• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Nu har jag fÄtt monterat lÀnken pÄ vargen, det Àr denna lÀnk som ska DLC:as. Visst! Kan vara rena helgerÄnet, men att ha en originallÀnk uppvÀger det. LÀnken var i riktigt bra skick. Kan tycka att det funkar sÄ hÀr oxÄ. KÀndes vÀldigt skönt med lÀnk:cool:

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Den lÀnken, med kolsvart DLC, kan bli det snyggaste nÄnsin!! Fattar inte varför det inte sÀljs redan...

image.jpg
HallÄ!
TÀnkte joina Breitlingfamiljen hÀr pÄ KS med en bild pÄ min nÄgra dagar gammal Galactic 36 SleekT med urtavla i pÀrlemor och Ätta diamanter :)
Riktigt sexig klocka och vÀlkommen till oss som vandrar vÄr egen vÀg ;)
Även ett grattis till att vara den första kvinnliga Brattemedlemen!

Haloj alla!, Àr i Florida och passa pÄ att skaffa mig denna skönhet efter bra tags letande. Hur Àr det nu: Det framgÄr att vissa modeller med romersk urtavla inte lÀngre kommer tillverkas. StÀmmer det? IsÄfall hur pÄverkar det just dom modeller som man fÄr tag pÄ, blir dom mer eftertraktade, mer vÀrda osv? Denna modell i detta utförande anses ej tillgÀnglig mer. Svara gÀrna, det Àr intressant att veta hur det ligger till.

MÄ gött!
image.jpg

Senast Àndrad:
Haloj alla!, Àr i Florida och passa pÄ att skaffa mig denna skönhet efter bra tags letande. Hur Àr det nu: Det framgÄr att vissa modeller med romersk urtavla inte lÀngre kommer tillverkas. StÀmmer det? IsÄfall hur pÄverkar det just dom modeller som man fÄr tag pÄ, blir dom mer eftertraktade, mer vÀrda osv? Denna modell i detta utförande anses ej tillgÀnglig mer. Svara gÀrna, det Àr intressant att veta hur det ligger till.

MÄ gött!
image.jpg
AlltsÄ den Àr sÄ sjuk! Ang frÄgan sÄ tror jag inte det spelar sÄ stor roll i det hÀr fallet. RÀtt fÄ modeller world wide dÀr det finns sÄ fÄ ex och Àr sÄ sÀllsynta att vÀrdet ökar.

AlltsÄ den Àr sÄ sjuk! Ang frÄgan sÄ tror jag inte det spelar sÄ stor roll i det hÀr fallet. RÀtt fÄ modeller world wide dÀr det finns sÄ fÄ ex och Àr sÄ sÀllsynta att vÀrdet ökar.

Har mycket svÄrt att se att vÀrdet pÄ en guld-Chronomat skulle öka. Men kanske sjunka mindre om det nu Àr en limiterad upplaga. Fet som f-n Àr den dock!

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp