• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

SĂ„g att du har en svarting till salu @PCB

Det Àr en rejÀlt stor jÀkel du har va? Typ 45 mm Ä 19mm tjock?

Den Àr ju jÀvligt snygg :cool:
17,6mm tjock och 44,2 bezel( med tejpade skÀnklar)
A29956BE-8588-4450-B8B1-0802C5FA0793.jpeg

Ni som tycker att Hadley Roma banden Ă€r sköna, hur fĂ„r ni dom mjuka? Jag har haft deras cordura och kevlar sedan dom kom, jag tycker aldrig att de blir sĂ€rskilt bekvĂ€ma. De Ă€r ju ”vassa” och stenhĂ„rda vid kanterna.

Mitt Àldsta Àr frÄn 2012 eller 2013. Tycker fortfarande att de Àr sÄdÀr. NÀrmast klockan Àr de fortfarande stela.
Oh fan! Ja nÀrmast klockan kan jag tÀnka mig! Kör du andra band ist dÄ eller hÀrdar du med kanvas? Det Àr ju grymt snyggt sÄ vill verkligen att det blir bekvÀmt snart!

Oh fan! Ja nÀrmast klockan kan jag tÀnka mig! Kör du andra band ist dÄ eller hÀrdar du med kanvas? Det Àr ju grymt snyggt sÄ vill verkligen att det blir bekvÀmt snart!

Jag kör dom ibland men blir less pÄ att de aldrig blir följsamma. Canvas Àr kanske lite lÀttare att fÄ mjuka Àn Cordura. Cordura Àr ju egentligen nÄgon plastskit. Canvas Àr vÀl bomull i grund och botten.

• Like
Reactions: Bas
Ni som tycker att Hadley Roma banden Ă€r sköna, hur fĂ„r ni dom mjuka? Jag har haft deras cordura och kevlar sedan dom kom, jag tycker aldrig att de blir sĂ€rskilt bekvĂ€ma. De Ă€r ju ”vassa” och stenhĂ„rda vid kanterna.
Mitt Hadley Cordura börjar efter en veckas anvÀndande bli tolererbart.
Vill man vara fin fÄr man blah blah.
BÀnder och bryter pÄ det sÄ fort tillfÀlle ges men nÀrmast klockan Àr det fortfarande styvt som en 15 Äring pÄ första daten.....
Ingen som testat canvas frÄn AW straps?
Körde det pÄ en Panna och det var bra mycket mjukare.....
BBE02C0E-E60A-4592-B544-AA8E37D036EE.jpeg

Mitt Hadley Cordura börjar efter en veckas anvÀndande bli tolererbart.
Vill man vara fin fÄr man blah blah.
BÀnder och bryter pÄ det sÄ fort tillfÀlle ges men nÀrmast klockan Àr det fortfarande styvt som en 15 Äring pÄ första daten.....
Ingen som testat canvas frÄn AW straps?
Körde det pÄ en Panna och det var bra mycket mjukare.....
BBE02C0E-E60A-4592-B544-AA8E37D036EE.jpeg

De 2,5cm nÀrmast klockan Àr ju sÄ hÄrt att det skaver pÄ handleden. Precis hÀr.

6C6B3193-6B6B-4B1E-9790-B9AEABC2EAB2.jpeg

Tillbaka
Topp