Nyinkommet!!
Med tillhörande polerad pro1-lÀnk. Monterade 2an direkt.. nÄn som har passande ÀndlÀnkar som ligger och skrÀpar?
![]()
Fler bilder snÄlvarg! Har alltid velat se den dÀr pÄ borstad lÀnk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nyinkommet!!
Med tillhörande polerad pro1-lÀnk. Monterade 2an direkt.. nÄn som har passande ÀndlÀnkar som ligger och skrÀpar?
![]()
Fy fasiken för dig! Hade den haft svart tavla hade jag rÄnat dig!
Vad ska det vara för ÀndlÀnkar? Vilken beteckning?
Jag med och det blir snyggare tycker jag, har visat det för flera och alla sÀger samma sak. Det blir ihoptryckt som om det vore meningen sÄ, mer tapering. Jag hamstrar pÄ med gamla modellen av 18-lÄs nu. Fick just in ett tillJag som har kÀnsla för detaljer ser att gummit blir hoptryckt vid lÄset. Inte bra....
131a kör de dÀr pÄ pro2.
Jag med och det blir snyggare tycker jag, har visat det för flera och alla sÀger samma sak. Det blir ihoptryckt som om det vore meningen sÄ, mer tapering. Jag hamstrar pÄ med gamla modellen av 18-lÄs nu. Fick just in ett till
Jag var ocksÄ skeptisk till basomegas idé men det var innan jag bÄde sett det samt upplevt bekvÀmligheten.
Edit: baksidan syns inget av nÄgon ihoptrycknkng alla kan tillÀggas, bara lite klockan sex.
Jag Àr glad för panda-layouten, tavlan Àr kanon
Har inte satt mig in i vad det Àr för bitar som behövs. Nöjer mig under tiden med att slÀnga pÄ proettan under tiden
Nope de Ă€r vĂ€rda sin vikt i guld. Men det finns ju bĂ„de ett 18 och 20 som sĂ€ljs pĂ„ k&s.Ăvertygad! SĂ€lj ett lĂ„s till mig dĂ„.
Tycker du Ă€r ovanligt lĂ€ttövertygad idag,Ăvertygad! SĂ€lj ett lĂ„s till mig dĂ„.
Han har nog förstÄtt att det Àr lÀttast att bara spela med oss psykon.Tycker du Àr ovanligt lÀttövertygad idag,
Hur stÄr det till? Allt vÀl?![]()
Nope de Àr vÀrda sin vikt i guld. Men det finns ju bÄde ett 18 och 20 som sÀljs pÄ k&s.
Men sure, Àr man extremt anal om att det klÀms aningen sÄ. Men man slipper kylskÄpseffekten.![]()
Slipper???!Nope de Àr vÀrda sin vikt i guld. Men det finns ju bÄde ett 18 och 20 som sÀljs pÄ k&s.
Men sure, Àr man extremt anal om att det klÀms aningen sÄ. Men man slipper kylskÄpseffekten.![]()
Ja?Slipper???!![]()
Man vill ju ha rejÀla grejer. Det Àr ju brajtzling
Eller som en blandning av IWC och Hamilton.Gillar att den kÀnns clean och inte dÄ blingig trots att den uppenbart Àr en dressigare modell. Dessutom kÀnns den lite som en blandning av Kobold, Seiko Ananta, Sinn och Breitling. Kan inte bli fel![]()
Bra dÀr Karlsson!Nyinkommet!!
![]()
Ja, den Àr supernice, men jag har redan en ljus tavlad bratte. Riktigt bra köp. Utanför Sverige?
Oj oj vad bra den Àr. Men jag vill ha den borstad.Familjen nerbÀddade med förkylningar, sjÀlv har jag inte tid med sÄnt, mÄste Äka en svÀng till Hong Kong pÄ mÄndag.. whiskey och Breitling med vingar borde hÄlla bakterierna borta! För sÀkerhets skull fÄr jag vÀl tömma pavan!
![]()
Fram med disksvampen sÄ blir den borstad!Oj oj vad bra den Àr. Men jag vill ha den borstad.
Hehe, sÀkert. Jobbar pÄ det, fÄr se vad som hÀnder. KÀnns ju spontant som den ultimata klockan.HÀr har du ju B60 @yonsson
https://www.amazon.com/gp/aw/d/B075...3_1?ie=UTF8&psc=1&refRID=5SZRV0T0SVCDG1BP2V1B
"In stock"![]()
GrÀset Àr alltid grönare, va?!Hehe, sÀkert. Jobbar pÄ det, fÄr se vad som hÀnder. KÀnns ju spontant som den ultimata klockan.
Castillo!Tycker du Àr ovanligt lÀttövertygad idag,
Hur stÄr det till? Allt vÀl?![]()
Alltid!GrÀset Àr alltid grönare, va?!
Nope, blocketchansade pĂ„ en halvdan annons med beskrivningen âmkt fin Breitling med originalförpackningâ.
Visade sig vara full set och köpt pÄ Krons med originalkvitto och stÀmplat certskicket Àr inte hundra men duger alldeles utmÀrkt!
![]()
![]()
Chefen Àr tillbaka!Castillo!
Castillo har ett tufft jobb för Sonny och Tubbs Àr inte direkt de som lyder chefen jÀmt.Chefen Àr tillbaka!
NÀ har nog fan mÀrkt detCastillo har ett tufft jobb för Sonny och Tubbs Àr inte direkt de som lyder chefen jÀmt.![]()