Ninen79
Guld
Hahaha...Hoppas han inte glömde lÀgga i klockan bara
putsa upp den och ta en bild vet jag
//Simon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha...Hoppas han inte glömde lÀgga i klockan bara
putsa upp den och ta en bild vet jag
//Simon
FrÀmmande. FÄr onda blickar av frun...
SnyggtObligatoriska bil och klockbilden
SvÄrt att fota klockor alltsÄ..
Den dÀr Àr riktigt fin! GMT?Snyggt
Det Àr lÀttast pÄ sommaren
//Simon
LÄter som en ny, skrÀmmande men samtidigt lite skÀmmigt fascinerande trÄdDagen klocka pÄ pitten pÄ soffan-bild.
![]()
HejDen dÀr Àr riktigt fin! GMT?
Dagen klocka pÄ pitten pÄ soffan-bild.
![]()
Mer att hon ville ha den... hon snor allt i rÀtt storlek.DÄ anser hon att klockan inkrÀktar pÄ hennes revirJo en helt frÀmmande klocka ASG
Soffan för dej i natt dÄ...
//Simon
Grattis till en mycket snygg klockaMer att hon ville ha den... hon snor allt i rÀtt storlek.
Nu Àr hon pÄ toa
![]()
Riktigt bra! GrattisMer att hon ville ha den... hon snor allt i rÀtt storlek.
Nu Àr hon pÄ toa
![]()
Skönt att höra att det Àr fler Àn jag som inte bestÀmmer hemmaMer att hon ville ha den... hon snor allt i rÀtt storlek.
Nu Àr hon pÄ toa
![]()
Fin fintMer att hon ville ha den... hon snor allt i rÀtt storlek.
Nu Àr hon pÄ toa
![]()
Mycket! MÄste fixa lite med lÀnken bara sÄ den centreras bÀttre.Riktigt bra! Grattis
Ăr du nöjd med den?
VadÄ, jag kommer hem och slÄr nÀven i bordet!Skönt att höra att det Àr fler Àn jag som inte bestÀmmer hemma![]()
Riktigt snygg tavla det dÀr!Mer att hon ville ha den... hon snor allt i rÀtt storlek.
Nu Àr hon pÄ toa
![]()
Mumsig denna!A13356![]()
DÀrför det kÀnns bra med en fet bratte pÄ armen, alltid kan man fÄ nÄgon att tro att man Àr manlig och har koll pÄ lÀget?Skönt att höra att det Àr fler Àn jag som inte bestÀmmer hemma![]()
Fantastiskt fin, stort grattis!! Njut av smekmĂ„naden framöver nuSĂ„. FĂ„r skriva lite mer noggrant i morgon. Men overall vĂ€ldigt nöjd med den lilla jĂ€veln. Blev först rĂ€dd för storleken. âGud sĂ„ litenâ efter att varit OWG med 45mm hĂ€mnare i mĂ„nader. Men nu Ă€r jag supernöjd. VĂ€ldigt trevligt med blĂ„ tavla och guld. Ska försöka hitta en twotone lĂ€nk ocksĂ„. Men kostar huggorm sĂ„klart men kanske kan byta min stĂ„l mot nĂ„gon annans med lite cash emellan.
Fler bilder och text i morgon.
![]()
![]()
![]()
Det kostar ca 9000kr i Singapore som Àr ganska likt Sverige i prissÀttning med dagens dollar kurs. Om jag minns rÀtt skulle dom ha 900 euro i en Breitling store i Wien.Vad listar krokogummit, vet du? Jag har inte ens vÄgat frÄga. Vet att jag tvÄngmÀssigt skulle köpa den, fast kostnaden sÀkert fÄr en halv familj till Thailand.![]()
Hirsch kapten Àr vÀl typ exakt samma?Det kostar ca 9000kr i Singapore som Àr ganska likt Sverige i prissÀttning med dagens dollar kurs. Om jag minns rÀtt skulle dom ha 900 euro i en Breitling store i Wien.
Vilket krokogummi? Hittade ej bild i trÄden (sitter pÄ mobilen kan ha rÄkat scrolla förbi..)Det kostar ca 9000kr i Singapore som Àr ganska likt Sverige i prissÀttning med dagens dollar kurs. Om jag minns rÀtt skulle dom ha 900 euro i en Breitling store i Wien.
FörstÄr inte affÀrsidén med att lÄta alla tillbehör kosta huggormDet kostar ca 9000kr i Singapore som Àr ganska likt Sverige i prissÀttning med dagens dollar kurs. Om jag minns rÀtt skulle dom ha 900 euro i en Breitling store i Wien.
För att vi gladeligen köper skitenFörstÄr inte affÀrsidén med att lÄta alla tillbehör kosta huggorm![]()
Har ocksÄ handlat lite grejer men vete fan om jag vill sÀga gladeligenFör att vi gladeligen köper skitenlÀder Àr det enda jag hitintills inte köpt. Men har köpt tvÄ viklÄs till gummit nytt tex. (7 lax)