• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Jag ber om ursÀkt! Ville bara jÀvlas litta haha [emoji17]

Det Àr vÀl bra om du inser att inlÀgget var dumt. Du har ju faktiskt varit med hÀr ett tag sÄ jag kan vÀl tycka att det Àr
bÀttre om du koncentrerar dig pÄ att skriva lite kvalitetsinlÀgg istÀllet, som berikar vÄrt utbyte i denna trÄd.

Nu nÀr denna hamnade pÄ armen för att fÄ följa med pÄ Gtg i kvÀll, kan den vÀl fÄ vara med hÀr ocksÄ. Kanske lÀgger upp lite fler bilder pÄ "de andra" under kvÀllen, bara för att det Àr skoj!
image.jpg

Nu nÀr denna hamnade pÄ armen för att fÄ följa med pÄ Gtg i kvÀll, kan den vÀl fÄ vara med hÀr ocksÄ. Kanske lÀgger upp lite fler bilder pÄ "de andra" under kvÀllen, bara för att det Àr skoj!
image.jpg

Den dÀr Àr bara helt fantastisk!!! :wideyed:

• Like
Reactions: TiE
nej men seriöst.. borde göras nÄn trÄd dÀr vi med tjejhandleder kan avreagera oss !!!!

Àlskar breitlings militÀrstuk men fÄr inse att jag har rolexhandleder ... haha

Har Àven jag svÄrt för allt för stora, flashiga klockor. Men finns mÄnga mindre modeller som Àr otroligt fina.

Vet inte helt om jag hamnat i rÀtt trÄd nu.. :)

Suget pĂ„ en Navitimer (eller för den delen Sinns tolkning pĂ„ temat) har börjat vĂ€xa sig starkare. Är vĂ€l egentligen inte pĂ„ marknaden, men kan inte lĂ„ta bli att titta, drömma och förhoppningsvis lĂ€ra mig endel till den dagen klockkontot Ă€r pĂ„ rĂ€tt nivĂ„.

Vad sÀger panelen om denna? KÀnns som rÀtt storlek, och rent spontant skapligt pris för en pÄ lÀnk, trots avsaknaden av papper. Fint med lite feedback, sÄ vet jag vad jag tittar efter den dagen det blir skarpt lÀge :)

image.jpg

https://klocksnack.se/threads/breitling-navitimer-50th-anniversary-ref-a41322.39107/

Som sagt sÄ har jag fortfarande ett nytt gummi till salu för 900kr om nÄgon Àr intresserad.

Vet inte helt om jag hamnat i rÀtt trÄd nu.. :)

Suget pĂ„ en Navitimer (eller för den delen Sinns tolkning pĂ„ temat) har börjat vĂ€xa sig starkare. Är vĂ€l egentligen inte pĂ„ marknaden, men kan inte lĂ„ta bli att titta, drömma och förhoppningsvis lĂ€ra mig endel till den dagen klockkontot Ă€r pĂ„ rĂ€tt nivĂ„.

Vad sÀger panelen om denna? KÀnns som rÀtt storlek, och rent spontant skapligt pris för en pÄ lÀnk, trots avsaknaden av papper. Fint med lite feedback, sÄ vet jag vad jag tittar efter den dagen det blir skarpt lÀge :)

image.jpg

https://klocksnack.se/threads/breitling-navitimer-50th-anniversary-ref-a41322.39107/

haha. Jag var inne pÄ samma. SÀljaren Àr mycket bra och priset Àr hyfsat. Du fÄr ner det till 25-26 utan problem. Jag hade köpt den men mitt sikte Àr instÀllt pÄ en 46mm.

haha. Jag var inne pÄ samma. SÀljaren Àr mycket bra och priset Àr hyfsat. Du fÄr ner det till 25-26 utan problem. Jag hade köpt den men mitt sikte Àr instÀllt pÄ en 46mm.

Bra att vi jagar olika storlekar ;) Utan att ha testat nĂ„gon kĂ€nner jag att 46mm med sĂ„ mycket pĂ„ gĂ„ng pĂ„ tavlan kanske blir liiite mycket för mig. Å andra sidan har man en rimlig chans att lĂ€sa skalorna pĂ„ en 46:a :)

Enda som spontant oroar mig Àr servicekostnaden, kÀnns som att det börjar bli dags rent tidsmÀssigt om det inte Àr gjort redan. NÄgon som har koll pÄ hur dom kronograferna ligger i servicepris?

Enbart service pÄ en automatisk kronograf tar Nymans ca 4000 för

Fanken, ville höra att det kostade minst 40 lakan och vanligtvis tar tre Är :D

Det dÀr var ju riktigt rimligt, dÄ vet man att den biten inte Àr nÄgot direkt att oroa sig för om man köper och gillar klockan.

HÄller för övrigt dig ansvarig för mitt begynnande Breitlingsug, TiE ;)

Fanken, ville höra att det kostade minst 40 lakan och vanligtvis tar tre Är :D

Det dÀr var ju riktigt rimligt, dÄ vet man att den biten inte Àr nÄgot direkt att oroa sig för om man köper och gillar klockan.

HÄller för övrigt dig ansvarig för mitt begynnande Breitlingsug, TiE ;)

Och vad jag kan bedöma sÄ Àr Jakub's pris riktigt rimligt, iaf om man tittar runt pÄ Chrono24. Och jag skulle definitivt föredra 42 mm framför 46.
Men samtidigt undrar jag om man inte hellre vill ha en med nya B01-verket. Men dÄ pratar vi betydligt mer pengar.

Tillbaka
Topp