Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Köpt hÀr pÄ forumet?SÄlde min gamla Old Navitimer för ca 1,5 Är sedan. Har faktiskt saknat den Ànda sedan dess. Köpte nyligen denna cosmonaute. Samma storlek men lite annorlunda. Kul utmaning med 24h-visning
![]()
BÄda parametrarna?BrattetrÄden Àr om Paneraiguidos i bÄda parametrarna nu. Grattis!
Ok sorry, menar tre parametrar.BĂ„da parametrarna?
Smak?
Antal posts?
DĂ„ e jag meOk sorry, menar tre parametrar.
* Smak
* Antal inlÀgg
* Sidor
RÀttvist.BrattetrÄden Àr om Paneraiguidos i bÄda parametrarna nu. Grattis!
Vi ligger dock lite efter pÄ followers pÄ insta, de har 621.Ok sorry, menar tre parametrar.
* Smak
* Antal inlÀgg
* Sidor
Snart gÄr vi om. Ska posta pÄ breitlingsource...Vi ligger dock lite efter pÄ followers pÄ insta, de har 621.![]()
För jÀkla hÀrlig!SÄlde min gamla Old Navitimer för ca 1,5 Är sedan. Har faktiskt saknat den Ànda sedan dess. Köpte nyligen denna cosmonaute. Samma storlek men lite annorlunda. Kul utmaning med 24h-visning
![]()
Blandat. Jag ser flera andra dĂ€r. Det gĂ€ller att ha koll pĂ„ vem som Ă€ger vad.Ăre Jens Ă„ yonsson som ligger bakom all porr pĂ„ insta-kontot?![]()
Inte full koll... Jag Àr ju fortfarande nybörjare i den hÀr trÄden. FÄr ansöka om att bli prospect i B-UnitBlandat. Jag ser flera andra dÀr. Det gÀller att ha koll pÄ vem som Àger vad.![]()
à kte med opel i mÄnga Är, hellre det Àn BMW!Inte full koll... Jag Àr ju fortfarande nybörjare i den hÀr trÄden. FÄr ansöka om att bli prospect i B-Unitgöra skitgörat och Äka Opel istÀllet för Merca och BMW tills man blir invald som true member
yÀpKöpt hÀr pÄ forumet?
Hehe nu var det ju mer för att jÀmföra med bikers och att inte Äka riktig hoj som prospectà kte med opel i mÄnga Är, hellre det Àn BMW!
Snyggt! Din Deepsea var inte att leka med heller
Bara bmw, opel e helt ok.Hehe nu var det ju mer för att jÀmföra med bikers och att inte Äka riktig hoj som prospect
Men du har helt rÀtt, Opel och Bmw Àr riktigt vidrigt![]()
UtgÄr frÄn att det Àr lördagsfyllan som pratar. Jag hade en Opel som ung, "Eco-motor" dÀr röd lampa tÀndes pÄ instrumentbrÀdan, motorbyte rekommenderades efter 8000 mil. SÄlde skiten snabbt och mÄr lite dÄligt varje gÄng jag ser en Opel...Bara bmw, opel e helt ok.
ok,köpt 2 nya, astra och insignia,hade inte ett problem pÄ 6 ÄrUtgÄr frÄn att det Àr lördagsfyllan som pratar. Jag hade en Opel som ung, "Eco-motor" dÀr röd lampa tÀndes pÄ instrumentbrÀdan, motorbyte rekommenderades efter 8000 mil. SÄlde skiten snabbt och mÄr lite dÄligt varje gÄng jag ser en Opel...
Àh,stockholm,,,sÀg till nÀr normalt folk Àr hotatUFO-Chronomaterna attackerar Stockholm!!! Sök skydd i nÀrmaste skyddsrum!
![]()
Inte full koll... Jag Àr ju fortfarande nybörjare i den hÀr trÄden. FÄr ansöka om att bli prospect i B-Unitgöra skitgörat och Äka Opel istÀllet för Merca och BMW tills man blir invald som true member
Sluta!Den dÀr Aeron skulle man vilja ha. Jag bjuder 5000kr mer Àn @Jerico s eventuella bud![]()
Det Àr hans gamla