Thank god it's friday.NĂ„n som vill diskutera klockor..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Thank god it's friday.NĂ„n som vill diskutera klockor..?
Direkt kopierat frÄn deras FAQ pÄ com.-adressen hörru.![]()
Ja, absolut. Jag har aldrig fattat det dÀr. Jag fattar att vintage-Navis inte gÄr att bada med. Men hur svÄrt Àr det att dra in lite normala packningar och fÄr upp WR pÄ nya Navis till 100-200m? Skulle vara hur lÀtt som helst. Visst att bevara arvet, men man mÄste ju inte bevara den sÀmsta sidan med Navitimer. Att göra alla nya Navis sÀkra till nÄgra hundra meter skulle snarare göra modellen populÀrare. Idiotiskt.Varför sÀljs en klocka med 3ATM pÄ gummiband?
Den kan man vÀl inte bada med?
https://www.chrono24.se/breitling/n...gen-mit-zertifikat-ueber-8750---id6807611.htm
Ja, absolut. Jag har aldrig fattat det dÀr. Jag fattar att vintage-Navis inte gÄr att bada med. Men hur svÄrt Àr det att dra in lite normala packningar och fÄr upp WR pÄ nya Navis till 100-200m? Skulle vara hur lÀtt som helst. Visst att bevara arvet, men man mÄste ju inte bevara den sÀmsta sidan med Navitimer. Att göra alla nya Navis sÀkra till nÄgra hundra meter skulle snarare göra modellen populÀrare. Idiotiskt.
Och 50m pÄ den ultimata överlevarklockan?HÄller med! Idioti pÄ hög nivÄ!
En sÄdan fin klocka pÄ gummi vill man kunna bada med....
Jajamen, mycket riktigt idrottsrelaterat. Man tackar, helt klart den skönaste klockan jag buritShl Àr nÄ sorts sportmatch va?! Snygg klocka iaf
Ja! Sinns version hÄller ju för typ 200 m. Lite irriterande faktiskt och sÀkert en faktor för en del att inte köpa.Ja, absolut. Jag har aldrig fattat det dÀr. Jag fattar att vintage-Navis inte gÄr att bada med. Men hur svÄrt Àr det att dra in lite normala packningar och fÄr upp WR pÄ nya Navis till 100-200m? Skulle vara hur lÀtt som helst. Visst att bevara arvet, men man mÄste ju inte bevara den sÀmsta sidan med Navitimer. Att göra alla nya Navis sÀkra till nÄgra hundra meter skulle snarare göra modellen populÀrare. Idiotiskt.
Snygg kombo!Trevlig Helg !!!
![]()
![]()
Den Àr het pÄ grönt!
Sjukt bra med gult! Var oerhört anti det ett tag men perfekt med Breitlings estetik.![]()
Tjho..........
Jag trodde det var ett skÀmt först. Med tanke pÄ att 70% av jordens yta Àr vatten dessutom.Och 50m pÄ den ultimata överlevarklockan?
https://www.breitling.com/en/models/professional/emergency/
Vad har de rökt? Att dessutom föregÄngaren bara var 30m Àr Ànnu vÀrre...
Tycker nog att det gröna bandet Àr snyggare Àn det svarta, boett Ä tavla framhÀvs mer och den ser mer hÄrd ut!
Hur lÀnge rÀcker batterierna?Trevlig lördag alla
![]()
Det Àr inte rimligt. Jag hade satsat pengar pÄ minst 200mJag trodde det var ett skÀmt först. Med tanke pÄ att 70% av jordens yta Àr vatten dessutom.