PCB
Guld
wtf!? vart Àr vÀrlden pÄ vÀg!?Surt.
Min tyska premiumvagn blev vÄldtagen och bestulen pÄ sin ratt hÀromdagen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
wtf!? vart Àr vÀrlden pÄ vÀg!?Surt.
Haha andra gÄngen du mÀrker det nuallmÀnt dÄlig bezelkontroll hÀr nu i trÄden,,,SkÀrpning!
grattis ,riktigt snajzig klocka![]()
ett snÀpp Àr ett snÀpp,börjar man tumma pÄ moralen ,rÄder snart full anarkiHaha andra gÄngen du mÀrket det nu
Den var ETT snÀpp ifrÄn mittenska inte upprepas
Tack!!
Jaha okej dÄ hÀnger jag med!Den Àr svart /gul finns samma som driver3 men i svart/gul even i
Military Rubber (Anthracite/yellow)
Buckle
Pushbutton folding clasp
//Simon
kom igen nuJaha okej dÄ hÀnger jag med!
Vi fÄr se, ganska saftigt! Tycker det Àr mer Àn enough med det svarta gummit ocj pushbutton folding clasp![]()
Surt.
Det gulsvarta skulle nog sitta bÀttre pÄ min Seawolf, men det blir lite för mycket matchy matchy om man sÀger sÄkom igen nu
Jag vÀntar pÄ att min ska komma till AD ev i morgon
//SImon
Den kommer att sitta pÄ den gulaDet gulsvarta skulle nog sitta bÀttre pÄ min Seawolf, men det blir lite för mycket matchy matchy om man sÀger sÄ
Vilken klocka ska du köra bandet pÄ?
Riktigt goĂlskar du ocksĂ„ den kĂ€nslan?
âTop Gunâ, ska ju lĂ€ra nĂ€sta generation.Ăr det bara jag eller Ă€r dessa "stridspiloter" alldeles för gamla för att vara just stridspiloter?
(Inte alla dock)
![]()
Riktigt fin den med. Behöver lite bling bling nu i vinterTyvÀrr sÄld för det var lite för mycket guldKör denna istÀllet dÄ jag tycker blÄtavla och guld lirar riktigt bra ihop.
![]()
StĂ€mmer nogâTop Gunâ, ska ju lĂ€ra nĂ€sta generation.
Kommit en ny ratt till din slÀde, tydligen kan man hÄlla i ridhandsfattning, sportigt.Du kör alltsÄ Bmw...
JappDu kör alltsÄ Bmw...
Spontant mycket mera âBreitlingâ! Bara en kĂ€nsla nĂ€r jag ser dem sida vid sida.Ganska stor skillnad detaljmĂ€ssigt mot Seawolf sĂ„ jag föll för den med
![]()
Spontant mycket mera âBreitlingâ! Bara en kĂ€nsla nĂ€r jag ser dem sida vid sida.
JÀvlar vilken kunglig pjÀs och i kombination med seawolf blir det ju ett helt insane par! Grattis!!Traska hem med denna idag. Tydligen lite delade meningar om modellen men min första chronomat sÄ jag Àr nöjd
![]()
![]()
TackarJÀvlar vilken kunglig pjÀs och i kombination med seawolf blir det ju ett helt insane par! Grattis!!![]()
Haha nej dÄ, men jag Àr sugen pÄ en evo eller en Avenger Gmt 2, sÄ den fÄr ryka.
Tackarriktigt nöjd!
Din Evo Ă€r sjukt grym! Ăr ute efter en likadan nu!Upp med fler bilder pĂ„ den dĂ€r! SĂ„ jĂ€vla bra!
Bidrar med lite batterikvalite under tiden
![]()
Intressant fenomen. Priserna gÄr uppÄt senaste 5 Ären och man gÄr över till billigare metoder vid tillverkningen. Lite samma sak som nÀr kaffet plötsligt kostar 2 kr mer men ocksÄ innehÄller 450 gr jÀmfört med tidigare 500gr...ovÀntat,,,
skrev ju :vissa modeller och generellt.
ingen lag utan dess undantag,
hÀvdar fortfarande att överlag har bÄde design och finish,förenklats.
Det ser ut som att ytan pĂ„ chronomaten Ă€r blankare och slĂ€tare Ă€n seawolfen. Ăr det bilderna som ljuger eller upplever du skillnad i strukturen?Din Evo Ă€r sjukt grym! Ăr ute efter en likadan nu!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ingen chansning, dom Àr grymma!Intressant fenomen. Priserna gÄr uppÄt senaste 5 Ären och man gÄr över till billigare metoder vid tillverkningen. Lite samma sak som nÀr kaffet plötsligt kostar 2 kr mer men ocksÄ innehÄller 450 gr jÀmfört med tidigare 500gr...
Hur som helst, jag förstÄr varför ni brukar hÀnvisa till Àldre Colt sÄ fort den nuvarande kommer pÄ tal. Jag har dock aldrig haft möjlighet att uppleva de Àldre irl och att lÀgga 15-20tkr pÄ nÄgot och chansa vÄgar jag inte...
Var glad att det bara var ratten..Surt.
Det Ă€r skillnad. Seawolf har DLC belĂ€ggning och chronomaten har PVD om jag inte Ă€r helt ute och cyklarDet ser ut som att ytan pĂ„ chronomaten Ă€r blankare och slĂ€tare Ă€n seawolfen. Ăr det bilderna som ljuger eller upplever du skillnad i strukturen?