Grattis. En riktigt cool dinka för ett grymt pris!Jag löste det, sÄ nu behöver ni inte undra lÀngre.
KÀndes vÀldigt prisvÀrt!
Första Bratten faktiskt, ska bli lite intressant pÄ flera sÀtt.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grattis. En riktigt cool dinka för ett grymt pris!Jag löste det, sÄ nu behöver ni inte undra lÀngre.
KÀndes vÀldigt prisvÀrt!
Första Bratten faktiskt, ska bli lite intressant pÄ flera sÀtt.![]()
-40% frÄn listpriset.En frÄga, har en gmt avenger 2. Reltativt oanvÀnd. Ny pris 41.400 vad kan andra hands vÀrdet ligga pÄ? AnvÀnt den ett fÄtal gÄnger.
Tacksam för svar
Jag hoppas att den formuleringen fÄr fÀste. Börja hashtagga den pÄ insta, nu!
sÄg den för nÄn dag sen,
Kan vara den fulaste Breitlingen jag nÄgonsin sett trots att den Àr pre Kern.En Vegas limited i Vegas.
![]()
![]()
Vegas Àr inte kÀnt för smak och estetik.Kan vara den fulaste Breitlingen jag nÄgonsin sett trots att den Àr pre Kern.![]()
really?Kan vara den fulaste Breitlingen jag nÄgonsin sett trots att den Àr pre Kern.![]()
Gamla logon= Kern approved.really?
never forget tabarly....
![]()
förvisso,,,notera dock "the B n anchor" som Àr smakfullt tryckt pÄ glasetGamla logon= Kern approved.
förvisso,,,notera dock "the B n anchor" som Àr smakfullt tryckt pÄ glaset![]()
Men vinglogon Àr ju perfekt för att understryka det dÄ den innehÄller bÄde vingar OCH ankare. Hur tÀnker de?Ankaret antyder marin-tema. Det kunde ju varit ett alternativ för Breitling, dvs har fyra olika symboler i kombination med B:et beroende pÄ collection. SkÀlet till att man skippade vingarna var att man ville understryka att man Àven har andra klockor.
"A first and clear message is visible with the new logo. The two wings are gone, leaving only the stylised B and Breitling. What does that mean? Breitling is not only about aviation. Of course, air is a large part of the brandâs history, but not only. Already today, the brand has several collections focused on water. This is where the new strategy comes. Four collections or product families, clearly distinct one from another, will be created:
I varje collection ska man sedan ha ett antal olika inriktningar: "elegant, elegant/sport, instrument/supersport." och man ska Àven öka sortimentet med mindre storlekar more "rational dimensions will be added (38mm or 41mm)".
- Navitimer â everything related to aviation, with the Navitimer 1 (the one we all know, with slide rule) and the Navitimer 8 (the new baby)
- SuperOcean â everything related to diving and nautical-oriented pieces
- Premier â a more elegant collection, linked to land, based on the roots of the TransOcean collection
- Chronomat â an all-purpose watch, with a more robust concept"
Citaten kommer frÄn monochrome.
Han har suttit inne för lÀnge och hÀnger inte med i de kriminellas mode lÀngre, AP och Rolex Àr vad gÀller.TÀnkte att ni ville veta..
![]()
![]()
Men vinglogon Àr ju perfekt för att understryka det dÄ den innehÄller bÄde vingar OCH ankare. Hur tÀnker de?![]()
Ja lÀtt pÄ Chronomat. Jag förstÄr skumheten att ha ankare pÄ Navitimer iof.Det Àr vÀl i sÄ fall Trans-Ocean (som verkar bli nya Premier) och ev Chronomat som nu hamnar lite utanför Flyg och Dyk kollektionerna. Trans-Ocean har ju iofs inte nÄgra vingar idag heller.
Really? Never forget Rallye...really?
never forget tabarly....
![]()
Gillar den âbara för attâEn Vegas limited i Vegas.
![]()
![]()
Hemskt ful fÀrg pÄ natot men de passar bra pÄ nato.Provar nato istÀllet för gummi: hiss eller diss?
![]()
![]()
![]()
Fast Kern kommer ju döda hela Avengerserien sÄ nu Àr du ute och cyklar.Att Kern kommer fucka upp Breitling tror jag inte pÄ. TÀnk Breitling sista tio Ären.
Breitling har redan fuckat upp en hel del sista Ären. Aerospace och Avenger har de lyckats bra med dock. Om inte Kern kan prutta ut grymma klockor nÀrmaste Ären med tanke pÄ Breitlings gedigna designbabk av suverÀna klockor Àr det nÄgot allvarligt fel.
Jag kan tycka att Colt, Superocean och Avenger smÀlter ihop och Àr för lika. Gör de en ny serie med det bÀsta av dessa tre Àr jag nöjd. Vi vet ju inte Ànnu hur det blir. De Àr ju inte dummare Àn att de lyssnar pÄ marknanden om saker inte fungerar eller sÀljer.Fast Kern kommer ju döda hela Avengerserien sÄ nu Àr du ute och cyklar.
Jag kan tycka att Colt, Superocean och Avenger smÀlter ihop och Àr för lika. Gör de en ny serie med det bÀsta av dessa tre Àr jag nöjd. Vi vet ju inte Ànnu hur det blir. De Àr ju inte dummare Àn att de lyssnar pÄ marknanden om saker inte fungerar eller sÀljer.
![]()
DĂ€r har du framtiden.
Att Kern kommer fucka upp Breitling tror jag inte pÄ. TÀnk Breitling sista tio Ären.
Breitling har redan fuckat upp en hel del sista Ären. Aerospace och Avenger har de lyckats bra med dock. Om inte Kern kan prutta ut grymma klockor nÀrmaste Ären med tanke pÄ Breitlings gedigna designbabk av suverÀna klockor Àr det nÄgot allvarligt fel.
Jag tror att det kommer att bli bra. Det Àr en nysatsning med mkt intressant folk i ledningen (och som Àven sjÀlva investerat och Àr Àgare i bolaget) sÄ det kan bli en kreativ nytÀndning. Det har vÀl inte varit nÄgot fel pÄ Breitling de senaste Ären, de kommer ju med trevliga modeller dÄ och dÄ, men jag hoppas pÄ ett rejÀlt steg. AlltsÄ ngt liknande Breitling pÄ 80/90-talet dÀr de verkligen var innovativa eller hur Bieber ryckte upp Hublot.
Den utlovade retro-satsningen Àr lite av ett wilde card, dvs det kan bli nÄgot spÀnnande av det (men jag Àr inte helt sÀker, retro kan ju ibland bli lite fantasilöst).