• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

fÄtt ett sug efter en Blackbird,,,frÄgan Àr vilken tavelsetup som Àr bÀst?
imgrc0068125689.jpg

ELLER?

800000043148000_05.jpg

nr 2 kÀnns ju mer klassisk ,,men nr 1 Àr ju med rasande lÀcker,,,vad tycker ni?
Nr. 2 Utan tvekan!!!!

NÀr det Àr lite frÄgestund sÄ vill jag passa pÄ att stÀlla en frÄga. Jag vet inte om det Àr rÀtt trÄd att stÀlla frÄgan i men jag gör en chansning.
Vad anser ni, som Àr kunniga, vara ett rimligt pris att betala för en Chronomat 44 b01 stÄl? 1 Är gammal med lÀderband, full set svensksÄld.

IMG_4811.JPG
Tja !
Har nÄgon hÀr fÄtt pÄ ett skyracer gummiband pÄ sin icke skyracer klocka ?
Tycker det bandet hade passat sÄ snyggt pÄ min chronomat :O

fÄtt ett sug efter en Blackbird,,,frÄgan Àr vilken tavelsetup som Àr bÀst?
imgrc0068125689.jpg

ELLER?

800000043148000_05.jpg

nr 2 kÀnns ju mer klassisk ,,men nr 1 Àr ju med rasande lÀcker,,,vad tycker ni?
50/50. Oavsett vilken du köper kommer du tÀnka pÄ att du kanske skulle köpt den andra.. ;)

Vem sitter och trycker pÄ den helt suverÀna Bluebird 53an nu förresten?

IMG_3983.JPG

Ger er bratteÀlskare lite heads up, kommer starta passaround-trÄd i eftermiddag. 500kr/skalle, 15 platser, efterföljande poll röstar fram den som fÄr behÄlla klockan. Dra ett PM nu om du vill ha förtur eller invÀnta passaroundtrÄden i diskussionsdelen.

Ni fÄr 3 platser vigda till BrattetrÄden (innan jag startar trÄden) sedan Àr det först till kvarn i passaroundtrÄden.

Trevlig helg!

(fullt)

Senast Àndrad:
IMG_3983.JPG

Ger er bratteÀlskare lite heads up, kommer starta passaround-trÄd i eftermiddag. 500kr/skalle, 15 platser, efterföljande poll röstar fram den som fÄr behÄlla klockan. Dra ett PM nu om du vill ha förtur eller invÀnta passaroundtrÄden i diskussionsdelen.

Ni fÄr 3 platser vigda till BrattetrÄden (innan jag startar trÄden) sedan Àr det först till kvarn i passaroundtrÄden.

Trevlig helg!

(2 Platser kvar)
ApplÄder!

Skulle egentligen vilja vara med pÄ passaround Breitling men Àr alldeles för rÀdd att nÄgot skulle gÄ snett under min testtid eller nÀr man skickar den vidare. Ska bli kul följa er som testar den iaf :)

Tillbaka
Topp