Fika bör man annars...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bergeon. Inget annat. Tror @hook hade nÄgra till salu pÄ köp och sÀlj. Kommer aldrig nÄgonsin att anvÀnda nÄgot annat. Det gÄr sÄ sjukt smidigt.En frÄga ang bandbytarverktyg, vilka rekommenderas till avenger gmt. Mina som jag har funkar sÄdÀr.
Magiskt fin! Funderar skarpt pĂ„ att byta min A13790 mot en sĂ„dan. Ăr det den blĂ„ urtavlan du har?Denna klocka skulle bara vara en mellanlandning nĂ€r den dök in förra Ă„ret..
Har i stort sett burit den varje dag under 2017.. Underbar pjÀs!
![]()
Hej, Nej den Ă€r svart men AR belĂ€ggningen kan ge den en blĂ„ ton i vissa ljus!Magiskt fin! Funderar skarpt pĂ„ att byta min A13790 mot en sĂ„dan. Ăr det den blĂ„ urtavlan du har?
Ah okej, grymt snygg oavsett!Hej, Nej den Àr svart men AR belÀggningen kan ge den en blÄ ton i vissa ljus!
Tackar. Ska leta upp dessa.Bergeon. Inget annat. Tror @hook hade nÄgra till salu pÄ köp och sÀlj. Kommer aldrig nÄgonsin att anvÀnda nÄgot annat. Det gÄr sÄ sjukt smidigt.
Gött! Köp och njut av ett problemfritt strapbyte@Jerico Bandverktygen dök lÀgligt upp precis pÄ k&s..![]()
Borstad gmt guling!TÀnk om Breitling hade slÀppt avenger gmt i borstad version pÄ Basel 2018. Det hade varit en grymt komplement. DÄ tÀcker man polerat, borstad och svart... Ngt för alla!
Ny mindre dykare och en ny liten navi pÄ 41mmBorstad gmt guling!
Halva grejen Àr ju att den Àr blank! det i kombo med att den Àr tunn gör den grym!TÀnk om Breitling hade slÀppt avenger gmt i borstad version pÄ Basel 2018. Det hade varit en grymt komplement. DÄ tÀcker man polerat, borstad och svart... Ngt för alla!
Jag hÄller med lite grann. Men borstat Àr cool. LikasÄ Àr den svarta uberfetHalva grejen Àr ju att den Àr blank! det i kombo med att den Àr tunn gör den grym!
Ăr benĂ€gen att hĂ„lla med angĂ„ende den svarta!Jag hĂ„ller med lite grann. Men borstat Ă€r cool. LikasĂ„ Ă€r den svarta uberfet
Jag förstÄr dig! Min sitter oxÄ pÄ 24/7 sen den landade (led alla helvets kval nÀr den var inne pÄ nÄgra dagars garantijustering)Denna klocka skulle bara vara en mellanlandning nÀr den dök in förra Äret..
Har i stort sett burit den varje dag under 2017.. Underbar pjÀs!
![]()
Sjukt snyggt med blĂ„tt och guldSĂ„. Nu har jag haft klockan i tvĂ„ dagar och Ă€r hur nöjd som helst. Mycket trevlig med guld och blĂ„tt mĂ„ste jag sĂ€ga. Bra storlek ocksĂ„. Enda abret Ă€r att lĂ€nken mĂ„ste vara vĂ€ljusterat med anledning av âufoâ formen pĂ„ boetten. Ăr det inte centrerat sĂ„ glider den uppĂ„t eller nedĂ„t pĂ„ handleden. Men fick nu till det ocksĂ„ efter lite pill och smĂ„ smĂ„ skruvar som jag tappade pĂ„ golvet vid ett tillfĂ€lle...
