• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

SÄlde min gamla Old Navitimer för ca 1,5 Är sedan. Har faktiskt saknat den Ànda sedan dess. Köpte nyligen denna cosmonaute. Samma storlek men lite annorlunda. Kul utmaning med 24h-visning :)
20171104_140656.jpg

Blandat. Jag ser flera andra dÀr. Det gÀller att ha koll pÄ vem som Àger vad. ;)
Inte full koll... Jag Àr ju fortfarande nybörjare i den hÀr trÄden. FÄr ansöka om att bli prospect i B-Unit :rolleyes: göra skitgörat och Äka Opel istÀllet för Merca och BMW tills man blir invald som true member

Bara bmw, opel e helt ok.
UtgÄr frÄn att det Àr lördagsfyllan som pratar. Jag hade en Opel som ung, "Eco-motor" dÀr röd lampa tÀndes pÄ instrumentbrÀdan, motorbyte rekommenderades efter 8000 mil. SÄlde skiten snabbt och mÄr lite dÄligt varje gÄng jag ser en Opel...

Inte full koll... Jag Àr ju fortfarande nybörjare i den hÀr trÄden. FÄr ansöka om att bli prospect i B-Unit :rolleyes: göra skitgörat och Äka Opel istÀllet för Merca och BMW tills man blir invald som true member

Satsa pÄ BMW i sÄ fall. @PCB kör Mercedes och han kommer att vara hangaround i ungefÀr 10Är till.

Tillbaka
Topp