Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja precis. Enda 765 CP som finns på KS iaf vad jag vet? Riktigt cool.Är det denna du menarDetta är en riktig Breitling för mig
![]()
![]()
Yes den är minJäkla mumsig!Din?
Bara att gratulera! Kan du/ vill du berätta mer. Alla älskar en bra berättelse så krydda gärnaYes den är min![]()
Är det denna du menarDetta är en riktig Breitling för mig
![]()
![]()
"Inspirerat" för att vara diplomatisk, nej den har inget med Genta att göra så vitt jag vet och läst. Det var många tillverkare som "inspirerades" av dessa länkar under tidsperioden. Till Breitlings försvar kan man säga att detta var i början av Schneider-eran och de inte riktigt hade hittat sig själva ännu, det finns ett flertal Breitlings och länkar från början av 80-talet som minst sagt inte är egen design.Fråga till er brattefans; har Genta något med Tabarly att göra? Eller har de tippat designen på länken rakt av? Den är ju EXAKT LIKADAN, inte sant?
![]()
Grattis!Fick bli en Breitling igen!
![]()
Grattis, den är så jävla grym!Fick bli en Breitling igen!
![]()
Bättre än jag trodde faktiskt! Inte så plastig som jag hade föreställt mig, känns inte ”billig” utan mer prisvärd skulle jag sägaGrattis!Är du nöjd med den? Hur var första intrycket ?
Tack! Varit sugen ett tag, fick bli en chansning så får se om den stannar men ett gott första intryck iafGrattis, den är så jävla grym!![]()
Mkt bra! Det har ju legat i luften kan man säga. Grattis till en toppenklocka! Jag hoppas verkligen jag vinner pass arounden. Behöver den därFick bli en Breitling igen!
![]()
Riktigt snygga båda 2 fast av olika karaktär.Breitling Avenger II GMT VS Aerospace Evo ?
Vilken väljer ni?
![]()
![]()
Ja det är som du säger grymt snygga båda två!Riktigt snygga båda 2 fast av olika karaktär.
Jag kör Evo och är brutalt nöjd med den![]()
Köp en B60 eller en B50Ja det är som du säger grymt snygga båda två!
Sålde precis min Aero så sitter och funderar på vad jag ska gå vidare med![]()
Gmt alla dagar i veckan!Breitling Avenger II GMT VS Aerospace Evo ?
Vilken väljer ni?
![]()
![]()
Kör min Evo på gummi men kommer även att införskaffa en länk för variationens skull.Ja det är som du säger grymt snygga båda två!
Sålde precis min Aero så sitter och funderar på vad jag ska gå vidare med![]()
Haha dom ligger lite för högt i pris denna gången tyvärrKöp en B60 eller en B50![]()
Gillar den mest på gummi! Precis som du kör med viklås! Jävligt snyggt!Kör min Evo på gummi men kommer även att införskaffa en länk för variationens skull.
![]()
![]()
Breitlings viklås är kickassGillar den mest på gummi! Precis som du kör med viklås! Jävligt snyggt!
GMTBreitling Avenger II GMT VS Aerospace Evo ?
Vilken väljer ni?
![]()
![]()
Har liiiiite svårt för den där digitala grejjenBreitling Avenger II GMT VS Aerospace Evo ?
Vilken väljer ni?
![]()
![]()
Av dessa två hade jag nog gått med EvonBreitling Avenger II GMT VS Aerospace Evo ?
Vilken väljer ni?
![]()
![]()