• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Tumme upp eller ner?
IMG_3687.JPG

IMG_3686.JPG

IMG_3685.JPG

IMG_3683.JPG
Tumme ner sÀger jag (iaf om man jÀmför med lÀnk och gummi)

• Like
Reactions: Bas
Monterat pÄ de begagnade vilklÄset nu, PrisvÀrt!
FörstÄr hypen krig viklÄs nu! :)
IMG_3719.JPG

Det var ett 20/18mm viklÄs men fick in ett 22/20 gummi ganska lÀtt :) blir mer Àn bra som extra!
20/18? Är du sĂ€ker? 18mm viklĂ„s ska inte ens finnas dĂ„ inga blacksteel-brattar finns med 20mm-luggbredd. Vad stĂ„r det i lĂ„set? StĂ„r det 20-nĂ„t Ă€r det korrekt för 22-luggs brattar. Ett 22/20-gummi skulle vara mkt svĂ„rt att montera pĂ„ ett 18 viklĂ„s.

20/18? Är du sĂ€ker? 18mm viklĂ„s ska inte ens finnas dĂ„ inga blacksteel-brattar finns med 20mm-luggbredd. Vad stĂ„r det i lĂ„set? StĂ„r det 20-nĂ„t Ă€r det korrekt för 22-luggs brattar. Ett 22/20-gummi skulle vara mkt svĂ„rt att montera pĂ„ ett 18 viklĂ„s.
Jag Àr 100%
Det stÄr M18D2, @Oli kan bekrÀfta :) han fick titta pÄ det idag och köpte gummit av honom.
Det var ganska lÀtt att montera tycker jag
IMG_3490.JPG

Jag Àr 100%
Det stÄr M18D2, @Oli kan bekrÀfta :) han fick titta pÄ det idag och köpte gummit av honom.
Det var ganska lÀtt att montera tycker jag
IMG_3490.JPG

Det Àr till en Breitling Bentley Barnato 42.
Kanske finns nÄgon annan modell ocksÄ som har det spÀnnet. Mer Àn vad jag vet i sÄ fall.

• Like
Reactions: Bas
Finns tvÄ herrar som jag vet sitter och ruvar pÄ fina 765or. @Aurum som har en Kronometer Sthlm pre-AVI och @Andreas P som har en prima 765 CP. Hoppas de kan posta de hÀr i vanliga brattetrÄden sÄ alla som inte vÄgar sig in i mögel-brattetrÄden fÄr se nÄgra riktiga brattianska klassiker. :)

Är det denna du menar :) Detta Ă€r en riktig Breitling för mig :)
IMG_20171119_142305.jpg

Tillbaka
Topp