• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Va kul att forumledningen lagt in en knapp för "intresseanmÀlan om du sÀljer-knapp".

Kul ocksÄ med nya gentlehens i trÄden med jÀkligt fina Breitlings. VÀlkomna!

20171128_074719.jpg

God morgon kÀra mÀnniskor!
HÀrlig kombo du fÄtt till:cigar: Riktigt "Heritage". Tumme upp!

IMG_0761.PNG
Tjaba
Ny pÄ forumet idag o fattar att det Àr nÄt med bratte klockor. SjÀlv Àr jag sugen pÄ en Colt
Chronograph Automatic 44.. lagom stor
Tycks vara olika priser pÄ dem beroende var man kollar. MÄnga snackar om att köpa utomlands men vÄgar man det. Mywatch har Àn sÄ lÀnge bÀst pris.
NÄgon som tycker nÄt om denna klocka eller vet var man kan fÄ lite schysst pris pÄ denna?

Jag tycker att det Ă€r en trevlig modell du kikar pĂ„. Kolla runt lite och jĂ€mför priser pĂ„ tex Chrono 24. De som har ”trusted checkout” Ă€r vĂ€l i regel okej att handla ifrĂ„n. Hittar du nĂ„gon intressant sĂ„ kan du googla företaget och kolla lite med folket hĂ€r innan du bestĂ€mmer dig.

Jag tycker att det Ă€r en trevlig modell du kikar pĂ„. Kolla runt lite och jĂ€mför priser pĂ„ tex Chrono 24. De som har ”trusted checkout” Ă€r vĂ€l i regel okej att handla ifrĂ„n. Hittar du nĂ„gon intressant sĂ„ kan du googla företaget och kolla lite med folket hĂ€r innan du bestĂ€mmer dig.
HÄller med i det du sÀger, har handlat efter ungefÀr samma krav nÄgra gÄnger. Har varit problemfritt. Handlar dock endast inom EU.

Jag fick en liten ruckning utförd pÄ StÄlfisken för ganska precis en mÄnad sedan.
Har haft den pÄ armen och i winder ungefÀr 50-50.
PÄ en mÄnad har den fortat sig 1,2 sekunder per dygn. Fasiken vad roligt det Àr med bra precision. :)
AA1E7948-E0DF-425C-9937-167094D7091D.jpeg

Försöker övertala frugan om att hon behöver en Bratte. "NÀ finns inga snygga ju"... efter lite googlande har hon hittat sin klocka :dead: prislappen tyckte hon dock Àr lite extrem, "bÀttre att köpa den dÀr Lexusen jag vill ha för samma peng" :D
Rolex-Day-Date-40-platinum.jpg

Haha jo de Àr ju sÄ :) frugan har en callisto med samt den pÄ bild ;)

NÄgon som seriöst vet varför sÄ mÄnga har svÄrt för Breitling?
BĂ„de pre-owned handlare och privatpersoner?
KÀnns som det Àr en liten skara personer som verkligen uppskattar Breitling.
TrÄkig kan man tycka!

Senast Àndrad:
NÄgon som seriöst vet varför sÄ mÄnga har svÄrt för Breitling?
BĂ„de pre-owned handlare och privatpersoner?
KÀnns som det Àr en liten skara personer som verkligen uppskattar Breitling.
TrÄkig kan man tycka!
Min gissning Àr att det Àr samma fenomen som gör att mÄnga aldrig skulle kunna tÀnka sig att köpa Mercedes E-klass, Bmw 5- eller 7-serie mfl. Produkten förknippas helt enkelt med klientel som vanliga svenssons absolut inte vill förknippas med sjÀlva.

• Like
Reactions: Bas
Min gissning Àr att det Àr samma fenomen som gör att mÄnga aldrig skulle kunna tÀnka sig att köpa Mercedes E-klass, Bmw 5- eller 7-serie mfl. Produkten förknippas helt enkelt med klientel som vanliga svenssons absolut inte vill förknippas med sjÀlva.
Ja sÄ kan det mycket vÀl vara, trÄkigt som sagt !
Sjukt bra klockor! Navitimern och Chronomaten kommer dock aldrig lÀmna men resten blir kanske svÄrt att bli av med :confused:

Eller gÀrna skulle vilja, men inte vÄgar:confused:? En bratte Àr (tycker jag som lite "fann mig sjÀlv" i dem) ett "statement" mer Àn andra mÀrken, vilket den tuffare marknadsföringen ocksÄ eldar pÄ:pirate:

Hej,

Jag tĂ€nkte hjĂ€lpa frugan att lĂ€mna in hennes Colt pĂ„ service. Är det nĂ„gon som vet hur mycket en service kan gĂ„ pĂ„ om man utgĂ„r frĂ„n att inget övrigt mĂ„ste bytas? :)

Ett jÀkla klientel dessutom!
67C3FE91-D280-49EB-ABE1-DA4AE8078660.jpeg

Tillbaka
Topp