https://www.breitling.com/multimedia/pdf/sav/sav-1025.pdf
Om lÀnken fungerar sÄ Àr detta Breitlings riktpriser för service.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
https://www.breitling.com/multimedia/pdf/sav/sav-1025.pdf
Det brukar dessvÀrre vara detToppen, tack! Dyrare Àn jag trodde faktiskt.
Hehe det finns givetvis de som vÄgar stÄ emot folks uppfattningar. Du förstÄr sÀkert vad jag menar, Àr ju typ samma fenomen som det hÀr med att "bara dörrvakter bÀr Breitling"Ett jÀkla klientel dessutom!
![]()
Det Àr sÀkert ocksÄ en aspekt i det hela!Eller gÀrna skulle vilja, men inte vÄgar? En bratte Àr (tycker jag som lite "fann mig sjÀlv" i dem) ett "statement" mer Àn andra mÀrken, vilket den tuffare marknadsföringen ocksÄ eldar pÄ
![]()
Grym! Ăr den godkĂ€nd som Leo-substitut?Bandittorsdag!
![]()
Grym! Ăr den godkĂ€nd som Leo-substitut?![]()
Helt klart! Egentligen var det nog Leo som var Bandit-substitut...![]()
Förutom sekundvisaren dÄLuuuume
Gillar att Skyracern alltid Àr extremt tydlig att lÀsa av
![]()
Fan vad du leker med infÀllda bilder. Ska Leo kompa B-unit nu?
Nix, Levande Leo kompar bara min titan-Leo lite.Fan vad du leker med infÀllda bilder. Ska Leo kompa B-unit nu?![]()
Det Àr sÄklart en detalj de kunde förbÀttra yes!Förutom sekundvisaren dÄ![]()
SÀker, den röda visaren pekar ju norrPÄ vÀg mot SkÄneland
![]()
En till som insjuknat i Skyracer-febern! Underbart, vÀlkommen och stort grattis till en grym klocka!!Hej BreitlingtrÄden, Àntligen fÄr jag posta hÀr
![]()
Ps. Din klocka gÄr fel eller har du rest frÄn framtiden?Hej BreitlingtrÄden, Àntligen fÄr jag posta hÀr
![]()
Ps. Din klocka gÄr fel eller har du rest frÄn framtiden?
Edit: jag Àr efterbliven och inser att det faktiskt kan vara sÄ att du tog bilden imorse![]()
Vad Àr ditt första intryck sÄ hÀr lÄngt dÄ?Ha ha du har rÀtt, den kom fr UK idag dÀrav tiden. JÀvla dÄlig service att inte stÀlla den svensk tid ha ha. Fick fixa det sjÀlv
![]()
En av bonusarna med att köra GMTPs. Din klocka gÄr fel eller har du rest frÄn framtiden?
Edit: jag Àr efterbliven och inser att det faktiskt kan vara sÄ att du tog bilden imorse![]()
blev rÀtt pÄ militaryt!Nix, Levande Leo kompar bara min titan-Leo lite.
Den levande Leo skulle dessutom aldrig fÄ kompa B-Unit för sin arbetsgivare (Txg Hxxr).
![]()
à ker igen till snötÀckta land pÄ tisdagSÀker, den röda visaren pekar ju norr
Vad Àr ditt första intryck sÄ hÀr lÄngt dÄ?