Bas
Diamant
TvÀrtom för mig, föredrar utan siffror, blir "renare" i min vÀrldVarför finns inte GMT med siffror pÄ blÄ tavla, föredrar verkligen denna med "militÀr-siffrorna"
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
TvÀrtom för mig, föredrar utan siffror, blir "renare" i min vÀrldVarför finns inte GMT med siffror pÄ blÄ tavla, föredrar verkligen denna med "militÀr-siffrorna"
![]()
Hahah skrev felHaha, ny trÄd kanske? "Breitling + valfritt djur."
Startade ju detta grymma sÀtt att visa upp sin breitling pÄ med mitt blÄa tjurhuvudHahah vart Àr ditt djur dÄ?![]()
HÄller med. Blir en ny klocka..svÄrt att tröttna pÄ den.@Chumba mÄste sÀga att lÀnken ger Avengern ett helt nytt utseende! BÄde lÀnk och gummi Àr grymt snyggt!
Undrade samma. La ut en frÄga hÀr om nÄgon med denna klocka bar den pÄ nÄgot annat Àn lÀnk eller gummi? Men fick ingen respons sÄ antar att det Àr ett nej. FÄr pröva den pÄ lÀder nÄgon gÄng nÀr jag Àger nÄgot som Àr klockan vÀrdigt, kan nog funka.@Chumba mÄste sÀga att lÀnken ger Avengern ett helt nytt utseende! BÄde lÀnk och gummi Àr grymt snyggt!
FrÄgan Àr hur den ser ut pÄ skinn? Tror det kan passa bra med allt de polerade stÄlet
Lugnare Àn vanligt överlag den hÀr helgen tycker jag.... B-Unit kanske har ÄrstrÀff nÄgonstans...?
![]()
Du i rött eller?
Nej jag kom just och alla lackade pga att jag var försenad. DÀrav vÀnder sig alla...Du i rött eller?![]()
Hmm, ett vanligt svart skulle nog vara bÀst?Undrade samma. La ut en frÄga hÀr om nÄgon med denna klocka bar den pÄ nÄgot annat Àn lÀnk eller gummi? Men fick ingen respons sÄ antar att det Àr ett nej. FÄr pröva den pÄ lÀder nÄgon gÄng nÀr jag Àger nÄgot som Àr klockan vÀrdigt, kan nog funka.
Nytt band Ä lÄs eller?Tillbaka hemma i "stugan" efter en vecka i ljus och vÀrme. Tur man har en Breitling som lyfter ens sinne i dessa 49 toner av grÄtt vÀder
![]()
Ner. Kroko eller inget.Tumme upp eller ner?
![]()
![]()
![]()
![]()
Men det var snygg med skinn, men inte just den modellen kanske. För vadderat för min smak iafNer. Kroko eller inget.![]()
Tumme upp eller ner?
![]()
![]()
![]()
![]()
För >typish< samma peng som ett kalvlÀder frÄn B fÄr du ett hirsch capitano i louisiana alligator, bÄde erikson och km globen sÀljer hirsch. Just sayin.Men det var snygg med skinn, men inte just den modellen kanske. För vadderat för min smak iaf
Tummer ner. BÀsta kombon.Tumme upp pÄ alla förutom svart till blÄ tavla![]()
TÀnkte fixa nytt band i morgon.Nytt band Ä lÄs eller?![]()
Svart och blÄtt Àr ju niceTumme upp pÄ alla förutom svart till blÄ tavla![]()
Tummer ner. BĂ€sta kombon.![]()
Svart och blÄtt Àr ju nice
TÀnker skaffa blÄtt gummi till mina svarta klockor![]()
Upp med lite bilder!!Har en B50. Har ocksÄ hört om tidigare problem och gjorde dÀrför grundlig research. Barnsjukdomarna berodde pÄ nÄgon form av glapp i laddningen men ÄtgÀrdat nu. Har inte haft nÄgrs problem alls med min och anvÀnder min rÀtt hÄrt. Displayerna Àr suverÀna och klockan Àr extremt vÀlgjord. Blir dock för stor pÄ lÀnk sÄ föredrar gummit. Jag föredrar B50 framför B55 och B50n Àr en av mina favoriter. Erikson har iaf en B55 hemma vet jag....
Stencil numbers Àr helrÀtt! Den svarta Àr toksnygg den medVarför finns inte GMT med siffror pÄ blÄ tavla, föredrar verkligen denna med "militÀr-siffrorna"
![]()
Stencils Àr snyggt, gillar dock inte nÀr dom Àr polerade, minsta lilla man vinklar klockan sÄ syns dom ej,,,borstade eller vita stencils Àr godastStencil numbers Àr helrÀtt! Den svarta Àr toksnygg den med
PÄ din svarta Àr det grymt iaf !Stencils Àr snyggt, gillar dock inte nÀr dom Àr polerade, minsta lilla man vinklar klockan sÄ syns dom ej,,,borstade eller vita stencils Àr godast