God natt sÀger min
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kan instÀmma till100 Dom Àr kanon om man vÀl gÄr dit!Jarl Sandin kan jag rekommendera, trevlig personal men urusla att svara i telefon.
Snyggt med semester, klocka o knivVarit usel med min nÀrvaro. Men nu semester!
![]()
SÄ varför lÀgger Du in en bild frÄn jobbet??Varit usel med min nÀrvaro. Men nu semester!
![]()
Om jag ÀndÄ hade haft det jobbet! Jag Àr ju kontorsrÄtta...SÄ varför lÀgger Du in en bild frÄn jobbet??![]()
Ăr din klocka en Leo? Lite osĂ€ker pĂ„ vlken modell - men vĂ€ldigt snygg!Varit usel med min nĂ€rvaro. Men nu semester!
![]()
Tack men det Ă€r Avenger SkylandĂr din klocka en Leo? Lite osĂ€ker pĂ„ vlken modell - men vĂ€ldigt snygg!
Skulle sagt Navitimern om det inte vore för sin 30m wr. LÀgger min röst pÄ en Àldre Chronomat med eller utan blingFörresten. Vilken Àr den bÀsta mekaniska Breitlingkronografen nÄgonsin? DÄ menar jag 'tuff, hÄllbar, precis, anvÀndbar' i alla möjliga situationer.
Jag kan sÀga att jag badat i bÄde havet och pool ca 1 vecka i strÀck utan nÄgra som helst problem med min NaviSkulle sagt Navitimern om det inte vore för sin 30m wr. LÀgger min röst pÄ en Àldre Chronomat med eller utan bling
Förresten. Vilken Àr den bÀsta mekaniska Breitlingkronografen nÄgonsin? DÄ menar jag 'tuff, hÄllbar, precis, anvÀndbar' i alla möjliga situationer.
Bör ju vara nÄgon modell som anvÀnder B01-verket.Förresten. Vilken Àr den bÀsta mekaniska Breitlingkronografen nÄgonsin? DÄ menar jag 'tuff, hÄllbar, precis, anvÀndbar' i alla möjliga situationer.
Navi Àr bÀst stilmÀssigt. Kanske en manuell variant? Ang vattentÄlighet blir det vÀl lite som med Speedy Pro. Den hÄller för mer Àn man tror?Skulle sagt Navitimern om det inte vore för sin 30m wr. LÀgger min röst pÄ en Àldre Chronomat med eller utan bling
VÄgatJag kan sÀga att jag badat i bÄde havet och pool ca 1 vecka i strÀck utan nÄgra som helst problem med min Naviinget trycktest innan heller
![]()
Eftersom passform inte Àr en av kriterierna sÄ skulle jag sÀga att Avenger Hurricane stÀmmer in bÀst!
StorleksmÀssigt OK i ett passformsperspektiv. Men designen passar inte in i alla situationer.Eftersom passform inte Àr en av kriterierna sÄ skulle jag sÀga att Avenger Hurricane stÀmmer in bÀst!
Chronomat 41?Bör ju vara nÄgon modell som anvÀnder B01-verket.
Jag blir alltid lite road av vĂ„r âvattenskrĂ€ckâ. Min trĂ€ningsklocka, byggd för att simmas med, marknadsförs som âwaterproofâ Ă€r mĂ€rkt 30m (lĂ€mplig för bad & simning, enl. ISO22810). 5 tryckknappar och en tveksam kontakt men Ă€nnu har inget krĂ„nglat
Chronomat 41?
Ăr bra intresserad av chronoliner serien men med mins handleder kan jag aldrig bĂ€ra en 46mm pjĂ€s. SlĂ€pp den i 43mm sĂ„ Ă€r det givet köp![]()
Eller Chronoliner om man Àven vill ha GMT.![]()
Skulle föredra om man fick en tavla utan den blÄ randen.BlÄtt Àr flÄtt
![]()
Det var min gamla. Konstigt att ni missade den förra gÄngen ocksÄ....Eftersom nÄgon "stal" B1an och automatiskt hamnade pÄ min shit list sÄ har jag letat runt lite. Hittade en med Cal 68 verket pÄ sefina för 11 800 med boxar osv. Vad tror ni? SvÄrt att se skick osv pÄ bilden dom har