sir alex
Silver
ETA Àr grymt. Lyssna inte pÄ nyrika Rolex-bÀrare som precis börjat lÀsa kommentarsfÀltet pÄ Hodinkee.Gör allt jÀkligt mycket dyrare hos de flesta mÀrken, men höjer ju statusen kan jag ÀndÄ tycka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
ETA Àr grymt. Lyssna inte pÄ nyrika Rolex-bÀrare som precis börjat lÀsa kommentarsfÀltet pÄ Hodinkee.Gör allt jÀkligt mycket dyrare hos de flesta mÀrken, men höjer ju statusen kan jag ÀndÄ tycka.
Du behöver inte övertyga mig...ETA Àr grymt. Lyssna inte pÄ nyrika Rolex-bÀrare som precis börjat lÀsa kommentarsfÀltet pÄ Hodinkee.
Mina tre mest exakta mekaniska klockor jag Àgt:ETA Àr grymt. Lyssna inte pÄ nyrika Rolex-bÀrare som precis börjat lÀsa kommentarsfÀltet pÄ Hodinkee.
Breitling-hennar. B60 verkar finnas hos tvÄ sÀljare pÄ C24 nu. Samt en pÄ wus verkar ha köpt en i butik i december. Jag tror inte VDn har full kolla faktiskt.
Bara Ä köp!
https://www.chrono24.se/search/inde...dosearch=true&searchexplain=1&accessoryTypes=
Airborne sÀger godmorgon till Breitlingfolket.
![]()
Skiter i Kern. Det blir nog bra. Tyckte 7750 varianten av nya Nav 8 var snygg.
HÀr kommer ett gÀng opolerade bevingade jÀvlar...
![]()
![]()
![]()
![]()
Nytt lÀder till Cosmon, blev ju nice! Lite halvlurigt att hitta 22/18mm band men det gick.
Nej, det har jag inte funderat pÄ eftersom jag inte visste att det bandet fanns.Mycket nice. Har du funderat pÄ ett Rios Tornado? De görs som "ersÀttningsband" till Breitling och finns i 22/18
![]()
![]()
Mycket nice. Har du funderat pÄ ett Rios Tornado? De görs som "ersÀttningsband" till Breitling och finns i 22/18
![]()
![]()
Nej, det har jag inte funderat pÄ eftersom jag inte visste att det bandet fanns.
Men bra tips helt klart, tackar!
Rips gör bra band, har aldrig varit missnöjd med deras band, sÄ det blir nog kanon.Jag vÀntar pÄ ett band som Àr bestÀllt. Det ska bli kul att se kvalitén, men det Àr tyskt hantverk och vad jag har lÀst sÄ ska de vara super.
Vet inte om @JensBP har nÄgon erfarenhet?
Rips gör bra band, har aldrig varit missnöjd med deras band, sÄ det blir nog kanon.
SÄhÀr ska tydligen nya loggan se ut framöver:
![]()
HÄller medSÄ jÀkla bra klocka!
Inte anvÀnda den pÄ dan!!Ny för mig, sitter sjukt skönt! FÄr sÀtta mig ngn dag och gÄ igenom instÀllningarna.. lite fel datum blad annat![]()
![]()
Ha!![]()
Det har börjat lÀcka bilder frÄn Baselworld 2018.![]()
Nej men sluta nu för i helvete! Ăr det ett skĂ€mt!![]()
Det har börjat lÀcka bilder frÄn Baselworld 2018.![]()
Hur lÀtt som helst att stÀlla om, bara dra ut och snurraNy för mig, sitter sjukt skönt! FÄr sÀtta mig ngn dag och gÄ igenom instÀllningarna.. lite fel datum blad annat![]()
![]()
Min dagversion sÀger hejNy för mig, sitter sjukt skönt! FÄr sÀtta mig ngn dag och gÄ igenom instÀllningarna.. lite fel datum blad annat![]()
![]()
Ny för mig, sitter sjukt skönt! FÄr sÀtta mig ngn dag och gÄ igenom instÀllningarna.. lite fel datum blad annat![]()
![]()
Vad exakt Àr det du gillar?Jag gillar!
![]()