• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

En av klockorna frÄn kaplans kommande klockauktion. Vad ska en klocka ha utsatts för för att se ut sÄhÀr? Hur ÄtgÀrdar man det (om man kan)? Gillar den tavlan :rolleyes:
0

LĂ€nk till auktionen:
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3338/vara/1411124

Hej
FY FAN Den ser ju as skitig ut tror inte den som haft denna pÄ sig 24/7 den sista tiden ens tvÀttat av denna 3 Är typ :bored: :eek:
Total ner montering sedan ultraljuds tvÀtt 2-5 ggr + byte av packningar och vissa delar gissar jag pÄ :rolleyes:

Det fanns en pÄ blocket men med en UTC som sÄg lika skitig ut för nÄgra mÄnader sedan men med mörk tavla. BlÄ/svart ?
Jag tror den hamnade i Göteborg pÄ nÄgon firma dÀr dom putsa till den men sÄldes utan UTC om jag minns rÀtt o_O

//Simon

Hej
FY FAN Den ser ju as skitig ut tror inte den som haft denna pÄ sig 24/7 den sista tiden ens tvÀttat av denna 3 Är typ :bored: :eek:
Total ner montering sedan ultraljuds tvÀtt 2-5 ggr + byte av packningar och vissa delar gissar jag pÄ :rolleyes:

Det fanns en pÄ blocket men med en UTC som sÄg lika skitig ut för nÄgra mÄnader sedan men med mörk tavla. BlÄ/svart ?
Jag tror den hamnade i Göteborg pÄ nÄgon firma dÀr dom putsa till den men sÄldes utan UTC om jag minns rÀtt o_O

//Simon
Mycket jobb blir det ... Kanske bÀttre dÄ att lÀgga lite mer och fÄ en som Àr frÀsch frÄn början :)

Mycket jobb blir det ... Kanske bÀttre dÄ att lÀgga lite mer och fÄ en som Àr frÀsch frÄn början :)

Japp det Àr en bra ide köp inte denna det Àr mitt rÄd :)
Den dÀr Àr inte vÀrd det dom startar Budet pÄ sedan till kommer en avgift pÄ detta. :meh:
Denna har ca 40 H i gÄngreserv.

Titta efter en som Àr ny fixad om du ska ha den modellen men vissa kommer nÀstan upp i priser som du fÄr en nyare modell 2005/2006--> frammÄt om man tittar pÄ blocket.

Men det finns det andra sidor att söka pÄ ;)

//Simon

Senast Àndrad:
Är det justa priser jĂ€mfört mot Sweden.
Tack för justa bilder.
Jag tror det gÄr lite trögt för Breitling i Dubai, dom hade inne allt du kan tÀnka dig jÀmfört mot dom andra mÀrken. Prutade 35% pÄ Exospace ganska snabbt utan att kÀmpa. Priserna ligger vÀl lite billigare som jag förstÄtt det. men aldrig sett dessa modeller i Sverige sÄ vet inte riktigt.

Börjar bli dags för första ”dyra” klockan för mig, kikat pĂ„ breitling headwind. NĂ„n med erfarenheter av den modellen? Har ganska smala handleder, största fasan Ă€r att den kmr sitta för stort

Tillbaka
Topp