• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Bandittorsdag!

F7910909-15BC-4259-BE3D-EA022A0B02FA.jpeg
Den dÀr Àr riktigt lyckat! Och titan sÄ den blir lite nÀttare! Metallen och fÀrgen pÄ urtavlan lirar riktigt bra ihop.

Ja tyvÀrr! Ganska mkt pengar liggandes pÄ en klocka. Samtidigt Àr den nog svÄrsÄld hÀr i Sverige sÄ den kanske fÄr stanna.
Är nĂ„gon sugen sĂ„ kan jag göra en hyfsad deal :)
Men, men! Om du Àlskar den, Àr det inte bÀttre att lÄta andra gÄ? Udda fÄgel redan nu, inte mer lÀttfÄngad framöver. Keeper/investment:greedy:??

• Like
Reactions: Bas
Men, men! Om du Àlskar den, Àr det inte bÀttre att lÄta andra gÄ? Udda fÄgel redan nu, inte mer lÀttfÄngad framöver. Keeper/investment:greedy:??

Jag Àr ganska kluven om jag ska vara Àrlig. Kan fÄ tvÄ bra klockor för den! Varje gÄng jag tar pÄ mig den sÄ tÀnker jag keeper, sen nÀr jag kollar runt pÄ KS sÄ funderar jag pÄ slÀppa den.
Kommer antagligen Ängra mig om den fÄr gÄ.

Jag Àr ganska kluven om jag ska vara Àrlig. Kan fÄ tvÄ bra klockor för den! Varje gÄng jag tar pÄ mig den sÄ tÀnker jag keeper, sen nÀr jag kollar runt pÄ KS sÄ funderar jag pÄ slÀppa den.
Kommer antagligen Ängra mig om den fÄr gÄ.
Spara pÄ den sÄ köper jag nÀr jag blir vuxen:)

• Like
Reactions: Bas
Tillbaka
Topp