• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinkommet!!
Med tillhörande polerad pro1-lÀnk. Monterade 2an direkt.. nÄn som har passande ÀndlÀnkar som ligger och skrÀpar?:bored:

38D93C66-5868-4642-90DB-7A1A8441285C.jpeg

Fler bilder snÄlvarg! Har alltid velat se den dÀr pÄ borstad lÀnk.
 
Jag som har kÀnsla för detaljer ser att gummit blir hoptryckt vid lÄset. Inte bra....
Jag med och det blir snyggare tycker jag, har visat det för flera och alla sÀger samma sak. Det blir ihoptryckt som om det vore meningen sÄ, mer tapering. Jag hamstrar pÄ med gamla modellen av 18-lÄs nu. Fick just in ett till :)
Jag var ocksÄ skeptisk till basomegas idé men det var innan jag bÄde sett det samt upplevt bekvÀmligheten.
Edit: baksidan syns inget av nÄgon ihoptrycknkng alla kan tillÀggas, bara lite klockan sex.
 
Jag med och det blir snyggare tycker jag, har visat det för flera och alla sÀger samma sak. Det blir ihoptryckt som om det vore meningen sÄ, mer tapering. Jag hamstrar pÄ med gamla modellen av 18-lÄs nu. Fick just in ett till :)
Jag var ocksÄ skeptisk till basomegas idé men det var innan jag bÄde sett det samt upplevt bekvÀmligheten.
Edit: baksidan syns inget av nÄgon ihoptrycknkng alla kan tillÀggas, bara lite klockan sex.

Övertygad! SĂ€lj ett lĂ„s till mig dĂ„.
 
Jag Àr glad för panda-layouten, tavlan Àr kanon :)
Har inte satt mig in i vad det Àr för bitar som behövs. Nöjer mig under tiden med att slÀnga pÄ proettan under tiden

Ja, den Àr supernice, men jag har redan en ljus tavlad bratte. Riktigt bra köp. Utanför Sverige?
 
Gillar att den kÀnns clean och inte dÄ blingig trots att den uppenbart Àr en dressigare modell. Dessutom kÀnns den lite som en blandning av Kobold, Seiko Ananta, Sinn och Breitling. Kan inte bli fel :D
Eller som en blandning av IWC och Hamilton. :)
Nyinkommet!!
Med tillhörande polerad pro1-lÀnk. Monterade 2an direkt.. nÄn som har passande ÀndlÀnkar som ligger och skrÀpar?:bored:

38D93C66-5868-4642-90DB-7A1A8441285C.jpeg
Bra dÀr Karlsson!
 
Ja, den Àr supernice, men jag har redan en ljus tavlad bratte. Riktigt bra köp. Utanför Sverige?

Nope, blocket :) chansade pĂ„ en halvdan annons med beskrivningen ”mkt fin Breitling med originalförpackning”.

Visade sig vara full set och köpt pÄ Krons med originalkvitto och stÀmplat cert :) skicket Àr inte hundra men duger alldeles utmÀrkt!

8CB49466-2521-4A65-8AF7-07B1ACD50CD7.jpeg


D0904915-B911-4773-926D-F2C8C5878EF7.jpeg
 
Snubblade över en B-1 med svart tavla i veckan, sjukt förtjust i klockan och dess lÀckra attribut som till exempel turbinformad resonanskammare och sliding rule-vridringen :)
Har dock noterat att klockan byter digitalt "mode" vÀldigt lÀtt, sker ganska ofta oavsiktligt pÄ handleden. Tidigare erfarenheter av modellen sÀger mig att det ska behövas en ganska bestÀmd snÀrt för att skifta mode, nÄn som vet hur man kan ÄtgÀrda detta och vad det kan tÀnkas kosta..? :nailbiting:
:breitling:
20180130_233701.jpg
 
Nope, blocket :) chansade pĂ„ en halvdan annons med beskrivningen ”mkt fin Breitling med originalförpackning”.

Visade sig vara full set och köpt pÄ Krons med originalkvitto och stÀmplat cert :) skicket Àr inte hundra men duger alldeles utmÀrkt!

8CB49466-2521-4A65-8AF7-07B1ACD50CD7.jpeg


D0904915-B911-4773-926D-F2C8C5878EF7.jpeg

Kul att se dom bredvid varandra. Ser ut att vara ganska stor skillnad i storlek men det Àr vÀl bara 1mm?
Kanske lite mystiskt perspektiv? Hur gillar du den? Jag tror att borstad pro 2 is the way to go.
 
Tillbaka
Topp