nÀr fan fick dörrvakterna och bilförsÀljarna en egen trÄd?!
Onödigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
nÀr fan fick dörrvakterna och bilförsÀljarna en egen trÄd?!
Jag ber om ursÀkt! Ville bara jÀvlas litta haha [emoji17]
Nu nÀr denna hamnade pÄ armen för att fÄ följa med pÄ Gtg i kvÀll, kan den vÀl fÄ vara med hÀr ocksÄ. Kanske lÀgger upp lite fler bilder pÄ "de andra" under kvÀllen, bara för att det Àr skoj!
Mumma!!Nu nÀr denna hamnade pÄ armen för att fÄ följa med pÄ Gtg i kvÀll, kan den vÀl fÄ vara med hÀr ocksÄ. Kanske lÀgger upp lite fler bilder pÄ "de andra" under kvÀllen, bara för att det Àr skoj!
En sÄn hÀr
nej men seriöst.. borde göras nÄn trÄd dÀr vi med tjejhandleder kan avreagera oss !!!!
Àlskar breitlings militÀrstuk men fÄr inse att jag har rolexhandleder ... haha
Har Àven jag svÄrt för allt för stora, flashiga klockor. Men finns mÄnga mindre modeller som Àr otroligt fina.
NÀstan alla Breitlings frÄn 30-talet till nyss hÄller sig under 42mm... NÄgra fÄ monster bara.
Ja, precis. Detta försökte jag förmedla till Schmitza som verkade lite skeptisk.
NÄgra bilder frÄn gtg'n
Mycket fin. Vad Àr det för size pÄ den dÀr? Funderar pÄ en 42:a dÄ jag tror 44 blir för stort.
PÄ vÀg mot en destination som bara mina polare vet om...
Faaan börja inte du ocksÄ nu!!!Ser att Du timar resan med vridringen, smart!
Gillar bÄde klocka och gummit!!!Idag införskaffade jag ett gummi. Första gÄngen nÄgonsin jag bÀr ett gummi. Jag gillar't! Vad tycker ni?
LÀgger ocksÄ upp en bild nÀr den Àr pÄ lÀnk.
Ser riktigt snyggt ut. Vad kostar ett Bretiling gummi med lÄs ?
Tummen upp!
Idag införskaffade jag ett gummi. Första gÄngen nÄgonsin jag bÀr ett gummi. Jag gillar't! Vad tycker ni?
Vet inte helt om jag hamnat i rÀtt trÄd nu..
Suget pĂ„ en Navitimer (eller för den delen Sinns tolkning pĂ„ temat) har börjat vĂ€xa sig starkare. Ăr vĂ€l egentligen inte pĂ„ marknaden, men kan inte lĂ„ta bli att titta, drömma och förhoppningsvis lĂ€ra mig endel till den dagen klockkontot Ă€r pĂ„ rĂ€tt nivĂ„.
Vad sÀger panelen om denna? KÀnns som rÀtt storlek, och rent spontant skapligt pris för en pÄ lÀnk, trots avsaknaden av papper. Fint med lite feedback, sÄ vet jag vad jag tittar efter den dagen det blir skarpt lÀge
https://klocksnack.se/threads/breitling-navitimer-50th-anniversary-ref-a41322.39107/
haha. Jag var inne pÄ samma. SÀljaren Àr mycket bra och priset Àr hyfsat. Du fÄr ner det till 25-26 utan problem. Jag hade köpt den men mitt sikte Àr instÀllt pÄ en 46mm.
Enbart service pÄ en automatisk kronograf tar Nymans ca 4000 för
Fanken, ville höra att det kostade minst 40 lakan och vanligtvis tar tre Är
Det dÀr var ju riktigt rimligt, dÄ vet man att den biten inte Àr nÄgot direkt att oroa sig för om man köper och gillar klockan.
HÄller för övrigt dig ansvarig för mitt begynnande Breitlingsug, TiE