• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

20180206_000250.jpg

Överlevde flygningen till Hong Kong! Kan ha och göra med champagne intaget eller sĂ„ var det wirren som löste biffen!

20180206_000250.jpg

Överlevde flygningen till Hong Kong! Kan ha och göra med champagne intaget eller sĂ„ var det wirren som löste biffen!
Nu Àr vÀl hong kong-flygplatsen sÀker! Den tidigare flygplatsen mitt i stan var bisarr! Bara jumbojet och minimalt med asfalt... man kunde under inflygning se hur kineserna i sina vadagsrum sörplade nudlar och flashade sina breitlings...

Finns de nÄgon som har tips pÄ var man kan hitta en navitimer i stÄl ref.
a23322,81600 eller liknande pÄ lÀder och mörk tavla? Har lagt ut köpes annons men kanske finns fler stÀllen att kolla. Har kollat c24,kaplans.

Hej
Dom har legat pÄ dom priserna ett bra tag dom som har TT och UTC men sÀllan fÄtt det priset.
VÀrderad 37.000 detta Àr vad FB skulle försÀkra din för.

26-28 Àr högt vad jag tycker dÄ denna inte har TT men börja dÀr,
Men om det Àr nyligen full repad via TP med papper med bytta delar.
SÄ kan den vara lÀttare att avyttra. ;)
Personligen tror jag inte pÄ sÄ högt pris just pÄ denna
med tur 25 k om den har full rep via TP ink UTC

Men det Àr en fin klocka ;)

//Simon
Fick 27 för den! Tackar för informationen

Tack tack :)

OtÄlig som jag Àr sÄ fann jag o slog till hos en annan sÀljare (zeitauktion) . Likadan fast drygt 5k billigare. KÀnns som det borde vara nÄgorlunda schysst pris. Som nÄn slags svensk referens Àr det enda jag funnit en crosswind med guld bezel o lÀderarmband med utrop 23K hos Bukowskis för 1 1/2 Är sedan. Det var en 03:a o min nyblivna kÀresta Àr en 08:a. Fick exakt den klocka jag ville ha sÄ jag Àr nöjd. Jag fick dock inte med nÄn original box! Tack till alla som svarat :)
Sedan nÀr bryr sig Riff Raff om pris? Snart springbreak!

Sedan nÀr bryr sig Riff Raff om pris? Snart springbreak!

Jag lÄter ju Willys o Ica's erbjudanden bestÀmma veckans matsedel o Àr det inte sommar/vinterrea sÄ behöver jag inte ens gÄ in i nÄn klÀdbutik sÄ min baller status Àr ganska lÄg :p
. LÀgger överskottet hos Avanza o inte mycket pÄ en sjÀlv :happyhappy:

FÄr ta seden dit jag kommer o lÀgga upp en bild av min nya livskamrat
DSC_0647.JPG

Inte funderat pÄ att sÀlja den dÄ? Eller tror du dem gÄr upp i vÀrde?

Nej jag har inte funderat pÄ att avyttra denna.
Har denna kvar just för att den Àr i mycket gott skick samt att dessa Àr lite udda.
Men om jag skulle börja anvÀnda denna sÄ skulle den in till TP innan för genom gÄng för att se över packningar mm.
Sedan vÀrdet tror jag inte kommer att Àndras det Àr mest för att denna har UTC och Guld ringen och Àr i TT

En utbytes UTC kan gÄ upp pÄ 10000 k hos TP ;)

Nu för tiden sÄ har folk startat att sÀtta i hop lite av am i dessa sÄ man bör nog veta vad man ska titta efter :rolleyes:
sedan att dessa kan vara vattenskadadade mm

//Simon

Nej jag har inte funderat pÄ att avyttra denna.
Har denna kvar just för att den Àr i mycket gott skick samt att dessa Àr lite udda.
Men om jag skulle börja anvÀnda denna sÄ skulle den in till TP innan för genom gÄng för att se över packningar mm.
Sedan vÀrdet tror jag inte kommer att Àndras det Àr mest för att denna har UTC och Guld ringen och Àr i TT

En utbytes UTC kan gÄ upp pÄ 10000 k hos TP ;)

Nu för tiden sÄ har folk startat att sÀtta i hop lite av am i dessa sÄ man bör nog veta vad man ska titta efter :rolleyes:
sedan att dessa kan vara vattenskadadade mm

//Simon
Min renovering av klockan samt service kostade 18500:- hos TP. UTC har ju slutat att göras, vilket var riktigt fint pÄ klockorna. SÄlde den som sagt, funderar just nu pÄ att köpa en Submariner istÀllet. Men blir nog en Breitling pÄ slutet ÀndÄ.. Stilrena klockor.

Min renovering av klockan samt service kostade 18500:- hos TP. UTC har ju slutat att göras, vilket var riktigt fint pÄ klockorna. SÄlde den som sagt, funderar just nu pÄ att köpa en Submariner istÀllet. Men blir nog en Breitling pÄ slutet ÀndÄ.. Stilrena klockor.

Den som köpet den fick en klocka som kommer att hÄlla ett bra tag :)
Jo dom finns inte nya om det nu Àr nÄgon som kan ha 1 eller 2 kvar.
Jag har monterat bort batteriet sedan lÀnge bara för att den inte ska oxidera i UTC och Àr förvarad pÄ en sÀker plats ;)

Kör pÄ dom nya Breitling med TT och B01 verket i 44/41 köp inte ett ur för att flippa dÄ det slutar oftast i förlust i dagens lÀge :D

//Simon

haha stilrena... det Àr breitling vi snackar om ;)
dom Àr flashiga inte stilrena ;)

Har tittat pÄ nya Breitling som sÀljs i Usa ser att dessa saknar original cert spelar det nÄgon roll om klockan verifieras av aukt AD?

DÀr rök de vingarna!!
Jag gillar't men skulle föredragit Twinjet. Ja, han Renee visade att det slÀppts nÄgon ovanlig 806 med B men det mest klassiska Àr Twinjets eller AOPA, inte B pÄ Navi.

De vet inte att "B" betyder dÄligt pÄ svenska. ;)

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp