att jag sÄlde min vittavlade för att finansiera köpet av StÄlfisken jag har idag men stundtals sÄ funderar jag pÄ om jag inte skulle ha finansierat köpet pÄ annat sÀtt...

• Like
Reactions: TiE
Under 10' hade varit mer accepterat pris enligt mig. Resten Àr redan sagt.
I vilket fall som helst sÄ Àr det en schysst modell, jag upprepar att jag sÄlde min vittavlade för att finansiera köpet av StÄlfisken jag har idag men stundtals sÄ funderar jag pÄ om jag inte skulle ha finansierat köpet pÄ annat sÀtt...

Jag har kollat runt ordentligt pÄ Chrono24 nu och tycker nog att jag verkar ha fÄtt ett bra pris.
För under 10 finns endast Àldre modeller som denna:
image.jpg

Handlar ditt val av Breitling tillhörande den mörka sidan om designsnobberi eller Àr det en ideologisk dragning till dessa krafter? Har Breitling sidor jag aldrig sett?

För i helvete! DU klagar pÄ min vridning!!?? Ta genast av dig styggelsen du har pÄ fötterna eller byt klocka!
Stick Ä brinn!! Jag visar mig aldrig sÀger ALDRIG utanför min egen tomt med Foppatofflor pÄ fötterna. Möjligtvis nÀr jag kör skottkÀrra med trÀdgÄrdsavfall till den gemensamma komposten!
Du!! DU dÀremot Äker ju för faan tom kollektivtrafik med din sneda jÀvla vridring! HELVETE!!!!

Tillbaka
Topp