Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Aldrig sett förutNyinkommen. Colt GMT.
En lite udda fĂ„gel med âLPâ tavlan som jag gillar sĂ„ mycket.
![]()
Cool. Den Àr ju Àven breitling-mÀrkt och allt. Den kan du t.o.m visa upp i kobra kaj eskelinen-forumet.![]()
![]()
![]()
Denna landade nu, samma urverk som i Arnie.
"Kobra Kaj Eskelinen"- jÀdrar va roligt!!!Cool. Den Àr ju Àven breitling-mÀrkt och allt. Den kan du t.o.m visa upp i kobra kaj eskelinen-forumet.![]()
Mittenbilden Àr stulen. Cool klocka, best of both worlds.Cool. Den Àr ju Àven breitling-mÀrkt och allt. Den kan du t.o.m visa upp i kobra kaj eskelinen-forumet.![]()
trevlig den dÀr,var dax att förnya dej lite ...Nyinkommen. Colt GMT.
![]()
Mmm nÀstan för bra skickSer ju för fin ut. Ut i skogen med den för lite hÀrligt slitage. Ser ju nÀstan ut som en "yonsson-klocka" hehe.![]()
De saknar en hel del hos Joma. Krokogummi, Kalvgummi, ocean racer classic, nya fÀrger som kommit, military, militaryrubber, de dyrare gummina med olika fÀrger etc. Det Àr synd att inte Breitling visar alla straps som finns pÄ sin hemsida faktiskt.
Min Àr perfekt slitet och repigt beater-skick men helt nyservad inuti. Det gör att jag vÄgar ha den överallt som ett riktigt verktyg, dunkar i och skrapar i och bryr mig inte ett dugg. Befriande.Mmm nÀstan för bra skick![]()
B60 kanske ?December - mars Àr fan kass. Har cash och Àr sugen pÄ en bratte men kÀnner att jag kommer Ängra mig som satan nÀr de slÀppt sina nyheter pÄ Basel.
De kommer vÀl till Sverige ett halvÄr-Är senare ÀndÄ, sÄ du hinner ju avverka 5-10 brattar tills dess.December - mars Àr fan kass. Har cash och Àr sugen pÄ en bratte men kÀnner att jag kommer Ängra mig som satan nÀr de slÀppt sina nyheter pÄ Basel.
Ja, men vÀntar fortfarande pÄ att den ska dyka upp pÄ riktigt. TÀnkte Àven testa den innan ett eventuellt köp.B60 kanske ?
En av mina personliga favoriterNyinkommen. Colt GMT.
![]()
Tycker gummit ser okej ut, har ett likadant hemma men Àr pÄ jobbet nu sÄ kan inte jÀmföra!La in detta pÄ "lilla Àkta trÄden" men fick inget svar, testar hÀr med! Fick med ett Breitling band idag vid ett klockköp som förra Àgaren trodde var fake men jag vet inte riktigt dÄ jag tycker det ser vÀldigt bra ut, nÄn som ser nÄtt som ser knas ut?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vad Àr anledningen att sÀljaren tror det??La in detta pÄ "lilla Àkta trÄden" men fick inget svar, testar hÀr med! Fick med ett Breitling band idag vid ett klockköp som förra Àgaren trodde var fake men jag vet inte riktigt dÄ jag tycker det ser vÀldigt bra ut, nÄn som ser nÄtt som ser knas ut?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Han hade i sin tur fÄtt det nÀr han köpte klockan och den Àgaren hade sagt nÄgonting om att det ev inte var ett original. Har aldrig haft ett sÄnt band tidigare sÄ jag vet inte riktigt hur det ska kÀnnas, alltsÄ kvaliten pÄ gummit. Skulle behöva ett till och jÀmföra med.
Ăr det en kopia sĂ„ Ă€r det vĂ€ldigt vĂ€lgjort mot dom man har sett i Thailand osv
HelrÀtt![]()
Precis köpt mig en lite annorlunda breitling till samlingen. Ej original lÀnk.. men fÄr sÀtta den pÄ nÄgot snyggt lÀderband
Ref e50145
Nice![]()
![]()
![]()
SĂ€ger hej med denna!!!
SÄ hÀr tidigt??? whööööötKlÀtt granen,,,
![]()
BestÀllt min. Plast utan glaskulor i Är efter en jobbig incident med ett barnbarn förra julenKlÀtt granen,,,
![]()