Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det finns ett problem med dessa viklÄs. De förstör alla andra viklÄs, törnlÄs och lösningar för att hÄlla ihop en klocka pÄ armen. För att de Àr sÄ j-a bra!
![]()
Coolt ju.Skavs den svarta DLC belÀggningen bort lÀtt frÄn viklÄset?
EP och hypnosvarning pÄ LP-tavlor i nÀrbild.
Hmm jag vill ju gÀrna att det ska förbli svartCoolt ju.
Jag tror de nya Àr bÀttre dock. Detta Àr frÄn 2010.
Lycka till att hÄlla den heltÀckande svart dÄ.Hmm jag vill ju gÀrna att det ska förbli svartblir en del deskdives och jag Àr inte speciellt försiktig med tooliga klockor
![]()
Kanske köpa ett lÄs i breitlight dÄ?Hmm jag vill ju gÀrna att det ska förbli svartblir en del deskdives och jag Àr inte speciellt försiktig med tooliga klockor
![]()
Jag önskar att jag kunde bÀra upp en 50mm-klocka. Modellen Àr supersnygg och jag önskar de kunde slÀppa en version pÄ 42-44 för oss klena grabbar. Jag gillar lÀtta klockor.![]()
Nu har jag redan bestÀllt ett vanligt svartKanske köpa ett lÄs i breitlight dÄ?
För slitage blir det pÄ alla vanliga belÀggningar, men jag gillar det som sagt och det ger en hÀrlig toolig kÀnsla.
40-44 Àr lite sweetspot för mig pÄ sportbrattar. Kanske inte 45 Àr sÄ stor skillnad? Sen Àr ju lug2lug och kÀnslan viktigare. Aldrig testat den dÀr. Snygg Àr den!![]()
Hurricane 45 som sagt, sitter kanon!
Beror vÀl pÄ vad man jÀmför med. Att det Àr en kronograf fÄr den ju att kÀnnas stor, 1mm hit eller dit jÀmfört med en annan kronograf gör nog dÀremot ingen skillnad. LÄg vikt fÄr ju dessutom en klocka att upplevas mindre/smidigare, dessutom Àr den ju svart.40-44 Àr lite sweetspot för mig pÄ sportbrattar. Kanske inte 45 Àr sÄ stor skillnad? Sen Àr ju lug2lug och kÀnslan viktigare. Aldrig testat den dÀr. Snygg Àr den!
..och gultavlad. Allt perfekt.Beror vÀl pÄ vad man jÀmför med. Att det Àr en kronograf fÄr den ju att kÀnnas stor, 1mm hit eller dit jÀmfört med en annan kronograf gör nog dÀremot ingen skillnad. LÄg vikt fÄr ju dessutom en klocka att upplevas mindre/smidigare, dessutom Àr den ju svart.![]()
Lite dyr kanske och jag hade gÀrna haft 24hrs-visning. Förutom det, perfekt...och gultavlad. Allt perfekt.![]()
StÀmmer detta sÄ har vi mycket nytt att grÀva i inom kort ÀndÄ...Lite dyr kanske och jag hade gÀrna haft 24hrs-visning. Förutom det, perfekt.![]()
"60-80% av alla Breitlings kommer uppdateras alternativt bytas ut inom 24 mÄnader".StÀmmer detta sÄ har vi mycket nytt att grÀva i inom kort ÀndÄ...
http://breitlingsource.com/phpBB2/viewtopic.php?f=1&t=63524
Skulle jag bestÀmma allt pÄ Breitling skulle jag ocksÄ fasa ut ETA, men försöka hÄlla prisbilden normal. Samt uppdatera alla Navitimer och Emergency till 100/200/300m tÀthet, samt sÄklart Äterlansera 765. Plus fixa smartare mikrojustering pÄ alla lÀnkar omgÄende, precis som pÄ gummiviklÄsen eller Pegasus-lÄset."60-80% av alla Breitlings kommer uppdateras alternativt bytas ut inom 24 mÄnader".
SÄ som jag sagt tidigare, B60 och Tudor-verk lÀr anvÀndas till samtliga modeller de kan anvÀndas till inom kort. LÀgg till att de lÀr lansera ett B60-verk utan kronofraffunktion. Nya urverk = nya utseenden.
Skulle jag bestÀmma allt pÄ Breitling skulle jag ocksÄ fasa ut ETA, men försöka hÄlla prisbilden normal. Samt uppdatera alla Navitimer och Emergency till 100/200/300m tÀthet, samt sÄklart Äterlansera 765. Plus fixa smartare mikrojustering pÄ alla lÀnkar omgÄende, precis som pÄ gummiviklÄsen eller Pegasus-lÄset.
Klart ETA kommer fasas ut, trehandarna ryker först till förmÄn för Tudorverket. B01 Àr för dyrt för att ersÀtta 7750.Skulle jag bestÀmma allt pÄ Breitling skulle jag ocksÄ fasa ut ETA, men försöka hÄlla prisbilden normal. Samt uppdatera alla Navitimer och Emergency till 100/200/300m tÀthet, samt sÄklart Äterlansera 765. Plus fixa smartare mikrojustering pÄ alla lÀnkar omgÄende, precis som pÄ gummiviklÄsen eller Pegasus-lÄset.
DÄ blir alla vÄra gamla 2824or sjukt premium.Klart ETA kommer fasas ut, trehandarna ryker först till förmÄn för Tudorverket. B01 Àr för dyrt för att ersÀtta 7750.
I just Sverige har de ju sÀnkt priserna pÄ Breitling med 8% nyligen. Varken Tudorverk eller B60 har höjt priserna nÀmnvÀrt.KÀnns vÀl som prisbilden redan skenat ivÀg? Troligtvis blir det vÀl inte bÀttre?
SedÀr ja, Det hade jag ingen aning om! TÀnkte pÄ Hurricane som listar 80k, kÀnns lite vÀl mycket.I just Sverige har de ju sÀnkt priserna pÄ Breitling med 8% nyligen. Varken Tudorverk eller B60 har höjt priserna nÀmnvÀrt.
Den listade 86 nÀr den lanserades, priset sÀnktes strax dÀrefter pÄ samtliga modeller i sortimentet.SedÀr ja, Det hade jag ingen aning om! TÀnkte pÄ Hurricane som listar 80k, kÀnns lite vÀl mycket.
Du som har en, Àr den vÀrd pengarna?Den listade 86 nÀr den lanserades, priset sÀnktes strax dÀrefter pÄ samtliga modeller i sortimentet.
Jag har ingen, har dock testat den och recenserat den. Gillade 50mm skarpt men 45mm lÀr vara Ànnu bÀttre. PrisfrÄgan fÄr du bedöma sjÀlv, allt Àr relativt.Du som har en, Àr den vÀrd pengarna?
Jag lÀste att du Àr nöjd men antar? (Kanske fel) att du har kontakter som ger dig bÀttre pris?![]()
Okej, grymt intressant modell !Jag har ingen, har dock testat den och recenserat den. Gillade 50mm skarpt men 45mm lÀr vara Ànnu bÀttre.
Nice, riktigt niceSolen tittar fram för första gÄngen pÄ hur lÀnge som helst kÀnns det som....
![]()
Nice, riktigt nice
![]()
Whaaaaaat!Sjukt premium den blev.
Kolla vad jag hittade till dig:
![]()