• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Hej alla :)
Efter som jag inte fick nÄgot svar i "vad Àr ett rimligt pris för?" trÄden sÄ försöker jag hÀr istÀllet. ;)
Är pĂ„ jakt efter en Breitling superocean 44 med guld bezel, vad Ă€r ett rimligt pris för en sĂ„dan begagnad?. Lite tankar om klockan hade ocksĂ„ varit kul att höra frĂ„n nĂ„gon som Ă€gt en, dĂ„ detta Ă€r tĂ€nkt att bli min första "riktiga" klocka. :cool::breitling:

Synd du inte var lite tidigare ute eftersom det gick en sÄdan pÄ blocket (och hÀr pÄ K&S har jag för mig) för runt 25k för bara nÄgra veckor sedan!

edit: https://klocksnack.se/threads/breitling-superocean-44-g-s.39374/#post-914812

Hur mycket badar ni med er aerospace? Den Àr ju satt till 100m vilket ger tummen upp för plask i poolen och lite snorkling. Men jag tycker ÀndÄ det kÀnns lite osÀkert med icke skruvad krona. Har ni den pÄ nÀr ni flexar i poolen pÄ semestern?

Hur mycket badar ni med er aerospace? Den Àr ju satt till 100m vilket ger tummen upp för plask i poolen och lite snorkling. Men jag tycker ÀndÄ det kÀnns lite osÀkert med icke skruvad krona. Har ni den pÄ nÀr ni flexar i poolen pÄ semestern?
Jag seglar mycket med min vilket innebÀr att den ibland Àr konstant blöt flera timmar i strÀck. DÀremot Àr jag lite för feg för att bada med den.

Fruns likasÄ :)

image.jpg
Är den till salu snart? :)

Fick lÀra mig i en annan trÄd pÄ forumet att kronan som skruvad/icke skruvad spelar ingen roll nÀr det gÀller wr. Dock sÄ Àr jag lite skraj att bada dÄ jag Àr rÀdd att kronan ska vara utdragen. Spelar det nÄgon roll tro eller klarar packningarna det ÀndÄ?

Synd du inte var lite tidigare ute eftersom det gick en sÄdan pÄ blocket (och hÀr pÄ K&S har jag för mig) för runt 25k för bara nÄgra veckor sedan!

edit: https://klocksnack.se/threads/breitling-superocean-44-g-s.39374/#post-914812
Det gjorde det, den sÄldes för 27,5 tkr via Blocket, var vÀldigt lite intresse av den hÀr pÄ forumet i jÀmförelse med blocket.
Tycker den kÀndes mycket större Àn min b01, Àven fast bÄda Àr 44". Förmodligen för att den Àr vÀldigt tjock, nÀstan 2cm.
Var svÄrt att fÄ den att ligga skönt pÄ handleden, iallafall för mig.

Tillbaka
Topp