Tycker bÄda Àr trevliga och storleken Àr helt perfekt. Men vitt med brunt lÀder Àr oerhört trevligt men svart med svart lÀder Àr ocksÄ bra. FÄr se vad det blir.
Man bör ha en Breitling med ljus tavla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tycker bÄda Àr trevliga och storleken Àr helt perfekt. Men vitt med brunt lÀder Àr oerhört trevligt men svart med svart lÀder Àr ocksÄ bra. FÄr se vad det blir.
En sÄ kallad helgardering.![]()
Ja. Kanske. Ănnu en fördel Ă€r 20mm straps sĂ„ att man kan dela band med chronomatenMan bör ha en Breitling med ljus tavla.
SvartSvart eller vit...
![]()
![]()
![]()
Tror att Denke har den senaste avengern som Àr 43. PCB hÀmnare torde vara 45mm@PCB UrsÀkta dÀcksparkarfrÄgor rörande din utannonsserade klockas storlek
Diameter pĂ„ klockan? Ăr det samma diameter/case som @Denkes ?
DÄ ljög @Denke ! Han skröt om att hans var 45. 43 vore iofs bra för mig!Tror att Denke har den senaste avengern som Àr 43. PCB hÀmnare torde vara 45mm
DÄ Àr den sÀkert 45 och jag som sett fel vilken modell det var. Men senaste Avenger chronon Àr pÄ 43 och Àr vÀldigt fin i storlek.DÄ ljög @Denke ! Han skröt om att hans var 45. 43 vore iofs bra för mig!
45 enl B hemsidaDÄ Àr den sÀkert 45 och jag som sett fel vilken modell det var. Men senaste Avenger chronon Àr pÄ 43 och Àr vÀldigt fin i storlek.
Avenger II var den jag trodde det va45 enl B hemsida
Svart!!!!Svart eller vit...
![]()
![]()
![]()
De Àr grymma!Dubbelpostar. Gillar de upphöjda stencilsiffrorna som fasen!
![]()
Mumma!Dubbelpostar. Gillar de upphöjda stencilsiffrorna som fasen!
![]()
DÀr Àr den!
Tack!