• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Köp nÄgon Àldre Aerospace istÀllet?! De var ju 40 och sen 42 fram till 2013 typ...
Skillnaden Àr större Àn man kan tro!
fronts-jpg.149467

https://klocksnack.se/threads/breitling-aerospace-evo-vs-avantage.40252/
Hehe den dÀr bilden igen. ;)
Evon ser dubbelt sÄ stor ut (typ) för att den ligger högre nÀrmare kameran. Ser ut att skilja en centimeter lg2lug, men det skiljer bara nÄn mm. Stor skillnad pÄ armen dock, men inte lika stor som pÄ bilden.

Ja, det vet i fasiken. Det borde vÀl finnas en mÀrkning. Breitling mÀrker ju allt kÀnns det som. I vilket fall kan du hojta till om du vill bli av med det mindre.

@JensBP Har du koll pÄ hur mÀrkningen ska vara?
Det stÄr 18 istÀllet för 20.

Men vissa har inga mÀrkningar alls. Det har varierat lite. BÄde pÄ viklÄs och törnlÄs, sÄ det Àr nog helt ok. Man bör kÀnna pÄ kvalitén direkt om det Àr nÄgot skumt, inte en chans att kineserna kan replikera vÀrldens bÀsta viklÄs. :)

Evon ser dubbelt sÄ stor ut (typ) för att den ligger högre nÀrmare kameran. Ser ut att skilja en centimeter lg2lug, men det skiljer bara nÄn mm. Stor skillnad pÄ armen dock, men inte lika stor som pÄ bilden.

Den nya Evon Àr inte sÄ farligt större, kanske denna stulna bilden ger ett mer rÀttvist intryck av storleken?. Har inte testat Evon sÄ mkt men finishen Àr bÀttre samt Pro-3 lÀnken upplever jag Àr skönare Àn föregÄngaren.
7defa8203f00926d00e6bd2ed69ca7e6.jpg

Hittade ingen annan! :)
Menade att en-tre mm gör större skillnad pÄ armen Àn man tror!

20180112_182455.jpg

LÀnge har jag sneglat över pÄ Aerospace linjen. Inte riktigt vÄgat dÄ jag generellt inte Àr sÄ stort fan av quartz. Nu tog jag steget och sÄhÀr lÄngt kÀnns det bra. Vikten kommer ta lite tid att vÀnja sig vid. Men faktumet att den riktigt jÀvla snygg kompenserar för det. Trevligt med en Breitling som Àr lite mattare.

Hej alla BreitlingÀgare.

Har öppnat ögonen för en Aerospace, sÄ himla snygg. Tycker att 43mm Àr lite för stort för mig (har inte testat en Àn). Hade varit perfekt med 40mm för mig :)
Finns det nÄgon som har 16.5 runt handleden och Àger en Aerospace som kan lÀgga upp en bild?

Vad Àr ett bra pris för en Aerospace? GÄr det att pruta hos AD? LÀst lite hÀr pÄ KS att pÄ vissa mÀrken gÄr det att fÄ ner X antal % hos AD. Kanske ska tillÀgga att om jag köper en sÄ köper jag en helt ny med gummi (dÄ jag inte tycker lÀnken Àr snygg).

BÀsta hÀlsningar
Sebran

Jag har 16 cm handled och sÄ hÀr ser det ut med en 40mm Aerospace
BE823FD9-1E9A-4300-BD1C-CD8015783F86.jpeg

614314A6-C806-44D6-A742-C7B512910AFB.jpeg

Tillbaka
Topp