• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Ett jÀkla klientel dessutom!
67C3FE91-D280-49EB-ABE1-DA4AE8078660.jpeg
Hehe det finns givetvis de som vÄgar stÄ emot folks uppfattningar. Du förstÄr sÀkert vad jag menar, Àr ju typ samma fenomen som det hÀr med att "bara dörrvakter bÀr Breitling" :) finns ju fler exempel pÄ mÀrken som blir "skadade" av att de blir populÀra bland "fel" personer

Ps. Din klocka gÄr fel eller har du rest frÄn framtiden? o_O

Edit: jag Àr efterbliven och inser att det faktiskt kan vara sÄ att du tog bilden imorse :banghead:

Ha ha du har rÀtt, den kom fr UK idag dÀrav tiden. JÀvla dÄlig service att inte stÀlla den svensk tid ha ha. Fick fixa det sjÀlv liksom... :)

Bilagor

• 6D89BE9B-C25A-4895-8360-90CAEB5E0403.jpeg
    6D89BE9B-C25A-4895-8360-90CAEB5E0403.jpeg
    206.8 KB · Visningar: 57
Senast Àndrad:
Vad Àr ditt första intryck sÄ hÀr lÄngt dÄ?

I LIKE IT!!! Min första quartz och jag kÀnner redan att denna kommer fÄ mkt tid pÄ armen. Otroligt bekvÀm & sÄÄÄÄ sjukt lÀtt. Snacka om motpol mot min Deepsea ha ha. Mkt nöjd och detta blir helt klart vinterns skidklocka för mig, kommer va grymt snygg i backen :)

Tillbaka
Topp