the quiet man
Guld
AnvÀnder tidszon 2.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
MÄnar alltid om en bra relation med facket, det lönar sigTycker gott du kan stryka facket
Shine bright like A DiamondDejt-ling![]()
![]()
Inte bra att fota klockan pÄ en dejt, hon (eller han) kommer tro du Àr helt spritt sprÄngande lo-co!Dejt-ling![]()
![]()
Mycket Àr bra i England men den lokala AD:n saluför inte Breitling gummi eller kanvas, var tvungen att kolla priser pÄ nÀtet
![]()
Hehe det gick braShine bright like A Diamond
Med den klockan sÄ kan det bara gÄ rÀtt![]()
Inte bra att fota klockan pÄ en dejt, hon (eller han) kommer tro du Àr helt spritt sprÄngande lo-co!![]()
Nej nej, det mesta Àr kanon. Bott hÀr och Àr pÄ min typ tvÄhundrade Liverpool match i detta nu.Jag förmodar att du skulle skriva, INTE mycket Àr bra i England. Landet som stannade efter industriella revolutionen.![]()
Den Àr i akut behov av gummi och viklÄs.Lite trÄkigt![]()
Den Àr i akut behov av gummi och viklÄs.![]()
dock utan viklÄs :/Den Àr i akut behov av gummi och viklÄs.![]()
Som navkapslar pÄ en AMG...dock utan viklÄs :/
Typiskt!Nej nej, det mesta Àr kanon. Bott hÀr och Àr pÄ min typ tvÄhundrade Liverpool match i detta nu.
![]()
Leker lite med Rattrapante.. Men nÀr ska jag egentligen behöva funktionen???![]()
![]()
Jarl Sandin kan jag rekommendera, trevlig personal men urusla att svara i telefon.![]()
TÀnkte ge min klocka en service i julklapp, nÄgon som kan rekommendera nÄgon butik i Göteborg med trevlig personal?
Ok tack för tipsJarl Sandin kan jag rekommendera, trevlig personal men urusla att svara i telefon.
Det finns ju bara 2 ADs för Breitling i GBG. Jarl Sandin och Bergströms. Bergströms har inte urmakeri sÄ dÄ blir ju valet enkelt.Ok tack för tips
Ok ja dÄ slipper dom ju konkurrens, mÄste vara sköntDet finns ju bara 2 ADs för Breitling i GBG. Jarl Sandin och Bergströms. Bergströms har inte urmakeri sÄ dÄ blir ju valet enkelt.