• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Hejsan Fellow Brattar!
Jag har en BlÄ Superocean Heritage Chrono 46 pÄ mesh som nog tyvÀrr skall fÄ lÀmna till förmÄn för en annan klocka! Denna fÄr nÀstan ingen armtid alls
Den Àr i fullset riktigt fint skick och uttagen 2016-9-27 vilket innebÀr att den 2Äriga garantin fortfarande gÀller!
Min frÄga till er, jag Àr extremt osÀker pÄ prissÀttningen, va tycker ni Àr ett rimligt pris ifall man ska sÀlja den? Har kollat runt men blir inte klokare!
Tacksam för all input! DÄ jag Àr en novis nÀr dett gÀller att sÀlja en klocka :/
image.jpeg

Senast Àndrad:
Hejsan Fellow Brattar!
Jag har en BlÄ Superocean Heritage Chrono 46 pÄ mesh som nog tyvÀrr skall fÄ lÀmna till förmÄn för en annan klocka! Denna fÄr nÀstan ingen armtid alls
Den Àr i fullset riktigt fint skick och uttagen 2016-9-27 vilket innebÀr att den 2Äriga garantin fortfarande gÀller!
Min frÄga till er, jag Àr extremt osÀker pÄ prissÀttningen, va tycker ni Àr ett rimligt pris ifall man ska sÀlja den? Har kollat runt men blir inte klokare!
Tacksam för all input! DÄ jag Àr en novis nÀr dett gÀller att sÀlja en klocka :/
image.jpeg
Det Ă€r vĂ€l knte assvĂ„rt att kolla vad de ligger ute för? HĂ€r har du en osĂ„ld för 35’:
https://klocksnack.se/threads/nu-billigare-ny-breitling-superocean-heritage-ii-chronograph-46.83965/

Senast Àndrad:
Är i Dubai nu och har stött pĂ„ en del roliga Breitlings, Emergency med gul tavla som var jĂ€vligt stor! Chronomat 44 med gul tavla som jag Ă€r sugen pĂ„ att köpa, kan fĂ„ bra rabatter! Fick testat Hurricane med gul tavla ocksĂ„! Mycket gula tavlor hĂ€r nere :)

Det var enda butiken som hade lite svÄrt för foton tyvÀrr:( sÄ hÀr Àr lite snodda bilder!
IMG_5358.JPG

IMG_5359.JPG

IMG_5360.PNG

KÀra brattebröder,

Jag Àr ute efter att komplettera min kÀra stÄlfisk med ett gummiband. Jag önskar att jag kunde ha ett blÄtt diver gummi (det med Breitling text pÄ) samt ett viklÄs... storleken pÄ armband ska vara 22-20 och viklÄset pÄ 20mm.

Var kan jag hitta detta? NÀr jag vart pÄ Jarl Sandin sÄ menar dom att det inte finns men jag kan svÀra pÄ att jag sett ett PR fantastiska brattar hÀr pÄ forumet med den hÀr serumen.

Tackar ödmjukast pÄ förhand!

KÀra brattebröder,

Jag Àr ute efter att komplettera min kÀra stÄlfisk med ett gummiband. Jag önskar att jag kunde ha ett blÄtt diver gummi (det med Breitling text pÄ) samt ett viklÄs... storleken pÄ armband ska vara 22-20 och viklÄset pÄ 20mm.

Var kan jag hitta detta? NÀr jag vart pÄ Jarl Sandin sÄ menar dom att det inte finns men jag kan svÀra pÄ att jag sett ett PR fantastiska brattar hÀr pÄ forumet med den hÀr serumen.

Det finns garanterat diver pro III i blÄtt med viklÄs.
Kontakta @Oli ;)

KÀra brattebröder,

Det finns. Pro Diver 3 heter det. 22/20mm. Listpris 4300kr med vikspÀnne i stÄl.
Jag köper mina Breitlingdelar frÄn Klockmaster Globen men bÄde Jarl Sandin och Bergströms kan bestÀlla. Det gummi som utgÄtt heter Prodiver 2.

KÀra brattebröder,

Du mÄste ha pratat med en prao pÄ Jarl Sandin...

Du mÄste ha pratat med en prao pÄ Jarl Sandin...
Ja det kÀndes mÀrkligt! FÄr prata med en ny helt enkelt.
Det finns. Pro Diver 3 heter det. 22/20mm. Listpris 4300kr med vikspÀnne i stÄl.
Jag köper mina Breitlingdelar frÄn Klockmaster Globen men bÄde Jarl Sandin och Bergströms kan bestÀlla. Det gummi som utgÄtt heter Prodiver 2.
Tack! Ska kolla med dom :)

KÀra brattebröder,

Hej
Dessa finnes att köpa /av AD Pro3 (blÄ)
Om det Àr en Chronomat 44 sÄ Àr det 22-20 pÄ gummit du ska ha Pro3 (blÄ) sedan ett viklÄs 20 i valfrit matrial
Gummit kostar Ca 600 Kr till kund viklÄsen minns jag inte men det Àr 4 siffrigt.
Sen om man har en bra relelation till butiken sÄ blir det lite rabatt :D
Be dessa ringa till Breitling Nordic i TĂ€by. vet jag ;)
Jag handlar hos ERIKSON URHANDEL i Sunbyberg.

//Simon

Är i Dubai nu och har stött pĂ„ en del roliga Breitlings, Emergency med gul tavla som var jĂ€vligt stor! Chronomat 44 med gul tavla som jag Ă€r sugen pĂ„ att köpa, kan fĂ„ bra rabatter! Fick testat Hurricane med gul tavla ocksĂ„! Mycket gula tavlor hĂ€r nere :)

Det var enda butiken som hade lite svÄrt för foton tyvÀrr:( sÄ hÀr Àr lite snodda bilder!
IMG_5358.JPG

IMG_5359.JPG

IMG_5360.PNG

Men ta lite bilder vet jag hehe eller slÀnger dom ut dej i sandstormen. DÄ du visar mobilen HAHA :D
Köp det gula jag har en lika dan 44 :p

//Simon

Testar hÀr med, jag la upp en annons pÄ köp och sÀlj men kanske fÄr mer svar hÀr?
Söker en lÀnkbit till en Breitling Pro 1 i titan.
LÀnken Àr 22mm bred vid bandhornen sÄ lÀnkbiten ska vara 20mm bred.

Screenshot_20171218-181442.png

NÀr slÀpptes colt41an som automat?
Alltid fÄtt förmig att den bara fanns som automat i 44a?!

Riktigt snygg och prismÀssigt lika mycket som en smpc...dock med trÄkigare urverk annars Àr detta en winner

Tillbaka
Topp