Desmond_Malone
Silver
Ăverlevde flygningen till Hong Kong! Kan ha och göra med champagne intaget eller sĂ„ var det wirren som löste biffen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nu Àr vÀl hong kong-flygplatsen sÀker! Den tidigare flygplatsen mitt i stan var bisarr! Bara jumbojet och minimalt med asfalt... man kunde under inflygning se hur kineserna i sina vadagsrum sörplade nudlar och flashade sina breitlings...
Ăverlevde flygningen till Hong Kong! Kan ha och göra med champagne intaget eller sĂ„ var det wirren som löste biffen!
Haha! Fin klocka!!
UngjÀvul med plektrum hÀr! Jag noterade faktiskt a-strÀngen, men orkade inte svara. Vad hade jag vunnit???
Fick 27 för den! Tackar för informationenHej
Dom har legat pÄ dom priserna ett bra tag dom som har TT och UTC men sÀllan fÄtt det priset.
VÀrderad 37.000 detta Àr vad FB skulle försÀkra din för.
26-28 Àr högt vad jag tycker dÄ denna inte har TT men börja dÀr,
Men om det Àr nyligen full repad via TP med papper med bytta delar.
SÄ kan den vara lÀttare att avyttra.
Personligen tror jag inte pÄ sÄ högt pris just pÄ denna
med tur 25 k om den har full rep via TP ink UTC
Men det Àr en fin klocka
//Simon
Fick 27 för den! Tackar för informationen
Sedan nÀr bryr sig Riff Raff om pris? Snart springbreak!Tack tack
OtÄlig som jag Àr sÄ fann jag o slog till hos en annan sÀljare (zeitauktion) . Likadan fast drygt 5k billigare. KÀnns som det borde vara nÄgorlunda schysst pris. Som nÄn slags svensk referens Àr det enda jag funnit en crosswind med guld bezel o lÀderarmband med utrop 23K hos Bukowskis för 1 1/2 Är sedan. Det var en 03:a o min nyblivna kÀresta Àr en 08:a. Fick exakt den klocka jag ville ha sÄ jag Àr nöjd. Jag fick dock inte med nÄn original box! Tack till alla som svarat
Inte funderat pÄ att sÀlja den dÄ? Eller tror du dem gÄr upp i vÀrde?Fin fint den som köpte den fick en bra klocka
Jag har en men i TT med UTC men den ligger i förvar dÄ jag inte anvÀnder denna.
//Simon
Sedan nÀr bryr sig Riff Raff om pris? Snart springbreak!
Inte funderat pÄ att sÀlja den dÄ? Eller tror du dem gÄr upp i vÀrde?
Min renovering av klockan samt service kostade 18500:- hos TP. UTC har ju slutat att göras, vilket var riktigt fint pÄ klockorna. SÄlde den som sagt, funderar just nu pÄ att köpa en Submariner istÀllet. Men blir nog en Breitling pÄ slutet ÀndÄ.. Stilrena klockor.Nej jag har inte funderat pÄ att avyttra denna.
Har denna kvar just för att den Àr i mycket gott skick samt att dessa Àr lite udda.
Men om jag skulle börja anvÀnda denna sÄ skulle den in till TP innan för genom gÄng för att se över packningar mm.
Sedan vÀrdet tror jag inte kommer att Àndras det Àr mest för att denna har UTC och Guld ringen och Àr i TT
En utbytes UTC kan gÄ upp pÄ 10000 k hos TP
Nu för tiden sÄ har folk startat att sÀtta i hop lite av am i dessa sÄ man bör nog veta vad man ska titta efter
sedan att dessa kan vara vattenskadadade mm
//Simon
Min renovering av klockan samt service kostade 18500:- hos TP. UTC har ju slutat att göras, vilket var riktigt fint pÄ klockorna. SÄlde den som sagt, funderar just nu pÄ att köpa en Submariner istÀllet. Men blir nog en Breitling pÄ slutet ÀndÄ.. Stilrena klockor.
haha stilrena... det Àr breitling vi snackar omMin renovering av klockan samt service kostade 18500:- hos TP. UTC har ju slutat att göras, vilket var riktigt fint pÄ klockorna. SÄlde den som sagt, funderar just nu pÄ att köpa en Submariner istÀllet. Men blir nog en Breitling pÄ slutet ÀndÄ.. Stilrena klockor.
Fast "stilren" betyder inte det mÄnga tror, alltsÄ minimalistiskt och jÀvligt.haha stilrena... det Àr breitling vi snackar om
dom Àr flashiga inte stilrena
Fin klocka
Gillar verkligen de bandet riktigt snyggt till klockan!Testar lite olika band. Detta passar bÀst i fÀrg, Àr en svÄr tavelfÀrg att matcha.
Vi Àr fÄ men högljudda.
Börjar hajja det dÀr tugget om proettans förtrÀfflighet.... mkt bekvÀmt!
Vi Àr fÄ men högljudda.
Japp, se Sverige genom plÄten, eller vad
Börjar hajja det dÀr tugget om proettans förtrÀfflighet.... mkt bekvÀmt!
Jag gillar't men skulle föredragit Twinjet. Ja, han Renee visade att det slÀppts nÄgon ovanlig 806 med B men det mest klassiska Àr Twinjets eller AOPA, inte B pÄ Navi.DÀr rök de vingarna!!
8an Àr inte direkt stilig bredvid sin farfar. Vem kom pÄ den lysande idén att lÄta den dela lÀnk med Colt och Superocean?DÀr rök de vingarna!!
8an Àr inte direkt stilig bredvid sin farfar. Vem kom pÄ den lysande idén att lÄta den dela lÀnk med Colt och Superocean?
SÄg bilden pÄ instagram men missade helt att den snyggaste loggan var utbytt ja det dÀr sÀnker ju verkligen hela klockan!DÀr rök de vingarna!!