Cryssarn
Guld
Fast jag har djupa finlÀndska rötter och Àr dÀrmed inte sÄ förtjust i vad man sÀger i SovjetNej nej, man har aldrig Breitling pÄ NATO, det Àr ett gammalt Sovjetiskt ordsprÄk man inte ska ta lÀtt pÄ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fast jag har djupa finlÀndska rötter och Àr dÀrmed inte sÄ förtjust i vad man sÀger i SovjetNej nej, man har aldrig Breitling pÄ NATO, det Àr ett gammalt Sovjetiskt ordsprÄk man inte ska ta lÀtt pÄ
Fast vi sÀger likadant i Sverige ocksÄFast jag har djupa finlÀndska rötter och Àr dÀrmed inte sÄ förtjust i vad man sÀger i Sovjet![]()
Hej
Ja du tÀnker i onödanköp den om du gillar den det Àr mitt rÄd
//Simon
Den fungerar alldeles utmÀrkt tycker jag!
Jag har allt kostym/kavaj/casual och den funkar till alla.
Mest fundersam till varför det mindre saknar mÀrkning.
HÀrligt stor och klossig!SisÄdÀr, Äter!
Tack @mega , @Dixie och @JensBP för input, och @Anthraxabuz för affÀren! Och sÄ klart @Jerico för peppen att komma tillbaka.
![]()
Vad kul! Grattis!SisÄdÀr, Äter!
Tack @mega , @Dixie och @JensBP för input, och @Anthraxabuz för affÀren! Och sÄ klart @Jerico för peppen att komma tillbaka.
![]()
Den lille skulle ju kunna funka som UTC med lite modifieringSisÄdÀr, Äter!
![]()
29 kontra 45mm! SÄ himla hÀrligt!SisÄdÀr, Äter!
![]()
Bara att gratulera! Riktigt jÀkla bra den dÀrSisÄdÀr, Äter!
![]()
Kan sÀga att jag som har 18.5 handleder upplevde Aerospacen som vÀldigt stor dÄ den Àr jÀkla tunn i förhÄllande till diametern. Har en 45mm Avenger nu och upplever den som mindre. Prova och kÀnn dig för!Hej alla BreitlingÀgare.
Har öppnat ögonen för en Aerospace, sÄ himla snygg. Tycker att 43mm Àr lite för stort för mig (har inte testat en Àn). Hade varit perfekt med 40mm för mig
Finns det nÄgon som har 16.5 runt handleden och Àger en Aerospace som kan lÀgga upp en bild?
Vad Àr ett bra pris för en Aerospace? GÄr det att pruta hos AD? LÀst lite hÀr pÄ KS att pÄ vissa mÀrken gÄr det att fÄ ner X antal % hos AD. Kanske ska tillÀgga att om jag köper en sÄ köper jag en helt ny med gummi (dÄ jag inte tycker lÀnken Àr snygg).
BÀsta hÀlsningar
Sebran
Kan sÀga att jag som har 18.5 handleder upplevde Aerospacen som vÀldigt stor dÄ den Àr jÀkla tunn i förhÄllande till diametern. Har en 45mm Avenger nu och upplever den som mindre. Prova och kÀnn dig för!
Pruta Àr inte omöjligt Àr min upplevelse iaf.
Jag har typ 17,5 och tycker Evo pÄ gummi bÀr rÀtt smÄtt.Tack för svar! FÄr ta och kÀnna pÄ en. Synd att Breitling slutade med 40mm.
Jag har typ 17,5 och tycker Evo pÄ gummi bÀr rÀtt smÄtt.
Ett par bilder i ungefÀr samma vinkel.Tack för svar! FÄr ta och kÀnna pÄ en. Synd att d
Köp nÄgon Àldre Aerospace istÀllet?! De var ju 40 och sen 42 fram till 2013 typ...Hej alla BreitlingÀgare.
Har öppnat ögonen för en Aerospace, sÄ himla snygg. Tycker att 43mm Àr lite för stort för mig (har inte testat en Àn). Hade varit perfekt med 40mm för mig
Finns det nÄgon som har 16.5 runt handleden och Àger en Aerospace som kan lÀgga upp en bild?
Vad Àr ett bra pris för en Aerospace? GÄr det att pruta hos AD? LÀst lite hÀr pÄ KS att pÄ vissa mÀrken gÄr det att fÄ ner X antal % hos AD. Kanske ska tillÀgga att om jag köper en sÄ köper jag en helt ny med gummi (dÄ jag inte tycker lÀnken Àr snygg).
BÀsta hÀlsningar
Sebran
Alla klockor ser stora ut pÄ bild. Man mÄste testa i verkligheten.Har du bild?
Exakt, gillade min 40mm mycket bÀttre.Köp nÄgon Àldre Aerospace istÀllet?! De var ju 40 och sen 42 fram till 2013 typ...
Blacksteel kÀnns alltid lite "mindre". Och Àr det enorm skillnad pÄ lÀnk och band. Kör man Evon pÄ gummi Àr den inte stor ens för smÄ handleder imo, dÀremot med lÀnk Àr den ett metallmonster. Har för mig att den endast mÀster 51mm lug2lug och har sluttande bra bandhorn.Ett par bilder i ungefÀr samma vinkel.
![]()
![]()