bildkavalkad!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Som jag sagt tidigare: Den dĂ€r Ă€r sĂ„ jĂ€vla Breitling!!!SĂ„. Nu har jag haft klockan i tvĂ„ dagar och Ă€r hur nöjd som helst. Mycket trevlig med guld och blĂ„tt mĂ„ste jag sĂ€ga. Bra storlek ocksĂ„. Enda abret Ă€r att lĂ€nken mĂ„ste vara vĂ€ljusterat med anledning av âufoâ formen pĂ„ boetten. Ăr det inte centrerat sĂ„ glider den uppĂ„t eller nedĂ„t pĂ„ handleden. Men fick nu till det ocksĂ„ efter lite pill och smĂ„ smĂ„ skruvar som jag tappade pĂ„ golvet vid ett tillfĂ€lle...
bildkavalkad!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SĂ„ jĂ€kla lĂ€cker!!!SĂ„. Nu har jag haft klockan i tvĂ„ dagar och Ă€r hur nöjd som helst. Mycket trevlig med guld och blĂ„tt mĂ„ste jag sĂ€ga. Bra storlek ocksĂ„. Enda abret Ă€r att lĂ€nken mĂ„ste vara vĂ€ljusterat med anledning av âufoâ formen pĂ„ boetten. Ăr det inte centrerat sĂ„ glider den uppĂ„t eller nedĂ„t pĂ„ handleden. Men fick nu till det ocksĂ„ efter lite pill och smĂ„ smĂ„ skruvar som jag tappade pĂ„ golvet vid ett tillfĂ€lle...
bildkavalkad!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SĂ„. Nu har jag haft klockan i tvĂ„ dagar och Ă€r hur nöjd som helst. Mycket trevlig med guld och blĂ„tt mĂ„ste jag sĂ€ga. Bra storlek ocksĂ„. Enda abret Ă€r att lĂ€nken mĂ„ste vara vĂ€ljusterat med anledning av âufoâ formen pĂ„ boetten. Ăr det inte centrerat sĂ„ glider den uppĂ„t eller nedĂ„t pĂ„ handleden. Men fick nu till det ocksĂ„ efter lite pill och smĂ„ smĂ„ skruvar som jag tappade pĂ„ golvet vid ett tillfĂ€lle...
bildkavalkad!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grymt grattis!!SĂ„. Nu har jag haft klockan i tvĂ„ dagar och Ă€r hur nöjd som helst. Mycket trevlig med guld och blĂ„tt mĂ„ste jag sĂ€ga. Bra storlek ocksĂ„. Enda abret Ă€r att lĂ€nken mĂ„ste vara vĂ€ljusterat med anledning av âufoâ formen pĂ„ boetten. Ăr det inte centrerat sĂ„ glider den uppĂ„t eller nedĂ„t pĂ„ handleden. Men fick nu till det ocksĂ„ efter lite pill och smĂ„ smĂ„ skruvar som jag tappade pĂ„ golvet vid ett tillfĂ€lle...
bildkavalkad!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HÀrligt! Vad tog dom för spa och packningsbyte?Precis hemkomna frÄn Jarl Sandin efter spa och packningsbyte. TyvÀrr hÀvdade de att kronan pÄ Navin inte gick att fÄ i helborstat utförande utan att den mÄste moddats. Det skall jag kolla upp med Breitling. NÄgon som har kontakter? @yonsson
Det sitter nu en blank ny krona pÄ pga packningsservice men den gamla finns kvar...
Blackbirden fick en lÀtt upprÀschad lÀnk och nya stift pÄ vissa stÀllen.
Grymt nöjd (förutom med kronan dÄ...)
![]()
![]()
2300 för packning. 900 för spa.HÀrligt! Vad tog dom för spa och packningsbyte?
Oj!!!Precis hemkomna frÄn Jarl Sandin efter spa och packningsbyte. TyvÀrr hÀvdade de att kronan pÄ Navin inte gick att fÄ i helborstat utförande utan att den mÄste moddats. Det skall jag kolla upp med Breitling. NÄgon som har kontakter? @yonsson
Det sitter nu en blank ny krona pÄ pga packningsservice men den gamla finns kvar...
Blackbirden fick en lÀtt upprÀschad lÀnk och nya stift pÄ vissa stÀllen.
Grymt nöjd (förutom med kronan dÄ...)
![]()
![]()