Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sån jävla skön tyngd i Stålfisken
![]()
Fan vad lustigt!! Samma modell i dag....Sån jävla skön tyngd i Stålfisken
![]()
då kan du sälja din blackbird till mig nuDykarfredag.
![]()
Dykarfredag.
![]()
Sån jävla skön tyngd i Stålfisken
![]()
Fan vad lustigt!! Samma modell i dag....
Vänta bara...snart får jag ågren över att jag har för många...#fyndlägedå kan du sälja din blackbird till mig nu![]()
Det är den. Någon enstaka repa på spännet och sedvanliga YTTERST ytliga märken på AR.Ordning och reda på dig! Den verkar vara i grymt skick? #breitlingsfinest
Det är den. Någon enstaka repa på spännet och sedvanliga YTTERST ytliga märken på AR.
FRÅGAN ÄR: skall den vara på länken eller gummit...?
Bra där!!![]()
![]()
Efter att ha lagt en del av dagen till att bråka med FedEx så kunde underleverantören Postnord till slut lösa leverans![]()
Nöjd!
Grym!![]()
![]()
Efter att ha lagt en del av dagen till att bråka med FedEx så kunde underleverantören Postnord till slut lösa leverans![]()
Nöjd!
Grattis![]()
![]()
Nöjd!
Cool som attans! Ref?32/33mm okompenserande mansklocka...
![]()
181.Cool som attans! Ref?
Så länken är bäst!Jag kör båda, men mest länk.
Fake!?!??!?!? Breitling gör inte så små klockor....32/33mm okompenserande mansklocka...
![]()
Ni har inte ens riktiga Breitlings utan Sicuror i fina kläder.Fake!?!??!?!? Breitling gör inte så små klockor....![]()
Tycker den gör sig bäst på gummi faktiskt! Jag tog av den från mitt då jag ska sälja gummit å törnlåset å köpa viklås å nytt gummi.Det är den. Någon enstaka repa på spännet och sedvanliga YTTERST ytliga märken på AR.
FRÅGAN ÄR: skall den vara på länken eller gummit...?
På 40-talet hade inte karlarna så jobbiga peniskomplex så inga stora klockor behövdes.Fake!?!??!?!? Breitling gör inte så små klockor....![]()
Grym!
Äter upp de nya retrobrattarna!