PCB
Guld
Fick feeling nÀr jag rÄkade gÄ förbi en intet ont anande gran.KlÀtt granen,,,
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fick feeling nÀr jag rÄkade gÄ förbi en intet ont anande gran.KlÀtt granen,,,
![]()
Mitt nyförvÀrv! En Chrono Avenger M1 Superquartzare pÄ 43mm som Àr tÀt till 1000m som man kan anvÀnda tidtagningen under vatten dÄ tryckknapparna Àr magnetiska, otroligt viktig detalj..![]()
![]()
![]()
Wow! Riktigt bra. Jag försökte köpa just en sÄdan för en tid sedan men jag var tvÄa pÄ bollen dÄ. Grattis! En sÄn vill jag ocksÄ ha.Mitt nyförvÀrv! En Chrono Avenger M1 Superquartzare i titan pÄ 43mm som Àr tÀt till 1000m som man kan anvÀnda tidtagningen under vatten dÄ tryckknapparna Àr magnetiska, otroligt viktig detalj..![]()
![]()
![]()
SÄ jÀvla bra! Kan man fÄ första tjing vid flippning??Mitt nyförvÀrv! En Chrono Avenger M1 Superquartzare i titan pÄ 43mm som Àr tÀt till 1000m som man kan anvÀnda tidtagningen under vatten dÄ tryckknapparna Àr magnetiska, otroligt viktig detalj..![]()
![]()
![]()
Absolut, ska försöka komma ihÄg detSÄ jÀvla bra! Kan man fÄ första tjing vid flippning??![]()
Wow! Riktigt bra. Jag försökte köpa just en sÄdan för en tid sedan men jag var tvÄa pÄ bollen dÄ. Grattis! En sÄn vill jag ocksÄ ha.
![]()
Iâm back! Men jĂ€vlarns att det inte ska gĂ„ att korta lĂ€nken![]()
Grattis som fan, sÄ grym! Mer kvarts i Bratte-trÄdenMitt nyförvÀrv! En Chrono Avenger M1 Superquartzare i titan pÄ 43mm som Àr tÀt till 1000m som man kan anvÀnda tidtagningen under vatten dÄ tryckknapparna Àr magnetiska, otroligt viktig detalj..![]()
![]()
![]()
Snyggt! Min sÀg hejSÀtter lite guldkant pÄ fredagen
![]()
![]()
Skruvarna lossnar men jag förmodar att det Àr stift dÀrunder som ska ut. Jag ska göra ett försök till ikvÀll innan jag tar en öl till.Snygg!! SuperOcean? Men varför kan du inte korta lÀnken? Sitter skruvarna fast?
HejBlir sÄ ledsen av att se en sÄ fin klocka pÄ sÄ trist band. PMa mig. Jag har grejer liggandes.![]()
Den dÀr Àr bra men jag klarar inte polerat.Inte varje dag nÄgon bestÀller in en sex on the beach en fredag i sthlm. Respekt..![]()
![]()
![]()
https://www.jurawatches.co.uk/collections/breitling-straps
Hej
Jag letar efter lÀnkbitar till breitling colt chronograph qvarts. NÄgot du vet,?
HĂ€r kan ni se de nya banden.
SĂ„ snygg![]()
Ănskar er alla en grym fredag![]()