Jo, det var jag som högg den! Tackar alla Breitlingfanatiker som jag har spamat för att hitta nĂ„gon som vill sĂ€lja! Högg för sent pĂ„ Ricrobs som jabla hade innan han gav sig ut i IWC trĂ€sket. Tacka Camo00 för köpet, Ricrob, Anthraxbuz, Eurenius och svesam samt som sagt alla i trĂ„den! Ăgde ett tag en chronomat frĂ„n 2002 med gul tavla som jag gillade mycket, men ville ha en tĂ„lig slagare och tittade dĂ„ Ă„t en stĂ„lfisk!
Det Àr klart att man blir sugen pÄ en stÄlfisk nÀr sommaren knackar pÄ dörren, problemet Àr ju att mÄnga tycker det och dÀrmed nÀra nog hopplöst att fÄ tag pÄ en inom KS-familjen. SÄ nÀr Camo00 postade att han ville sÀlja sin Colt högg jag direkt! Det Àr ingen stÄlfisk, men nÀra nog!
Skulle vilja passa pÄ att höra vad ni anser om ett gammalt gummiband som satt pÄ en mögelklocka. PÄ Colten fick jag med ett originalband, som jag upplever Àr av en helt annan kvalité. Det Àldre bandet Àr med streck och saknar tydlig prÀgling av loggan som det nya bandet har. Vad tror ni? Fejk! Kolla pÄ bilderna under!
Tackar Ànnu en gÄng!