Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
ojoj vilket möte det var,,,men minns inte att du spelade pÄ orgel, i Sonny Crocketts kostym?
Kör!Vad tycker ni om svart bratte kroko pÄ den svartgula? Bu eller bÀ?
Kan funka om det inte Àr för blanktVad tycker ni om svart bratte kroko pÄ den svartgula? Bu eller bÀ?
Men köp inte Bratte org. Kör hirsch istÀllet.
Har ett bratte orginal hemma sÄ hÀr ser det ut!Men köp inte Bratte org. Kör hirsch istÀllet.
HelrÀtt!Har ett bratte orginal hemma sÄ hÀr ser det ut!
![]()
![]()
VÀldigt bekvÀmt mÄste jag sÀga!
Mjaa, tycker inte det passar riktigt, hirsch har snyggaHar ett bratte orginal hemma sÄ hÀr ser det ut!
![]()
![]()
Tillbaka till gummit!!Har ett bratte orginal hemma sÄ hÀr ser det ut!
![]()
![]()
Haha ja gummit Àr bÀst! Men mÄste ge kanvas en chans för det Àr sjukt snyggtTillbaka till gummit!!![]()
Helt okHaha ja gummit Àr bÀst! Men mÄste ge kanvas en chans för det Àr sjukt snyggt
LÄt din partner ha bandet pÄ sig medans hen sover sÄ pÄskyndar du den mjuka processen. SÄ gör jag varje gÄng.Ska ge kanvas en chans först och frÀmst sÄ tÀnkte bÀra det ett tag sÄ det blir mjukare!
![]()
Bra tips! Hoppas hon gÄr med pÄ det baraLÄt din partner ha bandet pÄ sig medans hen sover sÄ pÄskyndar du den mjuka processen. SÄ gör jag varje gÄng.
Haha ja gummit Àr bÀst! Men mÄste ge kanvas en chans för det Àr sjukt snyggt
TvÄ Är? delade meningar i vad mjukt innebÀr dÄ?Jag har haft mitt cordura i tvÄ Är, det blir aldrig mjukt.
TvÄ Är? delade meningar i vad mjukt innebÀr dÄ?
Mitt Roma blev tillrÀckligt mjukt pÄ tvÄ dar![]()
Oh fan! Ja nÀrmast klockan kan jag tÀnka mig! Kör du andra band ist dÄ eller hÀrdar du med kanvas? Det Àr ju grymt snyggt sÄ vill verkligen att det blir bekvÀmt snart!Mitt Àldsta Àr frÄn 2012 eller 2013. Tycker fortfarande att de Àr sÄdÀr. NÀrmast klockan Àr de fortfarande stela.
Oh fan! Ja nÀrmast klockan kan jag tÀnka mig! Kör du andra band ist dÄ eller hÀrdar du med kanvas? Det Àr ju grymt snyggt sÄ vill verkligen att det blir bekvÀmt snart!
Sjukt nöjdKanvas var inte min grej dock!
![]()
![]()
SÄ gummit Äkte pÄ direkt !
![]()
![]()
Vem anvÀnder handgjorda lÀderskor utomhus..?LÀcker klocka men vem fan stÀller sina skor pÄ bordet??lite extra hundbajs utifrÄn pÄ köksbordet eller stÄr kaffet pÄ golvet??
SÄ mÄnga frÄgor.............
Mitt Hadley Cordura börjar efter en veckas anvĂ€ndande bli tolererbart.Ni som tycker att Hadley Roma banden Ă€r sköna, hur fĂ„r ni dom mjuka? Jag har haft deras cordura och kevlar sedan dom kom, jag tycker aldrig att de blir sĂ€rskilt bekvĂ€ma. De Ă€r ju âvassaâ och stenhĂ„rda vid kanterna.
Det dÀr mÄste vara de ultimata bandet till Seawolf !Jag bytte till detta band pÄ min Seawolf.![]()
![]()
Mitt Hadley Cordura börjar efter en veckas anvÀndande bli tolererbart.
Vill man vara fin fÄr man blah blah.
BÀnder och bryter pÄ det sÄ fort tillfÀlle ges men nÀrmast klockan Àr det fortfarande styvt som en 15 Äring pÄ första daten.....
Ingen som testat canvas frÄn AW straps?
Körde det pÄ en Panna och det var bra mycket mjukare.....
![]()
Grymt snygg! Affes gamla?![]()
Myser med nyförvÀrvet.