Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är bra.
![]()
![]()
Nya Colt 41:an skulle funka fint.Har ju inte haft större öga för breitling tidigare. Men har på sista tiden blivit intresserad av Colten. Men lever med små handleder. någon med 15,5-16cm handled som provat och vet om det funkar eller blir för stort?
Lite så jag kände med Aerospace Evo, fantastisk klocka på många sätt men just, platt.Hade en svart! Mycket trevlig klocka. Hade dock föredragit om den var något mindre alternativt något tjockare. Kändes lite platt men å andra sidan smet den fint in under manschetten
![]()
Lite så jag kände med Aerospace Evo, fantastisk klocka på många sätt men just, platt.
Eller så tar man i så man kräks.....Och då kommer vi till lösningen på allt, B1
![]()
Tjena, jag sitter på ett svart Pro diver 3 gummi som jag inte är i behov av. Någon som är intresserad av att köpa det?
![]()
Hejsan. Ska snart köpa min första "riktiga" klocka och har fastnat för B13352.
Problemet är att det känns som en klocka som passar bäst till lite mer dressad stil. Medans jag alltid går i jeans och någon band tröja så tänker att det kanske skär sig.
Går jag och tänker på detta i onödan eller kommer det skära sig så jag bör kolla efter någon annan klocka?
fin men Datumet JENS fixa nuBehövs en riktig bratte i tråden känner jag.
![]()
Datumet är rätt. B-Unit-grej.fin men Datumet JENS fixa nu
//Simon
Och då kommer vi till lösningen på allt, B1
Funktion som en Aerospace, bling som en Avenger II men med mer pondus på handleden.
![]()
Hejsan. Ska snart köpa min första "riktiga" klocka och har fastnat för B13352.
Problemet är att det känns som en klocka som passar bäst till lite mer dressad stil. Medans jag alltid går i jeans och någon band tröja så tänker att det kanske skär sig.
Går jag och tänker på detta i onödan eller kommer det skära sig så jag bör kolla efter någon annan klocka?
Behåll den åtminstone tills jag bjudit på lunch och fått kika på den. Det innebär i praktiken tidigast nästa onsdag. Fixat du det?![]()
Så jävla bra!Behövs en riktig bratte i tråden känner jag.
![]()
Jag har allt kostym/kavaj/casual och den funkar till alla.Hejsan. Ska snart köpa min första "riktiga" klocka och har fastnat för B13352.
Jag köpte och la det i lådan.![]()
Tror den passar till det mesta.Hej
Ja du tänker i onödanköp den om du gillar den det är mitt råd
//Simon
Kul och annorlunda blandning ändå får man säga. Cool![]()
Blandat![]()
Kul och annorlunda blandning ändå får man säga. Cool
Precis köpt en Avantage. Är dom lika evon i känslan tror du?Lite så jag kände med Aerospace Evo, fantastisk klocka på många sätt men just, platt.
Avantage är ju 2mm mindre så borde kännas mindre platt. Hade tidigare en 40mm Aerospace och den trivdes jag mycket bättre med.Precis köpt en Avantage. Är dom lika evon i känslan tror du?