• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Passar pÄ att dubbelposta nu nÀr man slÀngt pÄ gummit
20180209_124352.jpg

Fan sugen pÄ en Bratte igen, men vad fan ska man köpa!? Navitimer 01 lockar, men spontant rÀtt högt listpris samt gillar inte att den enbart Àr WR 3ATM. Gillar att kunna nyttja klockan till iaf ett bad om man sÄ kÀnner för det.

SuperOcean Heritage 42mm den nya med Tudor-urverket Àr inte helt dum, men Bratte för mig Àr snarare flyg Àn dykare.

Avenger Hurricane 45 Àr ju smÄtuff mÄste jag sÀga, men rÀtt vulgo samtidigt.

vÀldigt skrÀmmande lÀsning pÄ nÄt sÀtt..

nÀr han tex pratar om att porsche sÀljer fler cayanne Àn 911...
ska han börja Àndra allt helt och gÄ en ny vÀg?

pratet om att han verkar ogilla baselworld..

gubbfan vill ju försöka bli en ny biver!

snÀlla vi behöver nÄn som kan avsÀtta honom!

vÀldigt skrÀmmande lÀsning pÄ nÄt sÀtt..
nÀr han tex pratar om att porsche sÀljer fler cayanne Àn 911...
ska han börja Àndra allt helt och gÄ en ny vÀg?
pratet om att han verkar ogilla baselworld..
gubbfan vill ju försöka bli en ny biver!
snÀlla vi behöver nÄn som kan avsÀtta honom!
Pratet om Baselworld Àr ju dock helt befogat - det fanns en tid dÄ man inte kunde lansera sina produkter online och mÀssor drog folk, kollar man pÄ senaste Ärens utveckling av Basel har det ju bara blivit sÀmre och sÀmre, nu t.o.m en dag borttagen för -18.
Tycker det Àr rÀtt fett att CVC allokerar stocks till rÀtt mÄnga key-figures i bolaget och inte "bara" till ny VD.
Att bli en ny Biver blir ju svÄrt med tanke pÄ att CVC Àr Àgare och inte en koncern sÄsom LVHM eller Richemont dÀr det finns ett annat helhetstÀnk och dÀr man snart inte ser skillnad pÄ en Hublot eller Zenith..

Äh den nya navi01 Ă€r ju sĂ„ mkt bĂ€ttre. Utan massor av text och clean, precis som förr. Synd att de envisas med 43mm. Klassisk Navi Ă€r 41mm sĂ„ det sĂ„! :)

Pratet om Baselworld Àr ju dock helt befogat - det fanns en tid dÄ man inte kunde lansera sina produkter online och mÀssor drog folk, kollar man pÄ senaste Ärens utveckling av Basel har det ju bara blivit sÀmre och sÀmre, nu t.o.m en dag borttagen för -18.
Tycker det Àr rÀtt fett att CVC allokerar stocks till rÀtt mÄnga key-figures i bolaget och inte "bara" till ny VD.
Att bli en ny Biver blir ju svÄrt med tanke pÄ att CVC Àr Àgare och inte en koncern sÄsom LVHM eller Richemont dÀr det finns ett annat helhetstÀnk och dÀr man snart inte ser skillnad pÄ en Hublot eller Zenith..
Helt stört egentligen att ADs ”behöver” Ă„ka till en mĂ€ssa och lĂ€gga bestĂ€llningar, det vore smartare att ha en ren pressmĂ€ssa. Även ganska tokigt att som Breitling lĂ€gga en satans massa pengar pĂ„ en fedt varje Ă„r för sina ADs. Sjukt kul att gĂ„ pĂ„ men det finns knappt ens bilder frĂ„n festerna online efterĂ„t. Vore vĂ€l smartare att lĂ€gga de pengarna pĂ„ ren marknadsföring, öppnare events och annat.

Nej nej inga fler navitimer pÄ insta före jag hittat en sjÀlv!! MÄste isf sluta följa den taggen. Ingen som har en att sÀlja?nu?
Jag har en gul Bratte som nÀstan Àr en Navitimer :rolleyes: till salu. Köper man den sÄ har jag hört att man fÄr förstatjing pÄ min Cosmo, vilken ju Àr en Navitimer. :D

NÄgon som har en Breitling Cockpit b50 night mission? Hur upplevs den? Har den ett laddningsbart superquartz? Hur lÀnge hÄller batteriet?

Mvh
746765ea39e238d7ddef70e07bdb3b66.jpg

NÄgon som har en Breitling Cockpit b50 night mission? Hur upplevs den? Har den ett laddningsbart superquartz? Hur lÀnge hÄller batteriet?

Mvh
746765ea39e238d7ddef70e07bdb3b66.jpg
Inte Àgt men provat. Har ju Àven recenserat Exospace som Àr 1mm tjockare, hade inga som helst problem med bÀrbarheten pÄ den.

Batteritiden Àr rÀtt lÄng. Spec Àr nÄgra veckor beroende pÄ hur mycket man leker med den, googla fram manualen sÄ stÄr det dÀr. ;)

Tillbaka
Topp