Absolut inte! Inte med allt bös lĂ€ngst ut, dĂ„ jade tavlan blivit pytteliten. 41mm Ă€r vĂ€l âtrueâ till originalet?38mm Ă€r Ă€nnu hetare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Absolut inte! Inte med allt bös lĂ€ngst ut, dĂ„ jade tavlan blivit pytteliten. 41mm Ă€r vĂ€l âtrueâ till originalet?38mm Ă€r Ă€nnu hetare.
? Finns i DLC, stÄl: borstat eller polerat, samt i borstad titan.Hej trÄden.
Breitlings viklĂ„s för gummi. Ăr de utseslutande polerat stĂ„l eller finns detolika? Titan/StĂ„l. Bortstat/polerat? Nytt gĂ€ller!
VÀlkommen till vuxenlivet!Intressant hur smaken kan Àndras. Var inte allt för lÀnge sedan som jag inte kunde tÀnka mig att Àga en Breitling. Föll mig inte alls i smaken. Det senaste Äret har det snabbt Àndrats. Har fortfarande svÄrt för bezelen, men nÀr jag till och med köpt en quartz sÄ Àr det ett tecken pÄ att nÄgot hÄller pÄ att Àndras hos mig![]()
Tack. Kaffe och vin har jag lÄngt kvar till dock.VÀlkommen till vuxenlivet!
? Finns i DLC, stÄl: borstat eller polerat, samt i borstad titan.
Tack. Kaffe och vin har jag lÄngt kvar till dock.![]()
Just Montbrilliant som jag Ă„ Jerico dreglar över Ă€r som en modern klon av Chronomat 769 pĂ„ 37mm. Ursprunget. Legenden.Absolut inte! Inte med allt bös lĂ€ngst ut, dĂ„ jade tavlan blivit pytteliten. 41mm Ă€r vĂ€l âtrueâ till originalet?
Den Àr mindre Àn sÄ, men visst Àr det originalet. Korta bandhorn har den ocksÄ. Saknar den dÄ och dÄ.Just Montbrilliant som jag Ä Jerico dreglar över Àr som en modern klon av Chronomat 769 pÄ 37mm. Ursprunget. Legenden.
Men ja, Navitimer Àr ju 41.![]()
Jag med men jag fÄr snart tillbaka min efter service. Fab suisse-tavla, den första. SÄna hÀr grejor sÀljer man ej.Den Àr mindre Àn sÄ, men visst Àr det originalet. Korta bandhorn har den ocksÄ. Saknar den dÄ och dÄ.
Mmmm, knappt 36 mm vÀl? Hade de sköra och tidigare leaf-visarna. FrÄn 2012, börjar kÀnna mig gammal.Jag med men jag fÄr snart tillbaka min efter service. Fab suisse-tavla, den första. SÄna hÀr grejor sÀljer man ej.![]()
Kanske. 35-37 nÄt, folk brukar skriva 37 men jag mÀter nÀr jag fÄr hem min. Den Àr klart mindre Àn 808 som Àr 38mm.Mmmm, knappt 36 mm vÀl? Hade de sköra och tidigare leaf-visarna. FrÄn 2012, börjar kÀnna mig gammal.
![]()
TÀnker inte argumentera emot, men fab suisse Àr inte bara en fransk mÀrkning? Vet inte ens om jag kan hitta mitt serienummer.Kanske. 35-37 nÄt, folk brukar skriva 37 men jag mÀter nÀr jag fÄr hem min. Den Àr klart mindre Àn 808 som Àr 38mm.
Snygg! Ser ut som min men nyare.![]()
VÀldigt finMmmm, knappt 36 mm vÀl? Hade de sköra och tidigare leaf-visarna. FrÄn 2012, börjar kÀnna mig gammal.
![]()
Ăr en beundrare av de Ă€ldre varianterna. Har fortfarande en 765. Breitling var ju kronografens urfader.@Aurum i brattetrĂ„den. Bara en sĂ„n sak![]()
Nej fab suisse stod pÄ alla de första, dess serienummer ligger under numrena dateringslistorna som finns att tillgÄ som startar 1944. SÄ man kan inte riktigt veta om de Àr frÄn 42 eller 43. Togs bort rÀtt omgÄende. SvÄra att fÄ tag. Ser du nÄn sÄ köp!TÀnker inte argumentera emot, men fab suisse Àr inte bara en fransk mÀrkning? Vet inte ens om jag kan hitta mitt serienummer.
Lite bilder pretty please with sugar on topĂr en beundrare av de Ă€ldre varianterna. Har fortfarande en 765. Breitling var ju kronografens urfader.
Din 765 Ă€r magisk.Ăr en beundrare av de Ă€ldre varianterna. Har fortfarande en 765. Breitling var ju kronografens urfader.
Min hade nr 556625!Nej fab suisse stod pÄ alla de första, dess serienummer ligger under numrena dateringslistorna som finns att tillgÄ som startar 1944. SÄ man kan inte riktigt veta om de Àr frÄn 42 eller 43. Togs bort rÀtt omgÄende. SvÄra att fÄ tag. Ser du nÄn sÄ köp!
![]()
Finns redan i trÄden, Àr en tidig Huit mÀrkt Kronometer Stockholm.Lite bilder pretty please with sugar on top
Den Àr ocksÄ tidig. Strax innan listan. SÀkert 43 eller tidig 44.Min hade nr 556625!
Câmon trĂ„den Ă€r inte direkt lĂ€ttblĂ€ddrad. Bild pĂ„ 765anFinns redan i trĂ„den, Ă€r en tidig Huit mĂ€rkt Kronometer Stockholm.
What he saidCâmon trĂ„den Ă€r inte direkt lĂ€ttblĂ€ddrad. Bild pĂ„ 765an![]()
Min 765 med 51' skall vara frÄn 42/3.Den Àr ocksÄ tidig. Strax innan listan. SÀkert 43 eller tidig 44.
Jag minns inte mitt nummer, 4-nÄt.
![]()
Mm stÀmmer ju med listan.Min 765 med 51' skall vara frÄn 42/3.
Finns redan i trÄden, Àr en tidig Huit mÀrkt Kronometer Stockholm.
Câmon trĂ„den Ă€r inte direkt lĂ€ttblĂ€ddrad. Bild pĂ„ 765an![]()
What he said
Vems lista? Finns vÀl ingen?Mm stÀmmer ju med listan.
Listan jag bifogade. Den ska stÀmma bra, samma finns i flera referensböcker. Men tyvÀrr verkar det blankt att pinpointa innan 44.Vems lista? Finns vÀl ingen?