Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HÀrlig kombo du fÄtt till![]()
God morgon kÀra mÀnniskor!
Den dÀr Àr sÄÄÄÄÄÄ snygg. SÄlde nyligen min SOH, det hugger lite i hjÀrtat att se din fina![]()
Mmm en annan sitter och muppar pÄ ett hotellrum pÄ landsbygden i Norge. Sommaren Àr vÀldigt lÄngt bortaIdag saknar jag verkligen sommarn!![]()
![]()
Tjaba![]()
Ny pÄ forumet idag o fattar att det Àr nÄt med bratte klockor. SjÀlv Àr jag sugen pÄ en Colt
Chronograph Automatic 44.. lagom stor
Tycks vara olika priser pÄ dem beroende var man kollar. MÄnga snackar om att köpa utomlands men vÄgar man det. Mywatch har Àn sÄ lÀnge bÀst pris.
NÄgon som tycker nÄt om denna klocka eller vet var man kan fÄ lite schysst pris pÄ denna?
Mmm en annan sitter och muppar pÄ ett hotellrum pÄ landsbygden i Norge. Sommaren Àr vÀldigt lÄngt borta
![]()
Tack, den ger lite glÀdje efter snöovÀdret idagJag gillade ditt inlÀgg för fin klocka och inte för att sommaren Àr lÄngt bort :'(![]()
HĂ„ller med i det du sĂ€ger, har handlat efter ungefĂ€r samma krav nĂ„gra gĂ„nger. Har varit problemfritt. Handlar dock endast inom EU.Jag tycker att det Ă€r en trevlig modell du kikar pĂ„. Kolla runt lite och jĂ€mför priser pĂ„ tex Chrono 24. De som har âtrusted checkoutâ Ă€r vĂ€l i regel okej att handla ifrĂ„n. Hittar du nĂ„gon intressant sĂ„ kan du googla företaget och kolla lite med folket hĂ€r innan du bestĂ€mmer dig.
DjÀklar vilket drag!!!!
Snyggt! Ăr det en dammodell i mitten eller Ă€r det de andra bestarna som gör att den ser liten ut bara?
Försöker övertala frugan om att hon behöver en Bratte. "NÀ finns inga snygga ju"... efter lite googlande har hon hittat sin klockaDet stÀmmerÀr en dammodell
Försöker övertala frugan om att hon behöver en Bratte. "NÀ finns inga snygga ju"... efter lite googlande har hon hittat sin klockaprislappen tyckte hon dock Àr lite extrem, "bÀttre att köpa den dÀr Lexusen jag vill ha för samma peng"
![]()
Min gissning Àr att det Àr samma fenomen som gör att mÄnga aldrig skulle kunna tÀnka sig att köpa Mercedes E-klass, Bmw 5- eller 7-serie mfl. Produkten förknippas helt enkelt med klientel som vanliga svenssons absolut inte vill förknippas med sjÀlva.NÄgon som seriöst vet varför sÄ mÄnga har svÄrt för Breitling?
BĂ„de pre-owned handlare och privatpersoner?
KÀnns som det Àr en liten skara personer som verkligen uppskattar Breitling.
TrÄkig kan man tycka!
Ja sÄ kan det mycket vÀl vara, trÄkigt som sagt !Min gissning Àr att det Àr samma fenomen som gör att mÄnga aldrig skulle kunna tÀnka sig att köpa Mercedes E-klass, Bmw 5- eller 7-serie mfl. Produkten förknippas helt enkelt med klientel som vanliga svenssons absolut inte vill förknippas med sjÀlva.
Eller gÀrna skulle vilja, men inte vÄgarMin gissning Àr att det Àr samma fenomen som gör att mÄnga aldrig skulle kunna tÀnka sig att köpa Mercedes E-klass, Bmw 5- eller 7-serie mfl. Produkten förknippas helt enkelt med klientel som vanliga svenssons absolut inte vill förknippas med sjÀlva.
Min gissning Àr att det Àr samma fenomen som gör att mÄnga aldrig skulle kunna tÀnka sig att köpa Mercedes E-klass, Bmw 5- eller 7-serie mfl. Produkten förknippas helt enkelt med klientel som vanliga svenssons absolut inte vill förknippas med sjÀlva.