• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

SÄg After Darks avskedsshow pÄ Oscars i kvÀll. Christer Lindarw, Eskilstunasonen som vid 64 Är, fortfarande trollbinder sin publik.
IMG_3336.PNG

Varför sÀljs en klocka med 3ATM pÄ gummiband?
Den kan man vÀl inte bada med?

https://www.chrono24.se/breitling/n...gen-mit-zertifikat-ueber-8750---id6807611.htm
Ja, absolut. Jag har aldrig fattat det dÀr. Jag fattar att vintage-Navis inte gÄr att bada med. Men hur svÄrt Àr det att dra in lite normala packningar och fÄr upp WR pÄ nya Navis till 100-200m? Skulle vara hur lÀtt som helst. Visst att bevara arvet, men man mÄste ju inte bevara den sÀmsta sidan med Navitimer. Att göra alla nya Navis sÀkra till nÄgra hundra meter skulle snarare göra modellen populÀrare. Idiotiskt.

Ja, absolut. Jag har aldrig fattat det dÀr. Jag fattar att vintage-Navis inte gÄr att bada med. Men hur svÄrt Àr det att dra in lite normala packningar och fÄr upp WR pÄ nya Navis till 100-200m? Skulle vara hur lÀtt som helst. Visst att bevara arvet, men man mÄste ju inte bevara den sÀmsta sidan med Navitimer. Att göra alla nya Navis sÀkra till nÄgra hundra meter skulle snarare göra modellen populÀrare. Idiotiskt.

HÄller med! Idioti pÄ hög nivÄ!
En sÄdan fin klocka pÄ gummi vill man kunna bada med....

Ja! Sinns version hÄller ju för typ 200 m. Lite irriterande faktiskt och sÀkert en faktor för en del att inte köpa.

Tillbaka
Topp