• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

jaja ;) lite bilder dÄ :D

Jag hade tur att rÄdda hem denna var det sista exet som Breitling hade hemma i (Switzerland) :D Tror dom har lagret dÀr ;)

//Simon
Jag bytte ocksÄ bandet. Köpte min för c:a 1 Är sedan. Modellen har tydligen blivit ovanlig med ditt besked om att detta var enda exet som fanns kvar i Schweiz.
IMAG0975.jpg

Jag bytte ocksÄ bandet. Köpte min för c:a 1 Är sedan. Modellen har tydligen blivit ovanlig med ditt besked om att detta var enda exet som fanns kvar i Schweiz.
IMAG0975.jpg

Det va det svaret jag fick frÄn Richard AD att det fanns 1 kvar pÄ fabrik som jag bestÀllde. Han fixa fram var den sista som fanns i Schweiz (fabrik) (denna gick via TP i TÀby) Denna levererades till ERIKSON URHANDEL AD.
Mina Àr inköpta av AD i Sverige.

StÀllde frÄga om blacksteel 44 jag har och en Raven 44 i samma utförande som tidigare (med glasbaksida)
Fick svaret att dessa var slut i fabriken.

Det finns det ju vissa modeller i EU/USA via och nÀtsidor men om dom sedan Àr helt nya vet jag inte.

Man kan hitta vissa av dessa pÄ dom svenska webbutiker men sedan vart dom tar dom köper in dessa kÀnner jag inte till.
Jag har bara sett pÄ nÀtet att det finns nÄgra av dessa men med redan startade cert ( detta har stÄtt i annonsen och bild pÄ certet Usa/It/Eng/Dk )

Jag har det bandet klockan sÄldes med pÄ Svart/Gul. Ska testa hur den Àr först.
Sedan har jag det Svart/Gul med tygremsan separat har inte monterat denna.

//Simon

Tror jag hittat perfekta jobbklockan för mig :)
-Quartz (slipper stÀlla klockan varje mÄndagsmorgon efter helgklockan blivit anvÀnd)
-LÀtt som en fjÀder, mÀrks inte ens att den sitter pÄ armen.
-Icke-ledande samt icke-magnetiskt material
- HÄrdare och mer reptÄligt Àn stÄl (enligt Breitling iaf)
-Den Àr svart!! Ser stenhÄrd ut ju
D667D1C0-BBC1-4AF1-B006-F09C175CE5B4.jpeg

Mycket nöjd hittills!

Tillbaka
Topp