• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

HĂ„ller helt med. B60 blir/Ă€r en favorit. Quartz-modellerna Ă€r enkla och alltid rĂ€ttstĂ€llda. VĂ€ntar in min bestĂ€llda B60 hos ÅF om en dryg mĂ„nad, dĂ„ den bör komma till Sverige enligt senaste beskedet ifrĂ„n TP. Jag har ibland blivit lite hĂ„nad för mina 3 (snart 4) Breitling-klockor med SuperQuartz-verk. Bilder nedan. Det Ă€r en Avenger Seawolf Chrono M1 och tvĂ„ Superocean Chronograph M2000, varav en lite ovanlig i blacksteel.
IMG_0290.JPG
IMG_0344.JPG
IMG_0336.JPG
Grymt! BÄda svartingarna Àr riktigt coola

image.jpg

FĂ„tt tag i en pĂ€rla frĂ„n femtiotalet cirkus. Kompletterat med brun struts. Vet dock inte nĂ„got om Breitlings Ă€ldre modeller och tar tacksamt emot information om uret. Vad heter modellen, Ă€r det ett inhouseverk eller inte osv. Verket har 21 ”stenar”.

image.jpg

FĂ„tt tag i en pĂ€rla frĂ„n femtiotalet cirkus. Kompletterat med brun struts. Vet dock inte nĂ„got om Breitlings Ă€ldre modeller och tar tacksamt emot information om uret. Vad heter modellen, Ă€r det ett inhouseverk eller inte osv. Verket har 21 ”stenar”.
Reffen bör stÄ bak.

Min första misstĂ€nksamhet Ă€r att logon kĂ€nns rĂ€tt ”fet”.

SÅ JÄVLA RÄTT :eek:

Vad Àr det för fel pÄ canvas-bandet? Funderar pÄ en Avenger Blackbird och det Àr vÀl samma band pÄ den tror jag...

Inget fel pÄ bandet mer Àn att det Àr lite stelt och att jag gillar gummi för mycket!
Ska försöka bÀra bandet ett tag och se om det blir mjukare och bekvÀmare! Annars Àr det snygg!

SĂ„g att du har en svarting till salu @PCB

Det Àr en rejÀlt stor jÀkel du har va? Typ 45 mm Ä 19mm tjock?

Den Àr ju jÀvligt snygg :cool:

• Like
Reactions: PCB
Tillbaka
Topp