• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Den hÀr hade jag missat...:wideyed:
En Chronomat 38 till frun, varför inte !
untitled2.png
Jag vill egentligen se riktiga bilder (eller i verkligheten) innan jag sÀger för mycket men den glasringen ser ut att lida av samma sak som Rolex DJ 2. Den gör ngt konstigt med helheten som inte jag gillar.

Jag har en Breitling seawolf i blacksteel utförande (gjort av Breitling). Har en ide om att skaffa mig en Breitling pro II lĂ€nk och fĂ„ den DLC coatad. Hittade pĂ„ ett annat forum namnet pĂ„ den fabrik som Breitling anvĂ€nder till sin DLC coating, ARGOR ALJBA. NĂ„gon som vet o kan bekrĂ€fta detta, har mailat fabriken, vĂ€ntar fortfarande pĂ„ svar. TĂ€nkte att om man hade deras DLC coatare sĂ„ borde ju chansen öka med att fĂ„ ett armband i samma nyans som klockan. Är det nĂ„gon pĂ„ forumet som gjort nĂ„got liknande?

Jag vill egentligen se riktiga bilder (eller i verkligheten) innan jag sÀger för mycket men den glasringen ser ut att lida av samma sak som Rolex DJ 2. Den gör ngt konstigt med helheten som inte jag gillar.

HÄller med lite men samtidigt tror jag det Àr en vanesak och sannolikt helt annat irl.
LÄnade en bild frÄn timezone dÀr det ser mer "live" ut.
Breitling-006.jpg

Ber om ursÀkt men jag kan inte vara med hÀr lÀngre för min stÄlfisk har flyttat hem till Göteborg. NÄgon som vet om det finns en IWC-trÄd? ;)

Jo, det var jag som högg den! Tackar alla Breitlingfanatiker som jag har spamat för att hitta nĂ„gon som vill sĂ€lja! Högg för sent pĂ„ Ricrobs som jabla hade innan han gav sig ut i IWC trĂ€sket. Tacka Camo00 för köpet, Ricrob, Anthraxbuz, Eurenius och svesam samt som sagt alla i trĂ„den! Ägde ett tag en chronomat frĂ„n 2002 med gul tavla som jag gillade mycket, men ville ha en tĂ„lig slagare och tittade dĂ„ Ă„t en stĂ„lfisk!
Det Àr klart att man blir sugen pÄ en stÄlfisk nÀr sommaren knackar pÄ dörren, problemet Àr ju att mÄnga tycker det och dÀrmed nÀra nog hopplöst att fÄ tag pÄ en inom KS-familjen. SÄ nÀr Camo00 postade att han ville sÀlja sin Colt högg jag direkt! Det Àr ingen stÄlfisk, men nÀra nog!

Skulle vilja passa pÄ att höra vad ni anser om ett gammalt gummiband som satt pÄ en mögelklocka. PÄ Colten fick jag med ett originalband, som jag upplever Àr av en helt annan kvalité. Det Àldre bandet Àr med streck och saknar tydlig prÀgling av loggan som det nya bandet har. Vad tror ni? Fejk! Kolla pÄ bilderna under!

Tackar Ànnu en gÄng!

DSCF2825.JPG
DSCF2826.JPG
DSCF2828.JPG
DSCF2829.JPG

Jo, det var jag som högg den! Tackar alla Breitlingfanatiker som jag har spamat för att hitta nĂ„gon som vill sĂ€lja! Högg för sent pĂ„ Ricrobs som jabla hade innan han gav sig ut i IWC trĂ€sket. Tacka Camo00 för köpet, Ricrob, Anthraxbuz, Eurenius och svesam samt som sagt alla i trĂ„den! Ägde ett tag en chronomat frĂ„n 2002 med gul tavla som jag gillade mycket, men ville ha en tĂ„lig slagare och tittade dĂ„ Ă„t en stĂ„lfisk!
Det Àr klart att man blir sugen pÄ en stÄlfisk nÀr sommaren knackar pÄ dörren, problemet Àr ju att mÄnga tycker det och dÀrmed nÀra nog hopplöst att fÄ tag pÄ en inom KS-familjen. SÄ nÀr Camo00 postade att han ville sÀlja sin Colt högg jag direkt! Det Àr ingen stÄlfisk, men nÀra nog!

Skulle vilja passa pÄ att höra vad ni anser om ett gammalt gummiband som satt pÄ en mögelklocka. PÄ Colten fick jag med ett originalband, som jag upplever Àr av en helt annan kvalité. Det Àldre bandet Àr med streck och saknar tydlig prÀgling av loggan som det nya bandet har. Vad tror ni? Fejk! Kolla pÄ bilderna under!

Tackar Ànnu en gÄng!

DSCF2825.JPG
DSCF2826.JPG
DSCF2828.JPG
DSCF2829.JPG

Du knep mitt framför nÀsan pÄ mig din orm... ;)
Grattis till fantastisk beater!!

Tackar Ànnu en gÄng!

DSCF2825.JPG
DSCF2826.JPG
DSCF2828.JPG
DSCF2829.JPG

Tack sjÀlv!! :)
Utan att ha Àgt ett Àldre Breitlinggummi tror jag att det Àr Àkta, det Àr nog kvaliteten som gÄtt upp pÄ senare Är...

En ny Super Avenger 2 för 4000 euro, Àr det bara att slÄ till pÄ det eller? FrÄn AD och med cert dÄ sÄklart.

Tackar Ànnu en gÄng!

Grattis! En mycket trevlig Breitling Du valt!
Ronnie
PS tror absolut att ditt armband Àr Àkta Ds

Tillbaka
Topp