• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Är det bara jag eller Ă€r dessa "stridspiloter" alldeles för gamla för att vara just stridspiloter? :)
(Inte alla dock)
IMG_3365.JPG

JasÄ den vita aerospacen Àr till salu @BasOmega

Svart och gult Àr det enda som gÀller from nu? :cool:
Haha nej dÄ, men jag Àr sugen pÄ en evo eller en Avenger Gmt 2, sÄ den fÄr ryka.
Skulle egentligen bytt bort den idag men jag nöjde mig med en klocka sÄ den fick stanna för försÀljning.
SÀljs den inte hÀr eller byts bort hos en handlare sÄ fÄr den stanna, orkar inte annonsera pÄ blocket osv:wtf:

ovÀntat,,,:)
skrev ju :vissa modeller och generellt.
ingen lag utan dess undantag,
hÀvdar fortfarande att överlag har bÄde design och finish,förenklats.
Intressant fenomen. Priserna gÄr uppÄt senaste 5 Ären och man gÄr över till billigare metoder vid tillverkningen. Lite samma sak som nÀr kaffet plötsligt kostar 2 kr mer men ocksÄ innehÄller 450 gr jÀmfört med tidigare 500gr...

Hur som helst, jag förstÄr varför ni brukar hÀnvisa till Àldre Colt sÄ fort den nuvarande kommer pÄ tal. Jag har dock aldrig haft möjlighet att uppleva de Àldre irl och att lÀgga 15-20tkr pÄ nÄgot och chansa vÄgar jag inte...

Intressant fenomen. Priserna gÄr uppÄt senaste 5 Ären och man gÄr över till billigare metoder vid tillverkningen. Lite samma sak som nÀr kaffet plötsligt kostar 2 kr mer men ocksÄ innehÄller 450 gr jÀmfört med tidigare 500gr...

Hur som helst, jag förstÄr varför ni brukar hÀnvisa till Àldre Colt sÄ fort den nuvarande kommer pÄ tal. Jag har dock aldrig haft möjlighet att uppleva de Àldre irl och att lÀgga 15-20tkr pÄ nÄgot och chansa vÄgar jag inte...
Ingen chansning, dom Àr grymma!

Tillbaka
Topp