JasÄ, du menar sÄ! Vilken tur.. för dig.Haha nej svÄrt för den loggan utan vingar, alltsÄ ett B bara istÀllet för![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
JasÄ, du menar sÄ! Vilken tur.. för dig.Haha nej svÄrt för den loggan utan vingar, alltsÄ ett B bara istÀllet för![]()
ok tur du förklarade,sÄnna uttalande kan utlösa krig och ödelÀggelseNej nej nej.BÀsta loggan.
Lite tvĂ€rtom, Ă€r ju en relativt lĂ„gt prissatt klocka, vilket förstĂ€rker den lite âprimitivaâ kĂ€nsla.
LÄt oss sÀga den hade en RM Tubbe i, skulle inte vÀga mkt mer.. skulle den lÄga vikten hjÀlpa till att öka premium.
GÀllande Breitlings komposit Àr den grym, vÀl pÄ handleden blir det perfekt.
Ville jag jag ha en svart beater för 20-ish k, skulle Skyracern ligga oerhört bra till.
NÀr jag vÀxlade mellan Ploprof pÄ mesh och Aquanaut pÄ gummi, var viktförhÄllandena ruggiga.. men sjukt skönt sÀtta pÄ en nÀtt lÀtt klocka.
Hahah ja verkligen. Försökte vara sÄ snabb som möjligt dÀr för att rÀdda situationenok tur du förklarade,sÄnna uttalande kan utlösa krig och ödelÀggelse![]()
jo det ska ju vara vingen ,helt klart.Hahah ja verkligen. Försökte vara sÄ snabb som möjligt dÀr för att rÀdda situationen
Ăr det bara jag som har svĂ„rt för "B" loggan
AlltsÄ inte denna -->![]()
![]()
Okej tack för ditt svarmÄste helt enkelt testa den!
Men ditt första intryck Àr alltsÄ helt borta nu?
bara att köpa hurricane 45 dÄ,Japp, önskar dock ÀndÄ den kostade det tredubbla och hade ett mekaniskt verk![]()
bara att köpa hurricane 45 dÄ,
du fÄr ju tom. chronograf pÄ köpet![]()
Jobbigt du har detPÄ motorvÀgen utanför Marbella.
![]()
vansinne imho.80k för Hurricane kÀnns alldeles för saftigt !
Hur tÀnkte dom egentligen ?
Ja. Det dÀr har jag svÄrt att se att mÄnga pungar ut.vansinne imho.
nÀ ,men ibland förvÄnas man av vad som sÀljer och inte,,,Ja. Det dÀr har jag svÄrt att se att mÄnga pungar ut.
NÄgon som vet mer om b-loggan finns vÀl olika varianter,,,Hahah ja verkligen. Försökte vara sÄ snabb som möjligt dÀr för att rÀdda situationen
Ăr det bara jag som har svĂ„rt för "B" loggan
AlltsÄ inte denna -->![]()
![]()
Jag Àr ocksÄ nyfiken, varför finns det flera loggor? Speciellt nÀr man har en sÄ snygg som dennaNÄgon som vet mer om b-loggan finns vÀl olika varianter,,,
KÀnde sÄ ocksÄ ett tag, men det var ju nÄgon pÄ forumet som köpte en. Den vÀxte, tyckte den blev bÀttre o bÀttre. Kanske hÀngde i hop med att jag lyckades lÀsa pÄ lite, eller bara lyssnade.Skulle aldrig dra pÄ mig en Taberly
Finns det fler Àn vingarna och heritage-varianten?Jag Àr ocksÄ nyfiken, varför finns det flera loggor? Speciellt nÀr man har en sÄ snygg som denna![]()
Dont mess with the Unitok tur du förklarade,sÄnna uttalande kan utlösa krig och ödelÀggelse![]()
Haha, exakt!Dont mess with the Unit
![]()
Finns det fler Àn vingarna och heritage-varianten?
Den med bara B pÄ heritage beror vÀl pÄ att loggan sÄg ut typ sÄ förr i tiden?
Syrrans söners bygge
![]()
Fan det liknar ju en Breitling. Inga dÄliga byggare din syrra har
Komigen nu, den Àr ju skit trÄkigGamla "B"-loggan Àr ju snyggare![]()
Asclean juKomigen nu, den Àr ju skit trÄkig
![]()
Clean Àr den faktiskt. Passar isf till dress klockor!Asclean ju
Transocean gör ju det ocksÄ nÄr jag tÀnker efter...Jag har ingen aning faktiskt !
Men det du sĂ€ger lĂ„ter logiskt. Ăr det bara Heritage-varianten som kör den "gamla" B loggan?
Riktigt fina bÀgge tvÄ, men den blÄ med guldvisarna var ju grym, rÄÄllllÄ lÀnken var ju pricken över i:etEfter morgonens speedade och Breitlinglösa klockinslag i TV4 tog jag mig tid att betrakta ett par favoriter i lugn och ro, utan risk för reklamavbrott. @Jerico, du kan titta bort.
![]()
![]()
![]()
![]()