Simon.x
Silver
Kanon! Den tar jag nÀr du tröttnar!
Hoppas du orkar vÀnta det kommer nog att ta ett bra stund
//Simon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kanon! Den tar jag nÀr du tröttnar!
Ett wristshot och en bild pÄ glasbaksidan om du orkar?jajalite bilder dÄ
Jag hade tur att rÄdda hem denna var det sista exet som Breitling hade hemma i (Switzerland)Tror dom har lagret dÀr
//Simon
Riktigt bra! Stort grattis!jajalite bilder dÄ
Jag hade tur att rÄdda hem denna var det sista exet som Breitling hade hemma i (Switzerland)Tror dom har lagret dÀr
//Simon
Flera veckor...Hoppas du orkar vÀnta det kommer nog att ta ett bra stund
//Simon
Vacker............jajalite bilder dÄ
//Simon
Skönt hemplock!!!!! Grattis!jajalite bilder dÄ
//Simon
Riktigtjajalite bilder dÄ
//Simon
Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var avisSom tur Àr att man nu kan variera nu bland B01 orna
//Simon
TackarJag skulle ljuga om jag sa att jag inte var avisGrattis till en fin trio
![]()
Perfekt att ha donator-verk hemma nÀr det Àr dags för service!!Man tackar
Nu har man ju en trio av dessa B01
//Simon
Perfekt att ha donator-verk hemma nÀr det Àr dags för service!!![]()
Jag bytte ocksÄ bandet. Köpte min för c:a 1 Är sedan. Modellen har tydligen blivit ovanlig med ditt besked om att detta var enda exet som fanns kvar i Schweiz.jajalite bilder dÄ
//Simon
Variera?? En pÄ vardera handleden, den tredje som fotboja, bara o byta plats med varandra efter varje dygnSom tur Àr att man nu kan variera nu bland B01 orna
//Simon
Jag bytte ocksÄ bandet. Köpte min för c:a 1 Är sedan. Modellen har tydligen blivit ovanlig med ditt besked om att detta var enda exet som fanns kvar i Schweiz.
![]()
Nu fÄr man kanske @JensBP att boka biljett till japan!
Fanns med svart , blÄ och silver/vit tavla!![]()
![]()
![]()
Japsarna fÄr alltid de grymmaste brattarna. @klockodile Àr klok nog att utnyttja det.Nu fÄr man kanske @JensBP att boka biljett till japan!
![]()
![]()
Ăr det 41or?Nu fĂ„r man kanske @JensBP att boka biljett till japan!
![]()
![]()
Bara 44or!Ăr det 41or?
Den med svart tavla han jag inte ta foto pĂ„...Ăr det 41or?
Den blÄsvarta tavlan var helt underbar!!Den med svart tavla han jag inte ta foto pÄ...
Dom sÄg lite sura ut nÄr jag började ta foto sÄ jag la ner det efter tre bilder!
Men den svarta var löjligt clean!
Den med svart tavla han jag inte ta foto pÄ...
Dom sÄg lite sura ut nÄr jag började ta foto sÄ jag la ner det efter tre bilder!
Men den svarta var löjligt clean!
Norr? Norra Miami Beach menar du?Ăr du ocksĂ„ frĂ„n Norr? Med tanke pĂ„ profilbilden.
Visst kĂ€nns det lite âpremiumâImpad över det ubercoola certet som Breitling kör. Mina andra cert framstĂ„r som svintrĂ„kiga nu... Breitling gĂ„r fr klarhet till klarhet!
![]()
![]()
Visst kĂ€nns det lite âpremiumâ![]()