• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

God natt sÀger min:)
BAE7F562-A676-4E2A-BABF-EEC2B4179F5E.jpeg

Idag ska denna godingen fÄ lite armtid! FÄtt alldeles för lite nu för tiden, och det slÄr mig varje gÄng hur genialt snyggt jag tycker att fÀrgkombon blÄ och mesharmbandet Àr, detta Àr faktiskt i mitt tycke en av breitlings finaste klockor, lite stor för vissa pÄ sina 46mm
image.jpeg
image.jpeg

Senast Àndrad:
Förresten. Vilken Àr den bÀsta mekaniska Breitlingkronografen nÄgonsin? DÄ menar jag 'tuff, hÄllbar, precis, anvÀndbar' i alla möjliga situationer.

Jag blir alltid lite road av vĂ„r ”vattenskrĂ€ck”. Min trĂ€ningsklocka, byggd för att simmas med, marknadsförs som ”waterproof” Ă€r mĂ€rkt 30m (lĂ€mplig för bad & simning, enl. ISO22810). 5 tryckknappar och en tveksam kontakt men Ă€nnu har inget krĂ„nglat:). SĂ€ jag tvekar inte det minsta att kasta mig ut i havet med min 300m mĂ€rkta Avenger, kĂ€nns ”nuke proof”!

Absolut men trycktest Àr att föredra. Att ge sig ut i det blÄ med en flygare med 30m wr utan nÄgot fÀrskt trycktest Àr vÄgat. Vi pratar ÀndÄ om en klocka i 30k klassen

Eftersom nÄgon "stal" B1an och automatiskt hamnade pÄ min shit list sÄ har jag letat runt lite. Hittade en med Cal 68 verket pÄ sefina för 11 800 med boxar osv. Vad tror ni? SvÄrt att se skick osv pÄ bilden dom har

Eftersom nÄgon "stal" B1an och automatiskt hamnade pÄ min shit list sÄ har jag letat runt lite. Hittade en med Cal 68 verket pÄ sefina för 11 800 med boxar osv. Vad tror ni? SvÄrt att se skick osv pÄ bilden dom har
Det var min gamla. Konstigt att ni missade den förra gÄngen ocksÄ....
SÄdÀr skick dock, sÄ satsa pÄ nÄgon lite frÀschare.

Tillbaka
Topp