Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
BÄda har sin charm tycker jag.Tog en snabb titt pÄ panerai-trÄden som jÀmförelse. Stannade inte mÄnga minuter. Bilder pÄ samma tvÄ klockor om och om igen. Rapas upp tresiffriga random tal som man inte förstÄr. Inte dÀr jag hör hemma!
Efter morgonens speedade och Breitlinglösa klockinslag i TV4 tog jag mig tid att betrakta ett par favoriter i lugn och ro, utan risk för reklamavbrott. @Jerico, du kan titta bort.
![]()
![]()
![]()
![]()
MĂ„lar vitt...
![]()
Den Àr sÄ himla fin. Blir glad nÀr jag ser den men ledsen för att den inte Àr minEfter morgonens speedade och Breitlinglösa klockinslag i TV4 tog jag mig tid att betrakta ett par favoriter i lugn och ro, utan risk för reklamavbrott. @Jerico, du kan titta bort.
![]()
![]()
![]()
![]()
Den dÀr Àr sÄ jÀvla Breitling
Ja. Om jag nÄgonsin ska torska för stöld sÄ kommer utredningen bli tÀmligen enkel för lÀran polisen.förstÄr vissas sug efter aeron
den dÀr har ju garanterade flygtimmar dessutom![]()
Köp furminator!!! Sjukt bra. Har labbe jag med. Var nÀra mental kollaps efter att jag hade hela Chewbaccas pÀls i mina strumpor en dag. Nu Àr jag i mental balans igen. Behövdes 4 genomborstningar sammanlagt under en 2v periodTrist, men nödvÀndigt nÀr man har en Labradorkille som just verkar byta om till vinterskruden
![]()