• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Varför finns inte GMT med siffror pÄ blÄ tavla, föredrar verkligen denna med "militÀr-siffrorna"
Breitling-AvengerII-GMT-black-arabic.jpg
TvÀrtom för mig, föredrar utan siffror, blir "renare" i min vÀrld :)

@Chumba mÄste sÀga att lÀnken ger Avengern ett helt nytt utseende! BÄde lÀnk och gummi Àr grymt snyggt!
FrÄgan Àr hur den ser ut pÄ skinn? Tror det kan passa bra med allt de polerade stÄlet

@Chumba mÄste sÀga att lÀnken ger Avengern ett helt nytt utseende! BÄde lÀnk och gummi Àr grymt snyggt!
FrÄgan Àr hur den ser ut pÄ skinn? Tror det kan passa bra med allt de polerade stÄlet
Undrade samma. La ut en frÄga hÀr om nÄgon med denna klocka bar den pÄ nÄgot annat Àn lÀnk eller gummi? Men fick ingen respons sÄ antar att det Àr ett nej. FÄr pröva den pÄ lÀder nÄgon gÄng nÀr jag Àger nÄgot som Àr klockan vÀrdigt, kan nog funka.

Undrade samma. La ut en frÄga hÀr om nÄgon med denna klocka bar den pÄ nÄgot annat Àn lÀnk eller gummi? Men fick ingen respons sÄ antar att det Àr ett nej. FÄr pröva den pÄ lÀder nÄgon gÄng nÀr jag Àger nÄgot som Àr klockan vÀrdigt, kan nog funka.
Hmm, ett vanligt svart skulle nog vara bÀst?
Ska googla lite bilder nu iaf :)

• Like
Reactions: Bas
Har en B50. Har ocksÄ hört om tidigare problem och gjorde dÀrför grundlig research. Barnsjukdomarna berodde pÄ nÄgon form av glapp i laddningen men ÄtgÀrdat nu. Har inte haft nÄgrs problem alls med min och anvÀnder min rÀtt hÄrt. Displayerna Àr suverÀna och klockan Àr extremt vÀlgjord. Blir dock för stor pÄ lÀnk sÄ föredrar gummit. Jag föredrar B50 framför B55 och B50n Àr en av mina favoriter. Erikson har iaf en B55 hemma vet jag....
Upp med lite bilder!!

Tillbaka
Topp