Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
StackareMmm söndags-skoj pÄ Ikea
![]()
FĂ€rdig att skjuta mig, hatar IkeaStackare![]()
Finns Aerospace evoSugen pÄ en batteriBratte! ingen som har en M1:a eller Colt chrono kanske?
NÀ! Vad hÀnder för spÀnnande dÄ?NÄgon i trÄden som Àr inbjuden till TPI (Breitling i TÀby) pÄ torsdag?
Inte supertydligt men middag iaf. Och dryck sÄklart! Sedan rundvandring i deras serviceverkstad och sÄklart mycket kÀnna och klÀmma.. Ska bli intressant att fÄ höra hur deras uppfattning Àr kring nya Àgare och hur framtiden kan tÀnkas se ut..NÀ! Vad hÀnder för spÀnnande dÄ?![]()
Sms-lÄn finns ju.![]()
![]()
Tillbaka pÄ Hadley-Roma med borstat spÀnne.
Sugen pÄ ett gummi.......
Ănnu mer sugen pĂ„ @PCB :s Blacksteel.....
NĂ„n som vill ha en Aerospace?![]()
Redan portadSms-lÄn finns ju.![]()
Bra. Njut nuJAG VET INTE!!!
Jag har kommit till förnuft nu, jag höll pÄ att Äka under ytan men du rÀddade mig. Jag skall inte byta bort den.
Tack. Jag behövde höra det.![]()
Ser ju för fin ut. Ut i skogen med den för lite hÀrligt slitage. Ser ju nÀstan ut som en "yonsson-klocka" hehe.Dubbelpostar denna pÀrla av titan
![]()