Ser ut som en klocka man ploppat bort insertet pÄ.Jag gillar!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut som en klocka man ploppat bort insertet pÄ.Jag gillar!
![]()
Vad exakt Àr det du gillar?
Ser ut som en klocka man ploppat bort insertet pÄ.
Du Ä dina icke-avhuggna siffror.SjÀlvklart skulle man vilja se den i verkligheten för att kunna uttala sig.
Jag tycker att den ser rÀtt clean ut med dag/datum och inga klippta siffror. KÀnns lite retro ocksÄ.
fattar inte?Jag gillar!
![]()
Jag gillar den inte alls! Usch och fy.Jag gillar!
![]()
Du Ă„ dina icke-avhuggna siffror.
![]()
hÀr har du samma kÀnsla,, fast för 1500krJag gillar!
![]()
bra, vi lÄter det passera ,du Àr ju trots allt insnöad idag.Okej, jag slutar gilla den.
Detta Àr en (modern) Breitling:
Min Skyland pÄ cognac tornado. Mycket bra kvalitet pÄ dessa, dock lite styva innan man fÄtt form pÄ dom, men grymt robust band.Mycket nice. Har du funderat pÄ ett Rios Tornado? De görs som "ersÀttningsband" till Breitling och finns i 22/18
![]()
![]()
Mmmm det lutar nu mer Ät A23322 efter mycket övervÀgande mellan Montbrilliant, Cosmo etc. A23322 Àr klassisk design men modern, dessutom i en perfekt storlek. Nya 01 Àr aningen stor. För mig Àr det plus med ETA dÄ min favoriturmakare kan serva dem.En sÄn dÀr vill man ju ha.![]()
Mmmm det lutar nu mer Ät A23322 efter mycket övervÀgande mellan Montbrilliant, Cosmo etc. A23322 Àr klassisk design men modern, dessutom i en perfekt storlek. Nya 01 Àr aningen stor. För mig Àr det plus med ETA dÄ min favoriturmakare kan serva dem.![]()
Min Skyland pÄ cognac tornado. Mycket bra kvalitet pÄ dessa, dock lite styva innan man fÄtt form pÄ dom, men grymt robust band.
![]()
Love it!Skyland pÄ ammo. Det var lÀngesedan
![]()
![]()
Asbra!Min Skyland pÄ cognac tornado. Mycket bra kvalitet pÄ dessa, dock lite styva innan man fÄtt form pÄ dom, men grymt robust band.
![]()
Hrmm inte en aningVad har du för omkrets pÄ handleden?
PÄ den lille knodden kanske det blir knas med 20mm viklÄs? Man vill ju kunna röra pÄ handleden.Vad ska jag köra för band till min nya? Satsa pÄ Pro3 med borstat viklÄs? Eller nÄt annat??
![]()
Gillar att den kÀnns clean och inte dÄ blingig trots att den uppenbart Àr en dressigare modell. Dessutom kÀnns den lite som en blandning av Kobold, Seiko Ananta, Sinn och Breitling. Kan inte bli felVad exakt Àr det du gillar?
Smarta personer kör dock 18mm viklÄs pÄ allt, bÄde 20,22 och 24-gummin.PÄ den lille knodden kanske det blir knas med 20mm viklÄs? Man vill ju kunna röra pÄ handleden.
Smarta personer kör dock 18mm viklÄs pÄ allt, bÄde 20,22 och 24-gummin.
@Camo00 Kör pÄ! Jag kör ju ofta 18mm-borstat viklÄs pÄ min gula. Hur bra som helst!
Vad ska jag köra för band till min nya? Satsa pÄ Pro3 med borstat viklÄs? Eller nÄt annat??
![]()
Inget knas. SÄ mkt bÀttre. Kör det pÄ flera klockor numera, tack till @BasOmega för Ärets bÀsta tips som gjorde vÀrldens bÀsta gummi Ànnu bÀttre.Men dÄ blir det ju knas vid lÄset. Om man har 22 gummi dvs.
Nyinkommet!!
Med tillhörande polerad pro1-lÀnk. Monterade 2an direkt.. nÄn som har passande ÀndlÀnkar som ligger och skrÀpar?
![]()
Inget knas. SÄ mkt bÀttre. Kör det pÄ flera klockor numera, tack till @BasOmega för Ärets bÀsta tips som gjorde vÀrldens bÀsta gummi Ànnu bÀttre.
131a kör de dÀr pÄ pro2.Fy fasiken för dig! Hade den haft svart tavla hade jag rÄnat dig!
Vad ska det vara för ÀndlÀnkar? Vilken beteckning?