• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Say hello to my little friend :)
IMG_3761.JPG

Fråga till er brattefans; har Genta något med Tabarly att göra? Eller har de tippat designen på länken rakt av? Den är ju EXAKT LIKADAN, inte sant?

99DFA221-D87A-4BC0-8B4C-0880F12C3856.png

Fråga till er brattefans; har Genta något med Tabarly att göra? Eller har de tippat designen på länken rakt av? Den är ju EXAKT LIKADAN, inte sant?

99DFA221-D87A-4BC0-8B4C-0880F12C3856.png
"Inspirerat" för att vara diplomatisk, nej den har inget med Genta att göra så vitt jag vet och läst. Det var många tillverkare som "inspirerades" av dessa länkar under tidsperioden. Till Breitlings försvar kan man säga att detta var i början av Schneider-eran och de inte riktigt hade hittat sig själva ännu, det finns ett flertal Breitlings och länkar från början av 80-talet som minst sagt inte är egen design.

• Like
Reactions: PCB
Grattis! :) Är du nöjd med den? Hur var första intrycket ?
Bättre än jag trodde faktiskt! Inte så plastig som jag hade föreställt mig, känns inte ”billig” utan mer prisvärd skulle jag säga :)

Breitlings AR är imponerande som vanligt! Gillar de röda detaljerna samt den matta tavlan!

Gummit sitter mycket bättre än det jag köpte till min förra Aerospace (pro3? Det med Breitling-texten)
Fler hål,inte lika långt samt det känns tunnare=blir inte så tjockt och klumpigt på undersidan av handleden!

Sen är den jäkligt lätt! Knappt hunnit bära den men rent spontant så märker man knappt av att man har klocka på sig, på gott och på ont!
Väger en tredjedel av min sub :)
75AF879E-3CEB-47B4-9D45-608EE5F71C76.jpeg

FD712760-169A-471F-97BF-E911D0BFB546.jpeg

Tillbaka
Topp