• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Brattelife at the office.
20180126_124547.jpg

3912698F-9142-4C61-A215-1B4E8EE2EA95.png
Sluta retas. Spill the beans!
Men den har ju har vart uppe tidigare :)

En sån här. Fast det är en sanning med lite modifikation.
Den är beställd med svart läder på törnlås från handlaren i US (hade inte mörkbrunt på viklås hemma) så jag har beställt mörkbrunt läder och viklås från Schweiz.

Fick klockan till, vad jag tycker, ett kanonpris (jejeje ETAverk I know) även moms o tull inräknat.

Den är beställd med svart läder på törnlås från handlaren i US (hade inte mörkbrunt på viklås hemma) så jag har beställt mörkbrunt läder och viklås från Schweiz.

Fick klockan till, vad jag tycker, ett kanonpris (jejeje ETAverk I know) även moms o tull inräknat.
Aha! Det var du (sorry). Trevligt val, ser fram mot WS’s sen!!!!

Jag fick ju precis hem min aerospace men eftersom det är min första lite dyrare klocka så jag har inte så bra koll på när man ska göra service tillex? Och vad görs på en quartz?

Behöver även göra gummibandet mindre bör man ge sig på det själv?

Ser verkligen fram emot att bli lite mer insatt och sen börja samla på mig lite

Tack för det, man vet aldrig vilket humör man är på den dagen;). Men jag har visst avlagt ”heliga löften” om att inte ge mig in i köp & sälj ”träsket” under 2018, så jag hoppas du skall njuta av den länge:).

Skall bli kul att se bilder på denna. Transocean är så grymt snygg!

Tillbaka
Topp