Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Var försiktig sÄ du inte spiller sillspad pÄ Canvasen baraà rets klart bÀsta klocka för min del!
![]()
Och just nu taggar vi för julbord och sen kalas
Hört att de lÀr finnas rolex-bÀrare pÄ plats![]()
à rets klart bÀsta klocka för min del!
![]()
Och just nu taggar vi för julbord och sen kalas
Hört att de lÀr finnas rolex-bÀrare pÄ plats![]()
Snygg. Jag söker lÀnkbitar till en sÄdan. Du vet ingen som har?Helg-bling
![]()
TyvÀrr inte, letar sjÀlv efter en lÀnkSnygg. Jag söker lÀnkbitar till en sÄdan. Du vet ingen som har?
VĂ€lkommen!Hejsan Breitlingfans!
Snokade efter annat pÄ lite olika sites pÄ interwebs, nÀr jag sprang pÄ denna:
http://www.uretvintage.se/breitling-diver-pv-70717.html
Blev nÀstan sugen sjÀlv, trots att det Àr annat jag söker atm.
Ni har sÀkert sett den redan, annars TIPS.
Tack!VĂ€lkommen!
Den dÀr har legat osÄld i nÄgot Är tror jag. Vill minnas att den kostade typ 17-ish förut.
Smart av Uret att höja priset pÄ en klocka de inte lyckas sÀlja, not.
Edit: Fel fel jag lÀste ditt inlÀgg fel och svaret blev dÀrmed fel. Hepp!Tack!
Ah, okej. Brukar inte kolla sÄ ofta pÄ uret -- lÄter som det kanske Àr klokt att fortsÀtta att inte gör det dÄ...
De har sÄdÀr bra koll. Jag skrev ett sarkastiskt mail och frÄgade om deras Chronoma A13356 frÄn 2007, som egentligen Àr en SuperOcean A17040 frÄn senast 2003...VÀlkommen!
Den dÀr har legat osÄld i nÄgot Är tror jag. Vill minnas att den kostade typ 17-ish förut.
Smart av Uret att höja priset pÄ en klocka de inte lyckas sÀlja, not.
Dessutom löjligt överprisad. En sÄn kan man ju hitta för halva det priset hos europeisk motsvarig handlare.De har sÄdÀr bra koll. Jag skrev ett sarkastiskt mail och frÄgade om deras Chronoma A13356 frÄn 2007, som egentligen Àr en SuperOcean A17040 frÄn senast 2003...
De förstod inte frÄgan, hÀvdade att allt var korrekt i annonsen, och har ff inte Àndrat!
http://www.uretvintage.se/breitling-chronoma-pv-300613.html
Vilken av dem menar Du? Den pÄ bilden? Reffen? En Breitling frÄn 2007?Dessutom löjligt överprisad. En sÄn kan man ju hitta för halva det priset hos europeisk motsvarig handlare.
Om bilden stÀmmer och det Àr vad som syns, menar jag.Vilken av dem menar Du? Den pÄ bilden? Reffen? En Breitling frÄn 2007?
Bara 3 dygn gammal bild.Trevlig kvÀll pÄ er![]()
Haha ja blev tyvÀrr sÄ. HÀr Àr en dagsfÀrskBara 3 dygn gammal bild.![]()
Tycker gott du kan stryka facketDragit med mig tre Brattar pÄ tjÀnsteresan
![]()