• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Intressant hur smaken kan Àndras. Var inte allt för lÀnge sedan som jag inte kunde tÀnka mig att Àga en Breitling. Föll mig inte alls i smaken. Det senaste Äret har det snabbt Àndrats. Har fortfarande svÄrt för bezelen, men nÀr jag till och med köpt en quartz sÄ Àr det ett tecken pÄ att nÄgot hÄller pÄ att Àndras hos mig :)

Intressant hur smaken kan Àndras. Var inte allt för lÀnge sedan som jag inte kunde tÀnka mig att Àga en Breitling. Föll mig inte alls i smaken. Det senaste Äret har det snabbt Àndrats. Har fortfarande svÄrt för bezelen, men nÀr jag till och med köpt en quartz sÄ Àr det ett tecken pÄ att nÄgot hÄller pÄ att Àndras hos mig :)
VĂ€lkommen till vuxenlivet!

Tack. Kaffe och vin har jag lÄngt kvar till dock. ;)
A4782021-B2BC-4A0D-9CBB-B99954CD25C2.png

Kanske. 35-37 nÄt, folk brukar skriva 37 men jag mÀter nÀr jag fÄr hem min. Den Àr klart mindre Àn 808 som Àr 38mm.
Snygg! Ser ut som min men nyare. :)
TÀnker inte argumentera emot, men fab suisse Àr inte bara en fransk mÀrkning? Vet inte ens om jag kan hitta mitt serienummer.

TÀnker inte argumentera emot, men fab suisse Àr inte bara en fransk mÀrkning? Vet inte ens om jag kan hitta mitt serienummer.
Nej fab suisse stod pÄ alla de första, dess serienummer ligger under numrena dateringslistorna som finns att tillgÄ som startar 1944. SÄ man kan inte riktigt veta om de Àr frÄn 42 eller 43. Togs bort rÀtt omgÄende. SvÄra att fÄ tag. Ser du nÄn sÄ köp! :)
E0DC81B2-A6E0-473E-BA0F-D6134A3D8107.jpeg

Nej fab suisse stod pÄ alla de första, dess serienummer ligger under numrena dateringslistorna som finns att tillgÄ som startar 1944. SÄ man kan inte riktigt veta om de Àr frÄn 42 eller 43. Togs bort rÀtt omgÄende. SvÄra att fÄ tag. Ser du nÄn sÄ köp! :)
E0DC81B2-A6E0-473E-BA0F-D6134A3D8107.jpeg
Min hade nr 556625!

Tillbaka
Topp